11abcdefg

New member


לפעמים אין כוח.
לפעמים בא לזרוק הכל לעזאזל ולהכנס מתחת לשמיכה ולבכות עד שפשוט הכל יגמר.
לפעמים נראה שאין באמת שום סיכוי לחיים האלה.
שנועדתי להיות לבד, שנועדתי להכשל, שנועדתי לקשיים, שכל קשר ביני לבין בני אדם יהיה תמיד קשה מתיש ובעיקר לא כמו שרוצה ולא כזה שיתן לי תחושה טובה.
שהפחדים ותופעות הלוואי שלהם יחסלו אותי סופית.
שהחיים האלה פשוט גדולים עלי בכמה וכמה מידות.
ובעצם זה בכלל מדהים שהצלחתי להגיע לאן שהגעתי וצריך להסתפק בזה.
ושאושר זו בעצם מילה גסה ולהרגיש טוב זו גם מילה גסה.
וסתם...
נשאר בעיקר לסבול.
ולא בא לי לא בא לי לא בא לי.
בא לצרוח בטירוף ולעזוב הכל.
אבל זה לא יעזור, זה אף פעם לא עוזר.
בסוף במילא צריך לקום ולהמשיך הלאה, הלאה הלאה הלאה הלאה.....
 
שלום לך

לחיים יש ערך, ערך רגשי. הם חשובים לעולם והם עולם בפני עצמם. חשוב לבחור בחיים ולהעריך את החיים. חשוב לאהוב את עצמנו ולדאוג לטובת עצמנו. גם אם לא הצלחת במטרות, לפחות תוכל למצוא את החלקים היפים שבך ולאהוב אותם, ואולי מתוך זה גם תצליח יותר בהמשך.בנוסף אסור להתייאש. אני מאמין שלאדם הרבה כוחות לשפר את איכות חייו. אם נכשלת בעבר, למד מניסיון וחפש דרכים חדשות. אם תאמים בעצמך, אולי תצליח יותר.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מותר ואפילו הכרחי

abcdefg11 יקרה,
אני מבינה שעכשיו הוא חלק מאותם "לפעמים", שאת בתוך הקושי ולא רואה איך יכול להיות שתצאי ממנו אי פעם. ונשמע שאת נאבקת להתמודד כבר תקופה ארוכה, ולא מרוצה מהתוצאות. נשמע שאת מצפה ליותר, מאוכזבת מהחיים וממה שיש להם להציע לך, או אולי לא מאמינה בעצמך ובמה שלך יש להציע... ובעצם, יכול להיות שאת כבר התמודדת עם מכשולים, אבל עדיין קשה לך, החיים לא זורמים לך באופן חלק, ונראה לך, אולי, שככה זה יימשך עד אין קץ..
אני לא חושבת שאושר, או להרגיש טוב, הן מילים גסות. ואני לא חושבת שאין לך זכות לתבוע אותם לעצמך. אולי דווקא אם לא היית חושבת על יעדים כאלה, היה בכך סוג של הרמת ידיים. עם זאת, מרוב התמודדויות וקשיים, נדמה שאינך סבורה שמהויות אלו מצויות בחיים, ולכן מפתה אותך להיכנס בין השמיכות ולבכות עד שהכל ייגמר. אבל אם באמת הכל ייגמר, יהיה זה גם סוף האושר האפשרי. אובדן התקווה. אחד הדימויים שאני אוהבת בקשר לקושי הוא זה של טיפוס על הר. אם קשה לך, את יודעת שאת מטפסת, שאת מתאמצת, או, במילים אחרות, שאת בדרך למעלה. ואני מבינה שאת אולי לא רואה את זה כרגע, ואולי את מרגישה שמצפים ממך להמשיך כשקשה, אפילו קשה מדי, בעת ששום אושר עתידי אינו מובטח לך. ואולי עובר לך בראש שאת רוצה אושר עכשיו, ולא באיזה עתיד מעורפל, ואת לא מבינה למה אין לך את הזכות לדרוש אותו לעצמך. למה, באמת? נראה שאת אומרת שהיית רוצה שמצבים וקשרים עם אנשים יזרמו יותר בקלות, ושתרגישי טוב איתם. שתהיי מצליחה ומוקפת בחברים טובים. אולי תנסי לברר לעצמך, אולי בעזרת טיפול, מה מונע ממך להגשים את החלומות האלה.
 
למעלה