אולי כבר מישהו מצא דרך להתאבדות שהיא לא כואבת?

  • פותח הנושא b88
  • פורסם בתאריך

b88

New member
אולי כבר מישהו מצא דרך להתאבדות שהיא לא כואבת?

??
 

MindfullEye

New member
לא, אין כזאת.

כי אתה תמיד תשאיר הרבה מאוד כאב (בלשון המעטה) למשפחה, לחברים, למי שימצא אותך.
תקרא פה

ובכל מקרה אף בנאדם שיש לו טיפה של מוסריות לא יגיד לך איך להתאבד.
 
שלום

לא כדאי למות, החיים משובים ומאפשרים לעשות, לחשוב ולהרגיש הרבה דברים יפים ומעניינים ולאהוב את עצמנו. אני מצטער שהחלטת שאתה רוצה להתאבד, אשמח לדעת מה רע וקשה לך וננסה לעזור לך לפתור. השתדל להילחם בקשיים ולא לחשוב לאבד הכול כי אחר כך לעולם לא תוכל להחזיר.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל


שלום לך b88,

אני משערת לעצמי שהשאלה שלך מגיעה בעקבות כאב נפשי עצום, כה עצום שאינך יכול לשאת אותו יותר, ואתה מקווה שלפחות המוות יהיה ללא כאבים...

ואני מצטערת שאתה נאלץ להתמודד עם הכאב הנפשי הזה, שלא מרפה וכה מרסק ומתיש, שהוא אפילו גורם לך לחשוב שהמוות יכול להיות איזשהו פתרון שישים קץ לכאב הזה, שאיתו אתה נאלץ לחיות.

במקביל לכך, אני רואה בהודעה שלך כאן בפורום ביטוי לקול הנוסף שנמצא בתוכך, קול שדואג לך ואולי בכל זאת מנסה לשמור עליך. אני רואה גם בהודעה כוח עצום, כוח שגם בא לידי ביטוי בעבר, כשהגבת פה לחברי הפורום ואף הבעת דאגה להם.

אינך צריך להיות לבד עם הקשיים אותם אתה חווה. אני מזמינה אותך, אם תרצה, להמשיך ולשתף אותנו כאן בפורום, או אם אתה מעדיף- יש לנו גם צ'ט אישי ואנונימי שבו תוכל לדבר עם אחד מאיתנו המתנדבים, ולשתף אותנו בהתמודדויות ובתחושות, ואנחנו נהיה לצידך, נקשיב, נתמוך ונחלוק איתך את המעמסה הזו, איתה אתה חי.

אנחנו מחכים לך ב-[URL='http://www.sahar.org.il']www.sahar.org.il[/URL]

שלך,
מתנדבת סה"ר
 
למעלה