מבשר הרעות

nike001

New member
מבשר הרעות

קצת הצפתי את הפורום בשעות האחרונות - מודע לכך.
רוצה לשתף ששמעתי את אבא מדבר עם אמא בהקשר אליי במשהו שיכול להרתיע אותי. תמיד שהוא מדבר איתה עליי בסלון או מהחדר שלהם, בדרך כלל זה בהקשרים רעים ולא טובים לגביי. האדם הזה פשוט נאחס אליי עוד משהייתי ילד קטן. כדי לא להכנס למחשבות רעות בהקשר למה שהוא מוציא מהפה ישר הכנסתי אוזניות לסלולרי ושמתי את השיר הראשון שהיה בפלייסיט (אם זוכר נכון של ג׳סיקה סימפסון) והתנתקתי ממנו.

בהמשך שאלתי את אמא איפה השוקולד שקניתי והוא יצא מהמעורה שלו מהחדר שירות וצעק ששם בחדר שלי. אמרתי לאמא שעדיין לא מוצא ואז הוא חזר עם ריח רע של סיגריות ואמר שהוא שם על המיטה. מצאתי את השוקולד בסמוך למיטה ואז שמעתי אותו מרים את הקול ואומר לה ׳אני אומר לך... הבית הזה יתפרק יום אחד ... הבית התפרק... אם הוא התפרק זה בגלל..׳ ומהר שמתי את האוזניות כדי לא לשמוע את החרא שבטח יגיד שבגללי. חרא של אדם. מגיל קטן לא חיבבתי אותו ותוהה לעצמי אם הקשר הלקוי שלי עם גברים קשור לקשר הדפוק איתו עוד מילדות .
 

nike001

New member
בגלל שאני לא רוצה להציף את הפורום

אציין שלא ישנתי הלילה ויותר מאוחר אלך לישון ואתעורר שוב עם עור פנים עייף לעבודה וכמו שספרתי בעבר מראה עור עייף גורר לקוחות שמתבלבלים וחושבים שעובדים אצלם ומתנהגים לא נעים (ואותו דבר להיפך עם מעט שעות שינה בלילה או מעט שעות שינה ומסיכת פנים טובה- יחס חם יותר), קצת עצוב לי שבעבר גם במראה עייף נתנו יחס חם וכיום במראה עייף כבר לא (כנראה הרסתי דברים עם שנים של חוסר שינה בלילות) וזה כמובן מצריך ממני כוחות נפש להתמודד עם יחס לא נעים כי אני אותו אדם מבפנים גם כיפה יותר ופחות אבל אותם זה פחות מעניין. עוד עניין, רק שתדעו שללקוחות כאלה אני בדרך כלל עונה בצורה עניינית בחזרה.
לסיום - רק שתדעו שבהנהלה אוהבים אותי ומשבחים אותי על העבודה שלי ובדרך כלל יש לי דינימיקה טובה עם הצוות - וזה המעט הטוב שחושף פה - אני משתדל לא לכתוב כאן דברים טובים.
 

Shamy

New member
אתה מבלבל

כשאתה לא ישן, לקוחות אולי פחות סבלנים אלייך לא בגלל עור פנים אלא פשוט מהתנהגות. כשמישהו לא ישן טוב, הוא פשוט יתנהג בצורה לא נעימה ברמת התת מודע- לא משהו שתצליח לשלוט בו. אתה יודע שרב האנשים כשהם צוברים חוסר שינה כרוני הם נהיים תוקפניים קל וחומר, אדם חרד ונוירוטי כמוך. כשאני כלקוח באה לחנות והמוכר נראה לי כמו אחד שממש לא רוצה להיות שם, סביר להניח שאני פשוט לא אגש אליו...אין שום קשר לגיל, אם כבר אני אעדיף דווקא מוכר/ת בגילאי ה30 ולא מוכר/ת בת 16-18. אני ממש חושבת שהגיע הזמן שתעבור מבית ההורים החוצה ותגור בשותפות עם אנשים אחרים.
 

