עדכון לפני השינה

nike001

New member
עדכון לפני השינה

הלכתי כמעט שעה ושרפתי לא מעט קלוריות. בזה גאה בעצמי ופחות אה בשעה המאוחרת שאני ער.
בימים האחרונים נראתי טוב יותר ויש לי תחושה שבחורים וגברים נמשכו אליי.
באתרי הכרויות היחס לא הכי מלהיב כלפיי. לא יודע לשים את האצבע רק יכול לתת השהרות (איך כותבים את המילה הזאת ללא שגיאה?). מה שכן, שמתי לב שהמון תיירים וערבים נמשכים אליי בשנה הזאת יותר מהאוכלוסיה היהודית הגאה כאן ואני תוהה אם יש קשר לכך שהאוכלוסיה היהודית יודעים שאני גדול בגיל או מתוסבך נפשית או עם פחות רייטינג ברשתות החברתיות (מבחירה אגב) ואילו הערבים מהכפרים והתיירים שמבקרים (שמנותקים משמועות וידע קודם) לא יודעים עליי כלום פרט לתמונה יפה ולכן פונים? כי בעבר גם הרבה יהודים רצו אותי היום גם אבל פחות.

העליתי תמונה פרוקטיבית שלי מלפני כמה שנים וקיבלתי לא מעט פניות במעט שעות הלילה. בקרוב אסיר את התמונה כי אני לא פאתט ובדר"כ שם תמונות עדכניות. הגילאים שפנו אליי הם באמת מכל הגילאים : מגיל 19 ועד 40+
וזה גם נקודה עצובה ... עוד משהייתי נער גברים מבוגרים (ואפילו 50+) פנו אליי (גם צעירים אבל גם ויאזות) אז למה לעזאזל אני מתבייש לפנות לצעירים ממני?!?!?!! כי וואלה הם מושכים אותי יותר מבני גילי! למה אני ביישן ומפחד מדחיה..

בימים האחרונים שנראתי טוב ויצאתי להפסקת סיגריה התחילו לדבר איתי צעירים מאוד וביקשו סיגריות ושוחחו איתי ואני לא יודע אם זה בגלל שנמשכו אליי מינית או רצו להסתלבט. בעבודה העובדת היפהפייה אמרה לי שאני סקסי ועובדת אחרת הסכימה איתה. כמו גם העובדת היפהפייה אמרה לי שיש לי את אותם פנים בדיוק כמו אחותי הקטנה (היפהפייה והאהובה עליי) וזה מחמיא לי כי וואלה אחותי הקטנה כוסית!!! זה מחמיא לי שאנחנו דומים. יש לי עוד 2 אחיות... רק שהן יצאו קצת שונות ממני ומאחותי הקטנה. כולנו נולדנו נעימים למראה בן פורת יוסף.

עובד\ת נוספ\ת שמשתייכ\ת גם לקהילה הגאה חווה השפלות והשמצות מהצוות ואילו אני זוכה לשבחים ואהבה מצידם. אני באופן אישי סבבה עם כולם, רק שבהתחלה באמת חשדתי מאותה עובדת שאולי היא תתפוס את המקום שלי כי בתכלס במקור היא גבר ועד היום אני הייתי הגבר היחיד שם, אבל גילתי שדווקא אוהבים אותי יותר ממנה אז זה מנחם. ושלא תטעו, אני בקשר טוב עם אותה עובדת, אני מעריך אותה וטוב לי לעבוד איתה, רק באמת שבהתחלה קצת חששתי שאולי פתאום יאהבו אותה יותר ממני כי אנחנו על אותו משבצת 'זכרים מהקהילה הגאה' ואנחנו הזכרים היחידים עם רק צוות של בנות אבל וואלה אוהבים אותי יותר. אז תודה על כך. אני בכל מקרה מתכוון להיות שם גם בשבילה ולתמוך בה כשקשה לה (ולפעמים קשה לה גם כי היא קצת שונה בנוף בעיר השמרנית כאן.. מאוד מוחצנת...)

אני באמת רוצה לשאול אתכם חברי הפורום... סיפרתי לכם שאני שגילתי לאחרונה באיחור רב שהבנתי שאני לא גיי אלא בי סקסואל. אמנם לנשים אני יכול להמשך לכל מיני גילאים, אבל ספציפית לגבי גברים זה או בני גילי ומעט גדולים יותר ובעיקר צעירים יותר מושכים אותי, איך אתגבר על המבוכה שאני גדול ואני באמת רוצה להיות עם צעירים ממני, איך לא להתבייש ולפנות, איך להתמודד עם דחיה או לחילופין עם קבלה...?
למשל היה חייל שוחחתי איתו לפני כמה ימים והוא ממש רצה להפגש איתי וזה מחמיא לי (הוא בן 22), אבל לא נפגשתי כי חששתי שבתמונה אני יפה ובמציאות לא. אני לא יודע מה לעשות.. אני ביישן.. וגם במועדונים של גייז אני ביישן מאוד... מה אני אעשה... אוף... ):
 

nike001

New member
לגבי 2 האחיות האחרות

אז אחת יצאה מאוד יפה והשניה גם נעימה למראה - רק רציתי לומר שהן קצת שונות ממני ומאחותי הקטנה שהדמיון בינינו יותר ברור אבל בגדול כולנו יצאנו יפים בן פורת יוסף.
 

nike001

New member
גם לאחרונה

כשאנשים שואלים לגילי ולפעמים אני משקר ומוריד שנתיים ולפעמים גם אומר את גילי האמיתי - מה שקורה ששונה מבעבר הוא שבעבר הורדתי שנתיים ועדיין אמרו 'וואו אתה נראה צעיר יותר' ואילו היום לא אומרים כלום. אני מבין שהדבר שהכי ביגר אותי בשנים האחרונות זה העבודה הנוכחית שהיא עבודת פרך וקשה, אך אני מבין שכרגע אני זקוק לה כי אין לי משהו אחר ביד עד שאמצא משהו אחר, וכעת אני קצת מרגיש רע כי אני לא אוהב להראות קרוב לגילי... ואני מבין שאני חייב לחזור לנבור בספרי אנטי איג'ינג ולהפסיק עם הג'אנק פוד, ולבנתיים קצת קשה לי...
 
למעלה