בבקשה ייעוץ דחוף

tofi101

New member
בבקשה ייעוץ דחוף

אני מבוגרת , סובלת רבות מהתעללות והתעמרות משכני, חולה מאוד, לפני ימים אחדים אחרי שתבעתי את שכני על הפרת הסכמים, הם הביאו סוללת עורכי דין והשופטת נתנה פסק דין אכזרי מאינכמוהו שבו עלי לשלם לשכני סך של 45,000 ש'ח הוצאות משפט, פסק הדין מוטה באופן חריג לטובתם של שכני לפי דעתם של כל מי שראה את הסכום המטורף שהשפטת קבעה וכי עלי לשלמו תוך חודש, אני מתפרנסת מקיצבת נכות ומפנסיה קטנה.
אני מתחננת מי שיכול לעזור לי כדי שאוכל להמיר את הוצאות המשפט במאסר האם זה אפשרי? למי עלי לפנות? בבקשה תעזרו לי דחוף
 

tofi101

New member
מעדיפה מאסר על פני חובות ,

ניסיתי לפנות לכל מיני ערוצי טלויזיה אין שום דרך להגיע אליהם לא ערוץ 10 לא בפקס, לא במייל ולא בפייסבוקנעשה לי עיוות דין , אבל איש לא יתערב בהחלטת שופט אין שום סיכוי , אולי ערעור, אך זה עולה המון כסף מישהו יכול להגיד לי אם אפשר לשבת במאסר במקום לשלם סכום מטורף כזה למליונרים ? אין לי ספק שהשופטת הכירה את עורכי הדין שלהם ראיתי מהתחלה שהיא עויינת כלפי
 
אני משער

שאם לא תשלמי את החובות, ממילא ייתנו לך מאסר. אני לא מבין בזה אבל אולי תוכלי לפנות לבג"ץ או להיעזר במדינה.
&nbsp
 
איך בג"צ קשור לעניין בדיוק?

ואם היא לא תשלם, פשוט יעקלו לה כספים. מאסר לא יעזור כאן, כי מאסר לא יחזיר לנתבעים את הכסף שהם הפסידו.
 
אני למדתי

שכשבית משפט רגיל לא פותר עניין בדרך הוגנת, אפשר לפנות לבג"ץ שיעשה צדק. אמנם נדמה לי שאם פנו קודם לבית משפט רגיל אי אפשר לפנות לבג"ץ.
&nbsp
 
התרשמתי שנעשה לה חוסר צדק

השכנים מציקים לה ותבעה אותם על הפרת הסכמים, ועכשיו מחייבים אותה.
&nbsp
 
אז זה ממש לא כך

בית המשפט העליון פועל בשתי זרועות

1. הערכאה הגבוהה לערעורים - בכל הנוגע לפסיקה של בית משפט מחוזי. כאן לא מדובר בפסיקה של בית משפט מחוזי.

2. בית הדין הגבוה לצדק בנוגע לעתירות. עתירות נועדו לאנשים שמרגישים שנפגעו מהריבון (כלומר כאשר רשות שלטונית פועלת בצורה בלתי חוקתית).

המקרה שלה לא רלוונטי לא אחד מהמקרים. בג"צ ממש לא מתעסק בשטויות של הוצאות משפט מופרזות (במידה והן כאלה).

חוץ מזה, מהיכן מהרת להתרשם שנעשה לה חוסר צדק? אם באמת היה כל כך ברור שהשכנים מציקים לה, בית המשפט היה פוסק לטובתה. כנראה שלא כך הדברים.

לא תמיד מוכרחים ליעץ כאשר אין מושג על מה מדברים..
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אנחנו פה כדי לתמוך


נשמע שנקלעת לסיטואציה לא נעימה בכלל. את חשה שנעשה לך עוול ושאיום כלכלי גדול מאיים עלייך. את שואלת פה שאלות בנושאים שלצערי לא נוכל לתת מענה בהם. אין לנו ידע בנושאים האלו. אני מניחה שבתוך הסיטואציה הזו את אולי מרגישה חסרת אונים ולבד מול מערכת המשפט והשכנים. אנחנו כן רוצים להיות פה כדי לתמוך רגשית, להקשיב, להיות איתך. שאולי תרגישי מעט פחות לבד.. מקווה שתצליחי למצוא מענה וידע ממקורות אחרים בתחומים הללו. ובכל מקרה אם יתאים לך את מוזמנת להמשיך לשתף אותנו כאן במה שאת חווה בתוך כל התמודדויות..
שלך,
מתנדבת סה"ר
 

