חושב שאני במכוון פגעתי בתדמית שלי - לא מכוונה רעה אלא

nike001

New member
חושב שאני במכוון פגעתי בתדמית שלי - לא מכוונה רעה אלא

מחוסר מודעות. בחרתי פייסבוק אנונימי בשבילי ובהמשך הוספתי מעט חברים קרובים וחלק לא קרובים. המעט חברים האלו. המעט לייקים כי מבחירה בחרתי בקונספט אישי, גרם לי לפגיעה בתדמית. למחוק את השטויות שפרסמתי בתחילת הדרך לעצמי על הקיר זה חתיכת עבודה קשה מאוד, ואם אחליט לפתוח פייסבוק חדש זה יהיה פייסבוק שאפרסם בו בעיקר תמונות ואשתדל לא לכתוב הרבה בהודעות פרטיות - כי יש הרבה רכלנים במדינה הקטנה. הפייסבוק הבא אולי יהיה פייסבוק מסחרי (לא מוצא תיאור אחר), פייסבוק של שופוני ולייקים שירומם את המצב רוח. מצד שני, זה מתנגש עם דברים אחרים כי אני לא יודע אם אני רוצה את החשיפה.
מאוד חשוב לי האנונימיות, הרבה פעמים מצאתי את עצמי מעלה תמונות ומטשטש בעריכה פרטים שיכולים להסגיר מקומות שאני נמצא בהם ביום יום בזמן שמישהו אחר עם ראש יותר ספונטני ופתוח (בטח, אם לא גדל בבית כמו שלי יש סיכויים לראש אחר.. אם הוא באווירה פתוחה יותר) דווקא היה מתגאה בתמונות האלו בלי צנזור ואפילו רק אותם תמונות שאני מטשטש היו גורמים לעוד אנשים לאהוב אותי. אני יודע את זה אבל בו בעת אני יודע למה אני נזהר ומטשטש. סתם בוחר לחלוק. רוצה לכתוב עוד אבל אין לי מספיק סוללה באייפד שאני כותב בו בזמן מנוחה עם הבטן על המיטה וללכת להטעין זה לשבת על הרצפה וזה ממש לא נוח.. ואשמח גם ליחס בפורום - שמתי לב שלא רק כמות התגובות ירדה אלא גם כמות הציפיות לפוסטים ירדה ותוהה אם יש קשר למי שאני במציאות כיום..
 
שלום

חשוב שתעריך את עצמך ואת התדמית שלך, ולא תחשוב שהחברה רואה אותך רע. מי שלא רוצה אותך לא שווה אותך. הצג את תכונותיך הטובות ואז ירצו להיות אתך. בחירתך אם להיות אנונימי, אבל יש אנשים שיעדיפו חיי חברה רבים ומורכבים. זה תלוי הרבה במידת העניין הרגשי שיש לנו באנשים מסוימים לעומת אנשים אחרים.
&nbsp
 
למעלה