כשהסטרס משתק

Shamy

New member
כשהסטרס משתק

כשהידיים רועדות, מבלי שיהיה בעיה נוירולוגית; כשהרעש הסטטי בראש מתגבר; כשתום יורק אומר שהטיפוס על קירות נראה ממשי יותר מתמיד; כשפעילות נורמטיבית נראית קשה מנשוא; כשהאוטו קורקט בטלפון יוצר מבוכה לכותב; רק אתה והמוח הסוער מבינים, הסטרס כבר פה והוא אכן משתק. הבושה המתלווה לעיתים נראית קשה מנשוא ומביכה עד אין קץ. אל תפחד אבל, כי לכל תקופה נוראית בסופה מגיעה הנץ האביב.
 

alice1803

New member
נהדר
נשמע אפילו אופטימי

ואני חולה על תום יורק, כמובן שהייתי בהופעה של רדיוהד בארץ, היה היסטרי
 

Shamy

New member
טוב לשמוע חשבתי שאין לי את זה כשזה נוגע לכתיבה

 
שלום

בחיים יש שיפורים והגרעות. חשוב להיות במצב טוב, אבל גם להיות מודע למצב הרע ולשאוף לתקן אותו. אם המצב משתק ומונע לפתור, אולי הדרך הנכונה לזמן מה היא פשוט לנוח ממנו, לחשוב מחשבות טובות ולהירגע, ואחר כך לחזור לנסות לפעול ולתקן.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תקווה מלבלבת

כל כך יפה השימוש שלך במשפט האחרון כדי להפוך לחלוטין את כל התחושה שעלתה מהפוסט שלך. אנחנו באמת חיים בסיר לחץ אחד גדול. החיים ממש מלחיצים..עבודה, כסף, האנשים שסביבנו..כשקוראים את שכתבת שורה אחר שורה כמעט מרגישים פיזית את המשקל שמתיישב על הכתפיים, את הלחץ בראש ואת חוסר השליטה. אבל זה נפלא אם גם במצב הזה נשארת פינה בראש שמודעת לכך לזו תקופה, שהמצב ישתנה וישתפר..פינה ששומרת על השפיות ועוזרת אולי גם להורדת הסטרס. תודה לך..מתנדבת סה"ר
 
למעלה