התנהגות לא יפה של אנשים

אופירA

New member
מנהל
אתה לא מבין סיטואציות חברתיות

אם בן אדם לא רוצה לדבר איתך עכשיו, ורוצה לדבר עם אחרים, לא התנתק שום קשר, ולכן לא צריך לברר שום דבר, כשאמרו לך במפורש שהיא לא רוצה לדבר איתך כרגע.
כשאתה מתעקש לברר ולהבין, אתה בעצם מציק ומנדנד.
אתה מתעקש להתנהג לפי התובנות הלא נכונות שלך, ואז מתפלא שמציקים לך כדי שתפסיק את ההתנהגות שאתה מתעקש עליה!

אתה לא מחנך של אף אחד, ולא רשאי להגיד לאף אחד איפה אסור לצעוק. אתה אמור להבליג כמו שכולם מבליגים.
אם בכל זאת הערת, והבן אדם מתנגד להערה שלך, אז תעזוב אותו ואל תתעקש עד שאתה מתעצבן ואתם מגיעים לעימות. כי אחרי שהגעתם לעימות, אל תתפלא שהוא רודף אחריך ומבקש להכות אותך.
 
אני דווקא נזהר לא להעיק

ובדרך כלל אני עוזב, אבל הבחורה הזאת כשהגבתי ושאלתי אם נדבר פעם אחרת, ענתה לי: לא, יש לי חבר, אני לא רוצה להיות אתך בקשר בכלל. זה נקרא לשחק ברגשות של בן אדם. פעם רוצה קשר ופעם לא. יש מקומות שאסור לצעוק כמו ספרייה ולובי, אפשר לבקש ואם ממשיכים לצעוק אפשר לקרוא לאיש צוות שיטפל בעניין.
&nbsp
 
אם אתה ממילא ממשיך בשלך, לשם מה אתה שואל?

זה נראה שאתה לא מתכוון או לא רוצה לשנות את הגישה שלך.
זכותך. תמשיך באותה גישה, וקח בחשבון שהכל ימשיך אותו דבר, ימשיכו להציק לך, ואתה תמשיך לא להבין למה ותשאר בדיוק באותו מצב גם עוד שנה, חמש או עשר שנים.
 
פילוסוף, אם תשים לב - כבר ענו לך על זה

לגבי הבחורה, גם אם מה שהיא עושה נראה לך כמשחק ברגשותיך (ובפועל זה כנראה פועל יוצא של המצב שלה, עמו שהחונך שלך הסביר, ולא חוסר הגינות מכוון) - זה לא יעזור אם תתעקש, ובפועל יביא ליחס עוד יותר גרוע כלפיך. כנ"ל לגבי הצועקים בלובי - אני מבינה שאסור לצעוק שם. גם הם מבינים זאת ובכל זאת צועקים. אז לא יעזור לך להשתיק אותם. זה רק ימשוך אליך אש, כפי שאכן קרה. בכל מקרה כזה אתה צריך לחשוב: *"מה יועיל?"* ולא "מה צודק?"
 
זה כנראה נכון

ואם אני בספריה ורוצה לקרוא וצועקים מה לעשות? לא תמיד יש מדריך בסביבה. שישתיק אותם.
 

אופירA

New member
מנהל
כי אתה בסוף מסתבך

בגלל שאתה לא יודע לפרש תגובות של אנשים, או להגיב נכון לסיטואציות בין אישיות.
אתה מתעצבן מהתגובה, ואז תוקפים אותך.
לכן עדיף שמישהו אחר יעיר להם, וכך בטוח לא תסתבך עם תוקפנות.
 
אולי

יחד עם זה, אולי כדאי שאלמד לפתח הבנה לסיטואציות חברתיות. באמת יש לי מכרה שאומרת לי הרבה שאני מתפרץ לשיחות שלה עם אנשים בלי להבחין וזה מרגיז אותה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה