זהו. אני פועל לשפר את החברה

זהו. אני פועל לשפר את החברה

אני משוחח עם חברים על דברים שאוהבים לעשות, כדי ליצור חברות אישית וגלויה בדרך יותר אסרטיבית ובוגרת. אני משתמש בתחכומים משפטיים לא להגיד דבר לא נכון, כדי למנוע אי הבנות וליצור הדדיות ככל האפשר. אני מתקרב לחברים בעיקר במצבים עם סיבה רגשית חזקה, כדי לבטא את רגשותיי כלפיהם בדרך כנה יותר. אני לא מדבר עם חיות וכמעט לא עם זרים, כדי להקדיש את רוב אנרגיית הדיבור למכרים. ואני שומר על האסרטיביות בדיבור, שתאפשר לי להשיג מטרות ביעילות ואולי גם תלמד אחרים להשיג מטרות ביעילות.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שיפור חיי החברה

פילוסוף יקר, אתה נשמע מאוד אנרגטי ואופטימי, עם "מפת דרכים" ורשימת "עשה ואל תעשה" ברורות מאוד שמאפשרות לך להשיג את המטרה שהיא, אם אני מבינה נכון, פיתוח הקשרים החברתיים שלך. לפי התחןשה העולה מהמשפטים שלך נשמע שזה גם מצליח , ואם כן, זה מאוד משמח. אולי לא תצליח לשפר את החברה, אבל אני מקווה עבורך שתצליח כך לשפר לך את חיי החברה....שלך, מתנדבת סה"ר
 
תודה סה"ר

אני באמת משתדל לשפר גם את חיי החברה שלי, הם כנראה די טובים אבל יש בהם כשלים כי לא תמיד מבינים את אופן התקשורת הפילוסופי שלי. אני שואף לשפר את החברה, אני מרגיש שיש לי שליחות בעולם הזה. אולי הדרך שלי לא נכונה, נקווה שכן.

&nbsp
 
הגישה שלי פילוסופית רוחנית

ואני מנסה לשפר את עצמי ואת העולם בדרך פילוסופית רוחנית ע"י שילוב של רוחניות, ישירות, אסרטיביות וניטרליות. אני מתעניין בתחביבים ומוצא שיטות מתוחכמות לעדן את הדיבור, למשל לדבר על מה שהאדם יאמין במקום לשקר לו, להגיד לו שאני מקווה שיהיה לו לא טוב במקום לקלל קשה, ולקרוא לקשר גופני קשר חומרי.
&nbsp
 
אני חושב שאני מתייחס לא נכון

לדיבור ולחיים. אני מדבר באופן יותר מדי מלאכותי ופילוסופי. כל חיי אני מחפש דרכים מתוחכמות לדבר עם אנשים, וזה מזיק לי. החונך שלי אמר לי שאני לא חי אלא רק חושב מה להגיד ואיך להגיד. קיבלתי בזמן האחרון את הרושם שבעולם הזה צריך להילחם ולהיות מאד אסרטיבי. מעכשיו אחיה רגיל. במקום לדבר בעיקר על תחביבים אדבר על חוויות רגשיות, ובמקום למצוא שיטות מתוחכמות להטעות מבלי לשקר אמנע ממצבים שיאלצו אותי לשקר. שלא יבלבלו אותי: כשלא מתעסקים אותי אני לא מתעסק, וכשלא מכבדים אותי אני מביע שמחה כדי שיכבדו אותי. רק במקרים קיצוניים צריך לאיים. כמובן, אם יגעו בי באופן חמור אפנה למשטרה. הכפר שלי טוב אבל מפחיד.
 
עברתי דברים כל כך קשים

עובדת ההשמה שטיפלה בי פעם הייתה אישה נהדרת ואהבתי אותה אהבה עצומה. הפסיכולוג שטיפל בי אתה היה אדם נורא שדיבר אליי בדרך איומה. הסתבכתי עם אנשים זרים ומפוקפקים בהרבה מקומות בארץ, אפילו סיכנתי את חיי. איבדתי את היכולת לתקשר עם אנשים. אני פוחד. לאן עכשיו?
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
על תקשורת ופחד


פילוסוף יקר,

מקריאת השרשור נראה לי שביומיים האחרונים חווית איזשהו שינוי חד, אפילו טלטלה. נדמה לי שבהתחלה כתבת בביטחון על הכוונות שלך ליצור שינוי בעולם ועל הדרך הפילוסופית שלך, ובנקודה מסוימת חל שינוי והתחלת לבקר את עצמך ואת חלק מהתובנות שלך. אני לא יודעת אם השינוי הזה חל בגלל משהו ספציפי שקרה או שזה חלק מתהליך פנימי שלך, אך בכל מקרה אני רוצה להזמין אותך להמשיך ולשתף אותנו.

שאלת התקשורת עוברת כחוט השני בכל השרשור, ובכלל בהרבה דברים שאתה כותב. ברור לי עד כמה הנושא הזה חשוב לך, וכאן אתה כותב שאיבדת את היכולת לתקשר עם אנשים. אני יכולה רק לדמיין איזו תחושה קשה ומבהילה זאת.

אתה שואל לאן עכשיו, ולי אין תשובה. עם זאת, אני חושבת שאתה נמצא תמיד בחיפוש אחר התשובה, ושלדבר זה בפני עצמו יש כוח רב. נדמה לי (אולי אני טועה) שאתה גם יודע לפעמים ליהנות מהחיפוש, אולם אני חושבת שכשכתבת אתמול זה לא היה כך, לא יכולת ליהנות מהחיפוש אלא רק רצית כבר למצוא. וזה גרם לי לקוות שכמו שאתה מייעץ לאחרים באכפתיות גדולה כל כך לטפל בעצמם ולדאוג לעצמם, גם אתה מצליח ברגעים כאלה למצוא דרך לנוח לרגע מהחיפוש, אולי דרך ערוצי תקשורת אחרים, כמו הכתיבה פה.

אני מקווה שאתה מצליח למצוא מחדש את האיזון שלך, ושהזכרונות מהעבר אינם מציפים אותך, ואני שמחה שאתה משתף אותנו בתהליכים האלה. אז בינתיים, עד לתגובה/הודעה הבאה, ליל מנוחה.

שלך,
מתנדבת סה"ר
 
למעלה