אני שוטה הכפר

תומר

Member
אני שוטה הכפר

הידע שלי בהתמודדות בעולם שואף לאפס איני יודע לפתור שום בעיה לבד ופניתי לכל העולם ואחותו בבקשת עזרה ללא מענה מאף אחד מדוע אין עמותה בארץ שתעזור לכל אדם במצוקה ותעזור לפתרון מלא של בעיותיו הבעיות רק הולכות ומצטברות ואינן נפתרות כלל אם אין אני לי מי לי זה כל כך נכון מה לעשות אדם קיבל חינוך זוועתי בילדות חוסר בטחון עצמי וביישנות שזה ממש קטלני ביותר לא יודע לעזור לעצמי או למישהו אחר הרי את הבעיות שלי איני פותר איך אפתור בעיות של אחרים אנשים נותנים לי סוכריות כתשלום או סכום סמלי או כלל לא משלמים לא כולם כאלה מדוע יש כל כך הרבה רוע בעולם הרי היה צריך לעלות על הבעיות שלי מילדות ולעשות הכל כדי לשקם אותי מדינה אוכלת יושביה זו מדינה של נאצים רק זה ההסבר למצבי כיום בן אדם צריך להיות קשוח או פיזית או אסרטיבי מאוד אחרת כל העולם ואחותו יפגעו בו איפה עמותות לעזרת החלשים והנזקקים תעודת עניות למדינה איפה החוקים במדינה לטובת החלשים והנזקקים איפה עמותה רצינית לשיקום אנשים מילדות
 
שלום

מדינתנו מושחתת אבל דמוקרטית ומוסרית, והחברה מוסרית. לפעמים צריך להילחם, וחשוב לדעת להסתדר. אולי תפנה לאנשים שינחו אותך וייתנו לך עצות חכמות איך מסתדרים בחברה הזאת. נסה גם ללמוד על העולם מתוך צפייה בו, להכיר אותו ולדעת לתפקד בו.
&nbsp
&nbsp
 

אופירA

New member
מנהל
אמת - אם אין אני לי, מי לי.

נכון, אדם צריך לעזור לעצמו, ואף אחד לא ייקח את התפקיד הזה ממנו ויושיע אותו.
ואתה לא אמור לעזור לאף אחד אחר, רק לעצמך.

אתה זקוק לטיפול נפשי, וצריך לפנות אליו ולקבל אותו, ולהתמודד עם המציאות, קשה ככל שתהיה.
טיפול נפשי ניתן חינם במדינה שלנו - אמנם לא בצורה מושלמת, אך כן לטובת החלשים והנזקקים. אתה צריך לבקש טיפול נפשי מקופת החולים.
אין עמותות לשיקום אנשים מילדות בשום מקום בעולם. ואין מקום שמרכז את הפיתרון לכל הבעיות שלך. אדם שילדותו נעשקה, צריך בבגרותו לפנות לטיפול נפשי ולשקם את עצמו. הוא צריך לפתור כל בעיה בפני עצמה, ולתת לזה הרבה מאוד זמן.
שכח מפיתרון כללי ומושלם, שאליו אתה שואף. אין דבר כזה.

פנית לקופת חולים וביקשת טיפול נפשי?
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
קריאה לעזרה

תומר היקר,
כל כך הרבה מצוקה, בלבול ויאוש במספר שורות מצומצם...נשמע שאתה מוצף בבעיות היום וכעסים על העבר. אתה מתקשה להסתדר בעולם המבלבל שלנו, בו אנשים לא תמיד נותנים מקום, או מושיטים יד לעזרה, לחלש מהם. בעיה רודפת בעיה כמו נחשולי מים שמאיימים להטביע אותך. נשמע שאתה חש שאילו היה מישהו לדבר איתו, לקבל עצות והנחייה, אולי סוג של מפה שאיתה היית יכול לנווט בחברה, דברים היו מסתדרים יותר טוב. אנחנו, מתנדבי סה"ר עושים בדיוק את זה...מנסים להושיט יד, אוזן שומעת, ואולי לנסות ביחד לפרק לגורמים את הבעיות המעיקות עליך ולברור בזהירות דרכים להתמודד איתן. אנחנו זמינים עבורך בצ'ט אישי ואנונימי באתר הזה כל יום חול בין תשע בערב לחצות. בבקשה, בוא לדבר איתנו...
שלך, מתנדבת סה"ר
 

תומר

Member
תגובה

איני נמצא בטיפול פסיכולוגי ולא הציעו לי זאת וצריך תוכנית פעולה לשינוי החיים לא נראה לי שפסיכולוג יכול לעזור כאן
 
למעלה