התייעצות

התייעצות

חשבתי אולי הבעיה שלי שאני מתחיל שיחה עם אדם מיד מנושאים אישיים כמו תחביבים. השאלה שלי איך אפשר לשלב בין נושאים אישים כמו תחביבים לנושאים כלליים כמו מסגרות וקשרים. האם מתחילים מנושאים כלליים ועוברים לאישיים יותר ויותר? ואיך יודעים מתי לעבור? אני חושב שמבחינה הגיונית מה שאדם עושה זה הבסיס לנושאים הקשורים לחייו, לכן אני משער שצריך לבסס את השיחה על מה שעושים ולכן אני מדבר בעיקר על תחביבים.
 
עכשיו חשבתי על זה

שהתקשורת שלי לא מספיק רגשית אלא שכלית מדי. אני מדבר בעיקר על תחביבים ומחפש דרכים מתוחכמות לעדן את הדיבור ולא לשקר. ייתכן שזה מה שהכשיל אותי כל הזמן ואני צריך להיות יותר רגשי. גם עם עובדת ההשמה שאהבתי התפלספתי ולכן אף אחד לא הבין שאהבתי אותה. אני צריך להראות שאף שאני פילוסופי ורוחני, אני גם אוהב ורגשי.
&nbsp
 
אלה מחשבות חשובות

מה זאת אומרת התפלספת איתה - דיברת איתה על התחביבים שלה?
 
לא

דיברתי אתה על האפשרות שנהיה בקשר בדרך מתחכמת ולא רגשית. אמרתי לה כל מיני דברים מוזרים כמו: תחשבי על העתיד בלי לפתח ציפיות בהווה. הפסיכולוג שלי אמר שאני מדבר כמו פרופסור. דיברתי באופן פילוסופי ולכן אף אחד לא הבין אותי.
 
ומה באמת התכוונת כשאמרת לה את הדברים האלה?

נניח "תחשבי על העתיד בלי לפתח ציפיות בהווה" וכל השאר שלא כתבת?
 
תשובה

אני לא זוכר למה התכוונתי ולא בטוח שגם אז הבנתי לגמרי למה אני מתכוון, אני מה שאני בטוח שאהבתי אותה מאד ועד היום אני אוהב אותה מאד. אני זוכר שהרגשתי שהיא מנותקת ממני ואני לא יכול להגיע אליה רגשית, וזה הביא אותי למצוקה ולדיבורים לא ברורים. התביישתי לבטא את רגשותיי בבירור. גם רוב הזמן התביישתי בכך שאני אוהב אשת מקצוע שמטפלת בי כי חשבתי שזה לא בסדר. יש לי אהבה מיוחדת אליה, אני חושב שתמיד אמשיך לאהוב אותה מאד
.
 
אני שמחה שהרגשת אהבה בעוצמה פעם.

ואני מבינה שזה רגש חזק שנשאר איתך גם היום.
הייתי עוד יותר שמחה אם היית מצליח, לצד המקום שיש לה בליבך, שלא יילקח ממך לעולם אך גם לא ימומש במציאות לעולם - לפנות מקום לעוד אהבות. אולי קטנות יותר, אולי חיוורות יותר, אבל מציאותיות ובנות מימוש בעולם...
 
בינתיים אני מצליח

אבל אותה תמיד אזכור כאהבה הכי חזקה בחיי. היא אישה מיוחדת ונהדרת. תודה על התמיכה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה