אני מצטער

nike001

New member
אני מצטער

שביקשתי מסהר למחוק את ההודעה על הלקוחות בהם ספרתי שאולי כתוצאה מהזדקנות הלקוחות פחות נחמדים ומדברים כאילו חייבים להם משהו. יום שבת ישנתי מהבוקר עד הערב ואז הלכתי לעבודה. אמנם אלו לא שעות שינה של לילה אבל זה עזר לי והלקוחות היו טיפה יותר נחמדים.

הוספתי ירקות מיוחדים לתפריט ואשתדל לאמץ אותם ובאמת לאכול,
מאוד רוצה לשפר את עצמי תזונתית כדי להראות טוב וצעיר יותר. לא רוצה להתבגר.
העובדת שגרמה לי לאכול ממתקים כל משמרת שלנו יחד מתגייסת עוד יומיים וזה טוב לי כי בעצם לאט לאט אצליח להתגבר ולא לאכול ממתקים. היא מפתה אותי לממתקים ואז לא רק שאני אוכל במשמרת שלנו אני קונה גם במשמרות אחרות. כמו סיגריה שמתמכרים רק שונה. אני רוצה להשתדל לא לאכול ממתקים שמעבר להשמנה זה ג'אנק שמזקין את הגוף. אני רוצה להראות כל כך צעיר ויפה ולפתות מינית את כולם: סטרייטים ואולי בנות. הפעם זה חדש - נראה לי שאני בי סקסואל. לא יכול לפרט הרבה אבל אני חושב שאני רוצה לנסות את הצד השני גם - התעוררתי מאוחר.. כן אני יודע.

היום המנהלת שיבחה אותי ואמרה שעבדתי יפה.
השתדלתי בעבודה להיות נחמד ולתפקד נכון עם לקוחות ולא להפגע עם לקוחות מדברים בצורה קצת עניינית כאילו אני חייב להם משהו ושוב אומר שבעבר שהייתי צעיר יותר ההיפך הם היו נחמדים וקוראים לי חמוד ונחמדים ומתוקים. אני יודע שאסור לי להזדקן. לא רוצה להזדקן. אני חייב ללמוד לישון מוקדם זה נורא קשה לי. אולי אתאמן הפעם חצי שעה ולא שעה כדי לישון מוקדם (תכף מתחיל להתאמן). אגב, אני לאחרונה מבצע רכישות באינטרנט כי בניגוד לבעבר כיום אני עובד יותר ויש לי כסף. הפעם קניתי משהו קטן בעלי אקספרס: עכבר אלחוטי ואוזניות. זה יותר חוויה וכיף להזמין מהאינטרנט מאשר לקנות בחוץ - לדעתי. יש משהו מיוחד באריזה שמקבלים ופותחים אותה.

לסיום אומר שיש הרבה מזונות אנטי איג'ינג מעולים ורק צריך לאכול אותם ואז יש יותר מבטים ויותר התעניינות.
כמובן, למי שחדש ולא יודע, אני גם משתמש במוצרי קוסמטיקה ונזהר בשמש.

הפעם אני מפסיק לחשוד בעין הרע ומשתף יותר. אני חושב שאין כבר הרבה מה לקנאות בי. אז משתף.
 

nike001

New member
...

סטרייטים, הומואים, בי סקסואלים ואותו דבר לגבי בנות - תיקון (תוספת).
אני גם צריך לעבור ניתוח אני לא יכול להכנס למיטה ולשכב בצורה נורמאלית. משהו שלא יכול לפרט אבל חייב לעבור את הניתוח הזה. לכן רוב האקטים המיניים שלי הם בצורה אוראלית כי יש לי בעיה אישית ובגללה אני לא יכול לקבל מאחורה.
אומרים שהכל זה לטובה. יכול להיות שבעבר הייתי יותר רגיש ופגיע ואולי אם היו משתמשים בי בקטע של 'דפוק וזרוק' הייתי לוקח את זה נורא קשה. אולי כיום שאני לאט לאט בשל ובוגר נפשית אולי אוכל לקחת את זה אחרת ואולי... אתם תהיו בשוק- אולי אגלה שאני נמשך בעיקר ויותר לבנות. אני באמת לא יכול לפרט כאן הרבה אבל נראה לי שאני בי סקסואל. היה לי חסימה במשך השנים מלהיות עם בנות ומשהו קרה. משהו מיוחד שלא יכול לפרט. אני גם חושב שיש איזה מן אחווה כזאת של סטרייטים - בקטע של בחור שמכיר בחורה ושוכב איתה... מן אחווה סטרייטית כזאת חיוך לבבי שעובר במבטים או בתדרים דרך הרגש. גברים רגילים אולי יותר יחבבו אותי. כן, אני יודע שאני לא גר בעיר הכי ליברלית לקהילה ובפרט שלי אישית כיום אין הרבה חברים בקהילה אז אני מרגיש קצת לבד... מוקף באנשים שרובם אולי הטרוסקסואלים ויותר ידידות. אני יותר מחובר לצד הנשי שלי אבל מרגיש שמשהו השתנה לאחרונה, משהו שלא יכול לפרט. גם עוד מישהי חושבת שאני הופך לגברי יותר (מקווה בהתנהגות). היא מכירה אותי תקופה קצרה ושמה לב לשינוי שחל בי בתקופה האחרונה. אני חושב שהגבריות שהיא שמה לב אליה (למשל שאני לא אומר לה 'היייייי' עם חיוך ונופפות ידיים ובטון יותר נשי כמו בהתחלה) וההתנהגות היותר גברית היא כתוצאה מדיכאון בחיים ועצבים שאנשים עושים לי - אין לי כוח וסבלנות להיות מי שאני ויכול להיות שגם עם העליה בגיל אני מתחיל להיות יותר אדם בוגר והפרובקטיביות של השנים הקודמות יותר מתעדנות, בדיוק כמו שידידה טרנסית (מגבר לאישה) הייתה עושה הרמות בגיל צעיר ברחוב והפסיקה ובדיוק כמו כל דבר שמתעדן עם השנים וגם המראה שלי פחות מוחצן משנותיי הצעירות. אני מקבל את זה קצת באכזבה, מרגיש לי שלא מספיק ניצלתי את השנים הצעירות ונהנתי - התמודדתי עם לא מעט קשיים והשנים היפות היו בעיקר סבל. מקווה שיהיה יותר טוב בעתיד בתקווה לעצמאות שתביא לשינוי.
 

nike001

New member
וואו

נראה לי לא עושים לי עין הרע פה - נראה לי אפילו מפרגנים לי! כתבתי שאולי אתאמן חצי שעה והתאמנתי 45 דקות, שרפתי את כמות הקלוריות שרציתי ואפילו הזעתי שזה משהו שרציתי והצלחתי להזיע (קראתי שזה בריא להזיע באימון) - וואו, אולי אתם רוצים לטובתי?
זה דבילי העין הרע כן אני יודע שזה פרימיטיבי פשוט חשבתי שבפורום שלאנשים שרע להם יהיה להם קשה לפרגן אבל כתבתי פה שאני רוצה להתאמן והאימון היה כיפי ומהנה! מעניין..
 
למעלה