nike001

New member
למדתי מילה חדשה בזכותך

נוירוטי
וקראתי על זה בויקפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/נוירוזה
וזה מזכיר אותי.
&nbsp
יכול להיות שיש אמת בדברייך. פשוט אני יודע שכשאני ישן היחס טוב יותר ואפילו לפעמים נדמה לי שגם יש אנשים שבעניין שלי כי זה דבר ידוע שכשעור הפנים נראה טוב - כלומר אנשים נראים טוב זה מזמיו יחס חם ואפילו אנשים שרוצים להגיע איתי לאינטרקציה מינית או רומנטית או ידידותית.
&nbsp
בכל מקרה , תודה על מה שכתבת כי למדתי בזכותך מילה חדשה ולפי מה שכתוב בויקפדיה אני מזדהה איתה ויכול להיות שגם מה שאת חושבת על החוסר שינה שלי והיחס של הלקוחות הוא גם נכון. אגב , מעבר לעור פנים יפה אני מן הסתם אנרגטי יותר, חד יותר, נעים יותר ובהרגשה טובה יותר.
&nbsp
לגבי לגור עם שותפים מעדיף כרגע שלא מהסיבה שלא בטוח שיהיה שם מישהו שיסכים להעיר אותי בכוח לעבודה כמו שאמא עושה בשבילי כל יום ואם לא אתעורר לעבודה יפטרו אותי ואז גם יהיה לי בעיה להשכיר דירה. אני ממש רוצה להתחיל בתחום של המסחר אלקטרוני - אשמח אם תהיו שם בשבילי לקשיים שלי להתחיל עם זה ולא רק מילים כמו ׳אז יאאלה, תתחיל/תתקדם׳ כמו ששחר חרישי כתבה לי, מזכיר קצת שאומרים לאנשים בעודף משקל רב ׳אז יאאלה תסתמי תפה/תעשי ספורט׳ בהינף יד, ויש אנשים שיותר צריכים את השיחות והליווי וגם מרגיש לי שאנשים כאן לא כל כך רוצים להיות בשבילי , בניגוד לעדי שמקבלת כל כך המון תגובות ותמיכה ואני לא שונה ממנה בהרבה - שנינו תקועים בחיים, רק שלי כבר יש עבודה והיא כרגע לא.
 

nike001

New member
דבר נוסף - זאת פעם שניה שאת

מכנה אותי עם חרדות - אשמח שתסבירי לי במה לדעתך מתבטא החרדות אצלי שאת כותבת את זה עליי פעם נוספת כי כך את רואה אותי.
 

nike001

New member
דבר אחרון

בכל השנים שעבדתי קיבלתי יחס חם גם במראה עייף, משהו בפנים השתנה לי בעיקר לאחרונה שגם במראה עייף היחס לא משהו ואולי עם מסיכה או מוצר מסוים היחס טיפה יותר טוב בניגוד לבעבר שעם מסיכה היחס היה פי כמה טוב יותר וזה בלי קשר לשעות שינה כי תמיד ישנתי מאוחר. אני חושב שבעבר מעבר למסיכה גם השתדלתי לאכול בריא (אבל גם ג׳אנק פוד - אז אולי פשוט משהו השתנה בגוף שלי).
 

Shamy

New member
אז אולי תקרא מה זה חרדה

ודבר על זה עם הפסיכולוג שלך. אתה חרד לדוגמה לגור עם שותפים, אתה חרד כל כך להזדקן שזה כבר יצר אצלך אובססיה מאוד לא בריאה. אתה חרד מה יחשבו עליך, אתה חרד מלחיות לדעתי. ולדעתי במקום מסחר מקוון שזה בהחלט בזבוז כסף וסיכוי גבוה מאוד להסתבך בתביעות ולא רק על הפרת זכויות וסימני מסחר שאתה אפילו לא רוצה להכנס לזה, יש גם סיכון גבוה לתביעות מסוג אחר והוצאה לפועל מחובות - ממליצה לך בחום לקחת את הכסף ולהתחיל ללמוד לחיות לבד בלי ההורים, בטווח הרחוק זה יעשה לך טוב.
 
שלום

את המשפחה חשוב להשתדל לאהוב ולהסתדר אתם, גם אם להם קשה להחזיר לנו אהבה. לפעמים אפשר לפנות לעזרה סוציאלית. אינך תלוי בקשר שלך עם ההורים, אתה אדם עצמאי שיחליט על דרך חייו כרצונו. דאג לישון בלילה, זה חשוב. השקע היטב בעבודה כדי שיעריכו ויקדמו אותך, כדי שתהיה לך מסגרת קבועה וכדי שתתפרנס ותתרום לחברה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה