האם אפשר להסתדר בחיים האלו בלי יחסי אנוש?

Roeiii1

New member
האם אפשר להסתדר בחיים האלו בלי יחסי אנוש?

מטבעי הייתי בן אדם שקט , עוד מצעירותי
אף פעם לא אהבתי לדבר יותר מדי. לא אהבתי לדבר על דברים שהם מובנים מאליו , לא אהבתי לדבר על דברים שאין לי מושג בהם , גם ממש לא אהבתי לדבר רכילויות ודברים רעים על אנשים.
לצערי בעולם שלנו זה משהו שכמעט שכולם עושים , החל מגילאי הנוער ועד לגילאי הזקנה.

תמיד כשאני מגיע למקום חדש , ישר קולטים שאני שקט. כי על מה יש לי לדבר עם בן אדם שאני לא מכיר? יש כאלו שאני יותר נפתח איתם ומרגיש יותר בטוח ונחמד , ויש כאלו שבכלל אני אפילו מעדיף פשוט לא להוציא מילה , כי אין טעם.
לא ממש יצא לי בחיים האלו לחוות יותר מדי דברים , לדוגמא לא הייתי אף פעם בחו"ל אז אני מרגיש ממש בור כאנשים מדברים איתי ומספרים לי חוויות שלהם מחוץ לארץ

כל אחד מנסה לדבר איתי כשמעמם , מספר לי סיפורים על המשפחה שלו שעם כל הכבוד , אין לי פשוט מה להגיד על זה וזה לא מעניין אותי. ואז עוד יש כאלו שחושבים שאני בן אדם דכאוני, ושואלים במעין נימה מרחמת אם הכל בסדר(ואני ממש לא מסתובב עם פרצוף תשעה באב כל היום).
איכשהו אני עובר מתחת לרדאר. לא מעריכים אותי במקום העבודה , מעריכים רק את מי שמדבר ומדבר , גם עם 90% מהזמן זה שטויות.


לצערי גם עם בנות זה ככה.. גם כשיש קליק ואני כן מרגיש בנוח עם בחורה , אחרי כמה שיחות הכל מתפוגג ונעלם. פספסתי הרבה הזדמנויות של זוגיות , כי פשוט לא ידעתי לשמור על קשר,כבר לא היה לי על מה לדבר איתה כל עוד אנחנו במצב של דייטים ולא בזוגיות , ולא ידעתי לעשות את הדבר הנכון , בסוף זה התפספס

הלוואי שהכל היה יותר קל,למה הכל צריך להיות כל כך קשה?
אני כבר מתחיל לאבד תקווה בחיים האלו.. לא רואה אפילו טעם להשקיע וללכת ללמוד , כשזה נראה שמה שחשוב בחיים האלו זה רק איך לדעת לדבר ולעשות רושם
 
שלום

עניין משותף חיוני לכל קשר. חפש נושאי עניין משותפים, כמו מסגרות משותפות, חברים משותפים, וגם עיסוקים בזמן הפנוי. ככל שייוצר יותר שיתוף באופן טבעי, יקל לך להכיר את האדם וליצור קשר.
 

MindfullEye

New member
ככה זה.

אני מבין לגמרי את המקום שממנו אתה בא. לשאלה שלך האם אפשר? אז התשובה היא כן. האם זה מהנה? מספק? לרוב האנשים - פחות. אני מכיר אנשים שהתקשורת היחידה שלהם במהלך יום שלם היא עם בן משפחה, והחיים שלהם לא שמחים. ועכשיו כשהם בגיל מתקדם יחסית, קשה ללמוד מחדש את הדברים האלה.
&nbsp
העניין הוא שגם אם אתה לא מדבר, אתה יכול לתקשר. אני אישית יודע ממש "לדבר" עם אנשים (גם כאלה שלא מעניינים אותי) על ידי זה שאני מקשיב להם בצורה פעילה. זה טריקים שאפשר ללמוד מספרי NLP או פסיכולוגיה חברתית\חיובית. זה מועיל.
&nbsp
נשמע לי אבל שאתה צריך לצבור חוויות בחיים, אני לא יודע בן כמה אתה, אבל תמיד עדיף מוקדם מאשר מאוחר. סע לחול, לך להופעה, למוזאון, תלמד לנגן על משהו... על תתעסק באנשים אחרים ובמה הם עושים ואם הם מרכלים, תבנה את עצמך ואז האנשים הראויים כבר ידעו לשדר לך באותו תדר.
 

