כמה אני שונאת את העבודה

Shamy

New member
כמה אני שונאת את העבודה

עד שתגיע הזדמנות אחרת...נושכים שפתיים.
 
בעבודה חשוב להשקיע

כדי להתקדם בחיים, להתפרנס ולתרום לחברה. אם תעבדי היטב, יהיו המעסיקים מרוצים ממך ויתנו לך קידום והערכה חיובית. אחר כך תוכלי לעבור לעבודות טובות יותר.
&nbsp
 

lkjh125

New member
ממש לא

מה שכתבתה מעיד על מחשבה של עבד נרצע לא באנו לעולם כדי לבזבז תזמן על עבודות משעממות וכדי שהבוסים והבעלים הקפיטליסטים החזיריים ירוויחו אלייך ,צריך לנצל תחיים כדי להנות לא להתייסר בעבודות משמימות
 

MindfullEye

New member
גם לא.

אני עבדתי במספר גדול מאוד של עבודות בתחומים שונים (מעובד פשוט במפעל ועד לעבודות משרדיות), כטבח, והיום אני עובד בתחום של השיקום הנפשי.
&nbsp
ברוב העבודות בעולם, צריך למצוא מוטיבציה פנימית כדי לשרוד. גם אם זה אומר שהמוטיבציה הפנימית היא תירגום פסיכולוגי של מה שמניע אותנו בתכלס - משכורת, יכולת פרנסה ועוד.
&nbsp
אני יכול לומר שיש הרבה עבודות שבהם כן מעריכים. מה לעשות שהטבע האנושי והטבע של העולם הוא כזה - שכשדברים עובדים חלק: אז לא שמים לב. רק כשמתקלקל זה מתחיל להפריע.
&nbsp
בכככללל מקרה המציאות של היום מדגישה יותר מהכל שצריך השכלה או הכשרה כלשהי כדי באמת להגיע לעבודות מספקות. כי כן, לעבוד במפעל ולייצר משהו שלך אישית אין שום שימוש בו, בכמויות מסחריות, - בזה קשה למצוא מוטיבציה פנימית או הצדקה.
 

Shamy

New member
אני דווקא עובדת במשרד

אבל הבוסים גם קמצנים , מאוד. הבוסים לא מעריכים אותי בכלל, כל יום מוצאים סיבות לאיים בפיטורין. והכי גרוע, המקום מעודד את הקולגות לדרוס זה את זה, להלשין זה על זה ובעצם מעודד מצב של אדם לאדם זאב דווקא כשצריך הרבה עבודת צוות. מצב זה הופך להיות תחרותי ומגעיל עד מאוד, וזה נראה לי מאוד מטופש לנשוך את הקולגות שלך בישבן, כשבעצם לא מקדמים אף אחד ולא נותנים העלאה אלא אם הבוס הישיר שלך עזב ובמקרה שלנו זה אנשים שהם כמו רס"ר בצבא או נג"ד; קרי, אנשים עם ראש פיצי שמגלגלים אחריות על העובד הקטן ושנשארים בתפקיד מעל 10 שנים כי, הם הסתגלו למערכת דורסנית, תחתרותית ומאוד לא יעילה. באופן אישי ככה זה רב העבודות, זה לא האופי שלי ולא התאמתי לתבניות כאלה. אבל, צריך משכורת, אז עד שאני אמצא מקום אחר, נאלץ לשרוד בג'ונגל מדי יום ביומו.
 
באסה..

אני זוכרת שכתבת על זה בעבר, אבל לא זוכרת מה היתה הנקודה... מה מפריע לך בעצם, העבודה משעממת? יחסי אנוש מחורבנים? לחץ?
 

Shamy

New member
אני עדיין חושבת על זה

עוד לא הגעתי לתשובה לגבי רווח לעומת הפסד...:) לפחות מה שבאמת חשוב, שכבר יום חמישי!!!
 

supersonic777

New member
עבודה היא חיינו,אך לא בשביליינו..


 
למעלה