הקול בראש

משה057

New member
הקול בראש


אז הקלונקס עושה קצת סדר במחשבות ואני יכול לומר שיש בתוכי 2 קולות:
1. הקול הפנימי/הילד הקטן: משה, אתה פועל מהישרדות, אתה מרצה את האנשים סביבך, אז יהיה לך תואר ועבודה ושגרה אבל הכל הצגה ומבפנים הכל ריק. די לשחק את המשחק! צא החוצה! תשבור את הכלים! תן לאור להיכנס! תזרום, תטייל, תחפש, תחקור, תאהב, תתרגש, תחיה!
2. הקול השני: משה היקר והחמוד, אני אוהב אותך מאוד ומעריך אותך, אתה המהות והמשמעות של חיי. אבל תראה לאן הגעתי כשהקשבתי לעצות שלך, כ"כ הרבה פעמים ביקשתי חופש וקיבלתי בדידות. ביקשתי חיים וקיבלתי דיכאון, חרדות, ריקנות, חודשים במיטה... תראה מה קרה מאז שעזבתי את הבית, תראה כמה האומץ לקבל החלטות מקדם אותי, תראה איך השתניתי! יכול להיות שאתה צודק, אני מבטיח לך שאני אמשיך להקשיב לך, ואני מצטער שלא תמיד הקשיבו לך וכ"כ סבלת. אבל תבין, לפעמים בעולם שלנו המבוגרים צודקים, אז אני מנסה להיות גם וגם, להבין מה השורש של הרצון והפחד שלך. מבטיח שהחלום ישאר בליבי לא משנה מה.
אני מקווה שגם אתה אוהב אותי ותקבל את זה בהבנה.

ואני מקווה שיגיע השלום בתוכי, ויפסקו המלחמות.
מישהי אמרה לי פעם "אני מאמינה שהשאלות תמיד יהיו עד שהתשובות תגענה, מקווה שתחוש יותר בהירות לגביהן"

בתקווה ובתפילה שהשאלות יתבהרו.

משה.
 
מקווה שיהיה יותר שלום בינך לבין עצמך...

תואר ועבודה ושגרה לא חייבים לבוא על חשון חיים פנימיים ועולם רגשי עשיר.
ואפשר לתת לאור להכנס בלי לשבור את הכלים. (ולהיפך: כלים שלמים יכילו את האור וישמרו עליו. כלים שבורים יתנו לאור לדלוף ולהעלם מבעדם...)
 

nivtol17

New member
היי!

אז אם אני מבין אותך נכון, יש בך מלחמה פנימית בין התשוקה לעזוב את כל מה שנחשב לחיים רציניים ולצאת לחיים חופשיים יותר; לבין הצורך בחיים בטוחים ורציניים של אדם עצמאי.

הבנתי נכון?

אתה יכול לפרט יותר, מתי אתה מרגיש יותר מה מהם, ומה בדיוק אתה מרגיש?
 
למעלה