ה׳ איתי ... חח שמעו צחוקים

nike001

New member
ה׳ איתי ... חח שמעו צחוקים

הלכתי לסניף רב קו כי הרב קו פשוט לא עובר בשבב של האוטובוסים... כשהנציגה רצתה לצלם אותי לרב קו החדש (כי מן הסתם ראתה תמונה לא עדכנית) אמרתי לה ישר ׳ לא לא לא בבקשה לא. התמונה שם יפה הייתי שם יותר רזה ויפה אני מעדיף...׳ והיא הסכימה ושמה ברב קו החדש את התמונה הישנה ואמרה שהיא לא רואה שינוי מבחינת משקל. כמובן לא אמרתי התבגרות כדי לא להסגיר את עצמי


משקל המון פעמים עובד ונשמע טוב מאשר התבגרות. מים להרזיה ( האמת לעור הפנים), אוכל לא בריא כי זה משמין (האמת שג׳אנק פוד מזקין את הגוף חוץ מהשמנה). הרזיה נשמעת ומתקבלת יותר טוב באוזני אנשים.
אגב , היום הלכתי לקנות סיגריות והמוכרת היפהפייה שאלה אם יש לי 18.
אחרי כמה זמן נערים שאלו אותי ׳גבר יש לך 18?׳ אני ׳מזמן׳ בחיוך ואז אמרו ׳אתה יכול לעשות לי טובה?׳ עניתי ׳אם זה לקנות לכם לא יכול מצטער׳ ואח״כ הבנתי שהם רצו וודקה וביקשו מנשים אחרות שיקנו להם והן כמובן סרבו.

זה באמת מחמיא לי ששאלו אם יש לי 18 כי אם הייתי נראה ממש בוגר אז גם לא היו שואלים ישר מבקשים שיקנו להם ובאמת אני מזמן לא 18.

אבל גם הבנתי את הטעות שלי, כל שנות העשרים ניסתי לחזור לגיל 19 ופספסתי את שנות העשרים היפות, לא היה לי מובן שגם בשנות העשרים אני צעיר ואטרקטיבי מאוד (ועדיין נראה צעיר מאוד גם לגילי) זה כשל חמור בחשיבה.
 

nike001

New member
חושב שמגיע לי פרגון גדול חוץ משאלה בלבד

את הרי יודעת כמה חשוב לי להראות צעיר וכשאני כותב פוסט על דברים משמחים את רק שואלת עד מתי ארצה לנסות להראות בן 17 במקום להתלהב בשמחתי ולראות איך באמת הצלחתי קצת לעכב את תהליכי הזקנה ואפילו להצעיר - וסתמתי פיות (בלי לומר בפניהם) למלא אנשים בדרך שאמרו לי שזה בלתי אפשרי וכל זה עשיתי בלבד עם אורח חיים בריא וטיפוח (ואפילו חלקי כי אני לא ישן טוב ומעשן) וללא הזרקות!!! אז מגיע לי פרגון גדול שאני בדרך להגשים את עצמי... עדיין צריך להשקיע עוד כדי להראות טוב צעיר יותר. לשאלתך, אני אנסה בתקווה לעוד הרבה זמן, לפחות חייב לנצל חוויות מיניות שמזדמנית לי באמצעות המראה ואולי מתישהו אם אצליח שוב להשיג גוף מקווה אולי לדגמן כי פנים כבר יש לי (למרות שביום יום פחות קל לראות את היופי כי אני נראה עייף כי כאמור לא ישן טוב).

ואם בא לך עוד פעם לכתוב כמו בעבר שכתבת לי ולבחור השני ׳אם יגידו לכם שאתם נראים לא יותר מ21 - זהו, הגשמם את עצמכם?׳ - לשאלתך אז ברור שלא, הייתי יותר צעיר והיה חשוב לי בעיקר המראה לצורך חוויות מיניות שיכלו להתגשם אם היה לי יותר ביטחון עצמי, אך הדרך בתקווה היא גם להצלחה כלכלית בצורה עצמאית - חופש כלכלי לחיים יפים ואולי בהמשך גם יותר רוחניות. השאיפה הסופית, בתקווה שאספיק לחוות חוויות מיניות עם בחורים ובחורות שווים ושוות, מערכות יחסים, חיי כיף הנאה עם חופש כלכלי כשאהיה עצמאי ואעזוב את המקום עבודה הנוכחי - אחרי כל ההנאות והחחויות כפיצוי על השנים העצובות של שנות העשרים - זה להקים משפחה.
 

nike001

New member
ועוד דבר

מבחינתי להראות עוד יותר צעיר. 17 קצת גדול לא?