אופירA

New member
מנהל
קשה להבין מה קרה בדיוק

אבל הוציאי דאגה מליבך. אל תשלמי אגורה לאף אחד. המשיכי בחייך.
כשתגיע פנייה ממחלקת הוצאה לפועל, תוכלי להגיע למחלקה, ולהצהיר על הכנסותייך ואורח חייך, וייקבע לך סכום זעיר לשלם כל חודש, וחסל.
מי שאין לו כסף לשלם, אינו יכול לשלם.
 

tofi101

New member
זה ממש לא פשוט כמו שמתארים

התייעצתי עם עורך דין שמייעץ בהתנדבות בכניסה לבתי המשפט
אני גרה בדירת 2,5 חדרים רעועה הרוסה , והוא הבהיר לי באופן ברור שאם לא אשלם הצד השני ממש ישמח להביא אותי להוצאה לפועל ולעקל לי את הדירה המסכנה , זו המשענת היחידה שלי וממש לא בא לי גם לבלות את שארית חיי כהומלסית גם אני חשבתי שזה כל כך פשוט, להם יש ארבעה עורכי דין ואין להם בעייה של כסף . כנראה שיש קשרים הדוקים בין חלק מהשופטים לעורכי הדין בכל קנה מידה הסכום לא סביר ואדם מהישוב לא יכול לשלם סכום כזה בתוך חודש על אחת כמה וכמה ששלחתי לשופטת בקשה לעיכוב ביצוע ולחלק לתשלומים את הסכום צירפתי מסמכים רפואיים, אישורים על נכותי ועוד.... אבל היא פשוט דחתה בתוקף כל פנייה משהו מסתתר כאן לכאורה ולא ידוע לי מה
 

אופירA

New member
מנהל
נכון, לכן צריך להוכיח אי יכולת בהוצאה לפועל

מבחינה זו, את בפורום הלא נכון.
את צריכה לשאול מה לעשות בפורום של ייעוץ משפטי.
אנשים עם חובות מצהירים על אי יכולת, ומשלמים סכומים זעירים כל חודש.

יש פתרונות, אבל נראה שאת מחפשת אותם במקומות הלא נכונים.
בררי בפורום ייעוץ משפטי, וכמו כן, יש בעירייה ייעוץ משפטי בשם שי"ל, ותבררי גם שם איך פונים להוצאה לפועל ומוכיחים חוסר יכולת.
 

tofi101

New member
בכל מקרה אחר אתה צודק , לא כשיש דירה ואפילו חדר , עורכי הדין

שלהם כבר התחילו לאיים שילכו להוצאה לפועל ויעקלו את הדירה
 

tofi101

New member
רציתי לשאול מישהו שאולי מתמצא

אני שוקלת בכל הרצינות ומוכנה נפשית למאסר במקום תשלום הסכום ההזוי הזה שלא אוכל להשיג, האם מישהו יודע אם זה אפשרי, למי פונים ומה עושים אשמח אם תתמקדו בנושא הזה תודה
 

אופירA

New member
מנהל
התייעצת עם עו"ד בכניסה לבית המשפט

אבל זה לא אומר שהוא קובע את האמת היחידה.
גם עוה"ד של השכנים שמאיימים שיעקלו את הדירה לא בהכרח יוכלו לבצע את איומיהם. זה שהם מאיימים לא קובע את המציאות.

הצעתי לך כל מיני אפשרויות להתייעץ. האם ניסית אותם?
לדעתי את צריכה לשמוע כמה וכמה ייעוצים משפטיים מכל מיני גורמים, ולא רק מגורם אחד או שניים.
יש הרבה אפשרויות משפטיות, לא רק מצב אחד.

אני לא מבינה למה את רוצה רעיונות יצירתיים מפורום תמיכה נפשית. אין לאנשים כאן ניסיון משפטי וזו בכלל לא הכתובת לחפש רעיונות יצירתיים עבורך, כאשר יש אפשרויות רבות לפתרונות משפטיים שעדיין לא שמעת!
אין פיתרון של התנהגות נפשית לבעיה שלך, למרות שניכר שיש לך בעיה בהתנהלות עם בני אדם ובחברה.

אפשר גם לפנות לעו"ס במחלקת הרווחה בעירייה, כדי שינסו לעזור לך להתנהל נכון בכל המצבים שאת נקלעת אליהם, כולל מצב זה.