אופירA

New member
מנהל
אני לא חושבת שבעיית הקשרים שלך עם אנשים היא היותך שקט

גם אנשים שלא יודעים לדבר הם אנשים שמסתדרים עם בני אדם - בחברה ובזוגיות.
אז הם טיפוסים מקשיבים, מתעניינים בזולת, מתבטאים במעשים, בכל מיני דברים שאינם כושר וורבלי גבוה.

אני חושבת שהבעיה שלך היא חיבור לעצמך, ערך עצמי וביטחון עצמי.
ברגע שיש לך בעיה קשה עם אלה, יש לך בעיה עם בני אדם.
ברגע שאתה לא מעניין את עצמך יותר מידי, גם אחרים לא מעניינים אותך. וכאן הבעיה, ולא שאין לך על מה לדבר או שאתה לא יודע לעשות הצגה של דיבורים.

איך תוכל להקשיב ולאהוב, אם האדם האחר לא מעניין אותך?
מה יכול להביא אותך להרגיש שהבחורה מעניינת אותך? שהיא כאדם מעניינת אותך, ואתה יכול שעות לשמוע את כל מה שיש לה לספר לך, גם אם לא בא לך לדבר.
אם אני מבינה נכון, במקרה הטוב אתה מרגיש איתה בנוח, ובעצם זה מה שמעניין אותך - להרגיש נוח עם עצמך בנוכחותה. אבל אין פה יכולת זוגיות. זוגיות זה כשבאותה מידה היא מרגישה נוח בנוכחותך. איך נוכחותך יכולה לגרום לה להרגיש נוח?
כל זה מביא אותי להרגיש שאתה לא מרגיש נוח עם עצמך בכלל, בלי קשר לאנשים או ליכולת הדיבור שלך.
 
כשאתה מדבר על "דיבורים" אתה מתמקד על התוכן. וזו טעות.

למעשה שיחות חולין נועדו למטרה אחרת לגמרי מהעברת מעדע - שרובו הגדוח מיותר לגמרי כפי שציינת. הן נועדו לאפשר מגע, לאפשר התחככות זה בזה, להעביר זה חזה את המסר "אני מתעניינת בך", "אני רוצה להיות איתך בקשר" או "אנחנו עכשיו בקשר חברי זה עם זה". הדיבור יוצר ומאשר את תחושת הקשר, גם אם תוכנו אינו נחוץ בכלל. התמקגות יתר על התוכן המילולי מסיטה אותך מהתוכן התקשורתי...
 

Ron W

New member
אתה אדם חכם כי סייג לחוכמה שתיקה

בניגוד לרוב שמנסים להיות כמו כולם יש לך יתרון אחד שחבל לרמוס.
את השגיאות והצרות הגדולות ביותר (מנסיון) הבאתי על עצמי בדברים
שהיה עדיף לנצור ולספור עד 10 מאשר לבטא. חיים ומוות ביד הלשון.
המשך כך בדרכך.. כשיבוא הרגע הנכון תדע בדיוק מה לאמר.
סמול טוק זה ענין שולי שלא מנתב לשומקום, קולטים אותנו במה שמוקרן
בשפת גוף במחוות של מעשים ורצון טוב. מנגד צריך שיהיה מענה לשון
להשתלחות נגדך למרות שאדישות והבלגה היא גם פתרון נתון.
במאמר מוסגר בין השורות נראה לי שיש אולי נושא שמעסיק אותך ומונע
להתערבב ולפלרטט שגם הטיפש הגדול ביותר מצליח לרוב בחן או בבוטות.
 
למעלה