בגיל 24 הצלחתי למעט זמן להראות כל כך צעיר שאמרו לי שאני נראה בן 14!! וואו!!! זה הישג. לא הייתי נראה רק 14 אלא 14 חתיך ! כי מה זה שווה להראות צעיר אבל לא יפה..
&nbsp
אממ.. אני מקווה בהמשך להראות עוד יותר צעיר, כרגע מאוד גבולי, לפעמים חושבים שאני בן 21 או 22. לאט לאט.
 
מצטערת שלא פירגנתי

אבל אתה יודע מה דעתי: שהאובססיה הזאת עם המראה הנערי חוצצת בינך ובין חיים אותנטיים ומחוברים.
יש לך עוד שאיפות כמו שאתה כותב - יאללה, תתקדם לשם. אתה כבר נראה טוב, כולם אומרים לך את זה. אז רד מזה כמטרה - ותעבור למטרה הבאה שהצבת לך.
החיים יקרים ןקצרים מדי...
זו דעתי.
 

nike001

New member
אני אסביר לך

להראות טוב בעיני זה לא מספיק - להראות כוסון הורס נערי זה השאיפה וזה בעצם מה שהייתי. הכמות האהבה שבנות הרעיפו עליי בגיל 19 הייתה ברמה גבוהה מאוד שזה זכור לי די טוב. אני זוכר שישבתי בפלאפל וביקשתי מידידה לצלם אותי. יש לי את התמונה הזאת ואני באמת רואה בחור נערי הורס (גיל 19) ומובן לי למה הרעיפו עליי המון אהבה וכינו אותי דוגמן, חתיך הורס וגם סטייליסט כי זה היה בתקופה שהפסקתי עם טיפוח והשקעתי בעיקר בלבוש והיה לי את זה מבחינת סטיילינג.
&nbsp
בגיל 24 הייתי מידה 24 בג׳ינס עם אימוני כושר רבים ותזונה בריאה יחד עם המעט כסף שהיה לי למוצרי קוסמטיקה ונראתי ממש טוב. אני זוכר שעליתי לאוטובוס ועליתי כמו אש - מלא חיילים הביטו בי, נערים צעירים וכו׳. בתוך האמת הפנימית שלי רציתי לפתות אותם. אני זוכר שהייתה לי ידידה שהייתה פעם גבר והפכה לאישה - היא בדרכה חשבה שבתור אישה תצליח לפתות גברים ואני חשבתי שבמראה נערי זה ילך ואני חושב שבאיזה מקום צדקתי. מעבר לכמות הומואים הגבוהה שרצו אותי - שמתי לב שגם גברים אחרים מביטים בי. היה מקרה בגיל 24 שירדתי את הירידה הגדולה לשכונה שלי בלילה ברגל והיה גבר צעיר שהלך אחריי מהר ואני הגברתי את המהירות כי חששתי שאם אלך מעט לאט הוא פשוט יגרור אותי לצד ויאנוס אותי בכוח. הייתי כל כך יפה. אני קצת מצטער שבגיל 19 הדחקתי את המשיכה שכן בזמנו הייתה לי לבנות כי הרבה בנות רצו אותי וגם כשידעו שהצהרתי על עצמי כגיי עדיין ניסו להשכיב אותי.
&nbsp
לצערי הרב, בגלל מחלה שהייתה לי בגוף מכוני הלייזר לא מוכנים לטפל בי ולכן אני לא לובש חשוף (שעווה מאוד כואב) ובגלל דיאטת כאסח שעשיתי בגיל 17 יש לי משהו אישי שבגללו אני לא יכול לקיים יחסי מין מלאים (שיחדרו אליי) אלא אם אעבור ניתוח ואני מאחל לעצמי מתישהו לעבור אותו. גם בתקופה האחרונה אני מרגיש שיש לי אולי קצת משיכה לנשים - כמו משהו שיש לו פוטנציאל להמשך וצריך לעזור לו ואני לא יודע בדיוק מה לעשות עם זה. היה לי אקט קטן עם מישהי לפני בערך חודש ובאמת היה לי גירוי מיני זה מוכיח אולי אני בי סקסואל. מה שכן, רגשית תמיד נשים משכו אותי.