לא ברור אם לקחת עו"ד של הלשכה לסיוע משפטי ומדוע הוא לא יכול לסייע לך בערכאת ערעור. צריך לא להרים ידיים גם אם עו"ד אמר לך כך או כך. יש עו"ד אחרים.
 

tofi101

New member
בכל אופן תודה לכולם על התמיכה, משפטית אני יודעת את מצבי,.

ואני גם יודעת מה מותר לי ומה לא אחרי שהתייעצתי עם עורכי דין הבעייה שלי שאם למישהו יש רעיון יצירתי איך להתגבר על המשבר או מתמצא בנושא של מימון המונים אשמח לשמוע, הוצאה לפועל אינה אופציה משום שיש לי דירה קטנטונת חירבה קטנה והם ישמחו לעקל לי אותה, הם עשירים ויש להם ארבעה עורכי דין שישמחו לקחת לי את המשענת היחידה שיש לי. תודה לכל המייעצים והתומכים
 
אם זה סכום שאת חייבת לשכנייך - איך ניתן להמירו במאסר?

זה לא קנס שנגזר עליך כעונש, אלא הסדר של פיצוי מול השכנים, לכן לא נראה לי הגיוני שניתן יהיה להמירו במאסר. אני במקומך הייתי מנסה לדבר לליבם. אולי דרך אדם שלישי. אולי הם לא עד כדי כך חסרי לב ומתעללים כמו שנדמה לך? אולי אם תבואי בטוב תגלי שגם בהם קיימת חמלה?
 

tofi101

New member
תודה לכל המייעצים אני מחדדת את ציפיותי ובקשותי מהפורום

אנא מכם אל תגידו לי תתייעצי או תלכי לפורום משפטי, הייתי בכל חור אפשרי כולל בהוצאה לפועל, אל תייעצו לי פשוט לא לשלם , זה לא פשוט ואי אפשר לא לשלם סתם כך, ובנוגע לשכנים, הם אכזריים מאין כמותם, שכל מטרתם שאתייאש ובאברח מהבניין ואין לי לאן בגלל נכותי יש לי גשר עם כניסה נפרדת שרק הוא הציל אותי מלשלוח יד בנפשי כדי לא לראותם, בזמנו כשהם רצו לבנות חתמתי להם, הם הפרו הסכמים משום שלי הם לא רצו לחתום רציתי להשאיר היתר לילדי שבלאו הכי כשאלך לעולמי הם יעשו בהם לינצ' מטרתם השתלטות פראית על כמה שיותר שטחים והם מחלקים בדמיונם את השטחים למשל הם גרים בצד המערבי של הבניין, את החניות והמעלית הם רוצים לבנות בצד המזרחי בדיוק היכן שדירתי נמצאת, ומה שמדהים שהעיריה אישרה להם הכל הדברים הכי מופרכים שביקשו, לכן אני סבורה שהם מקושרים לכל רשויות החוק ומה שהיה בידי הם ההסכמים שנחתמו לפני כמה שנים שמחייבים את כולנו לאפשר לכל דייר לבנות מה שמגיע לו, ולא רק שהשופטת לא הוכיחה אותם על הפרת שלושה הסכמים, היא גם טענה שאני הפרתי את ההסכם. זה על קצה המזלג. שום אדם מהשורה אינו יכול בתוך חודש לשלם סכום כזה , אפילו אם מצבו טוב בהרבה ואני משוכנעת שהשופטת יודעת זאת היטב, אין לי ספק שהיא רצתה להכות בי וכמה שיותר חזק פנינו אליה והיא השיבה בשלילה מוחלטת .השכנים לא ישתפו פעולה לעולם הם רוצים לראות אותי מתרסקת, מי שמוביל את המאבק הוא אחד הדיירים שהיה בוועד הבית ועשה כרצונו בכספי הוועד בעיקר לעצמו ולחבריו וכשביקשתי שקיפות ודוח שנתי שמגיע כמו בכל בית משותף מסודר הוא החל להתנכל לי, ואין לכם מושג כמה הם חוגגים אחרי שקיבלו רוח גבית, הוא החל להתעמר, שבר לי את השלט ליד שער הכניסה, שבר לי פנס, עקר עץ, שבר את הברז שבו אני היחידה שטיפחתי גינה קטנה כדי שלא אשקה ועוד ועוד... וידו על העליונה כשהוא רוקד והשכנים מוחאים לו כפיים.
 
למעלה