&nbsp
כרגע עליתי במשקל וגם בג׳ינס עליתי. בשנים האחרונות הייתי מידה 28 בג׳ינס ובימים האחרונים עליתי למידה 30. זוכרים שחפרתי לכם פה על הליכון? אז הצלחתי להגיע להסכם עם ההורים וקניתי הליכון. חוץ ממעט פעמים אני כמעט ולא משתמש בו ואני בהחלט מאחל לעצמי להשתמש בו. הבוקר הלכתי לישון ב11 והתעוררתי ב5 בצהריים לעבודה במוצ״ש והיחס של הלקוחות היה טוב יותר. רק תחשבו מה היה קורה לו הייתי הולך לישון ב1 בלילה וקם מוקדם - בטח יחס אחר לגמרי. הלילה לא ויתרתי לעצמי והכנתי סלט עם הרבה ירקות. קניתי תה ירוק בטעם וניל וגילתי שדווקא בטעם וניל יש לי יותר חשק לשתות את התה הירוק שהוא טוב למניעת הזדקנות והרזיה ואני מתכוון לרכוש עוד תה ירוק וניל. יופי וטיפוח זה אהבה בחיים שלי ולמעשה זה גם העיסוק שלי כיום. הייתי שמח אם היית מסבירה יותר את הנקודה של האובבסיה למראה נערי לבין החציצה בין חיים אותנטיים ומחוברים ומה הכוונה חיים אותנטיים ומחוברים? אני מסכים איתך שהחיים קצרים ויקרים, בפרט ששנות העשרים שלי .. את יודעת.. אני בהחלט מאחל לעצמי להכנס לתחום של מסחר אלקטרוני, לא מבין למה אני מתעכב ומתעצל. אני קצת חושש מביטוח לאומי כי אולי יש גבול עד כמה אדם בעל קצבה יכול להרוויח. מצד שני, אם הרווחים במסחר אלקטרוני יהיו מאוד גבוהים אני גם יכול לוותר על הקצבה. להיות עשיר זאת שאיפה בחיי כי לדעתי זה יעזור לי מאוד בחיים (דירה משלי, רכב, תחושת רווחה לעשות מה שרוצה כמו נופש ומסיבות ולא בוס על הראש שיחליט אם מותר או לא מותר לצאת לחופשה ובעיקר לברוח מבית ההורים וגם תחושה של הרגשה טובה שאנשים יראו בי כמישהו שהצליח ואז אפילו לעצמי יהיה ערך יותר גבוה).


במראה ממש טוב הרבה אנשים הסתכלו עליי וזה נותן תחושת רווחה וסיפוק - את יכולה להבין את זה שחר? שמתייחסים יפה ולא בצורה עניינית, שרוצים אותי גם כמשהו מיני או זוגי -צזה הרגשה אחרת - את יכולה להבין את זה ? היום למשל עם השעות שינה שמתי לב שבחורות ומעט בחורים מסתכלים עליי. מצד שני, בגיל 24 שנראתי ממש טוב הרגשתי חרדה מכמות המבטים והיחס החם שמופנה אליי בעיקר בזכות המראה בלי להכיר את מי שאני בפנים. זה לא היה לי קל ובלעתי המון כדורי הרגעה. מתוסבך... כן מודע לזה..
ואגב עצוב שבגיל 24 עשיתי פחות סקס ממה שיכולתי בגלל כשל חשיבה בראש ואולי ביטחון עצמי ירוד.
 
למעלה