שונאים אותי

תומר

Member
שונאים אותי

מדוע אנשים מרמים אותי ושונאים אותי אני אדם ישר מעולם לא רימיתי מישהו היו אמורים להתקשר 6 אנשים לצורך ביצוע עבודה אצלם אף אחד לא התקשר כי שונאים אותי ומעדיפים לפנות למישהו אחר עבדתי אצל מישהו עקץ אותי ב42 שקל נסיעות ולחבר שלו שילם 200 שקל ואני קיבלתי תשלום מגוחך של 58 שקל על ציוד פלוס עבודה כאשר רק הציוד שווה 110 שקל כבר 12 שנה אני נתקל בחלאות שמרמים אותי איך ניתן להפסיק זאת 31 שנה התעללו בי למה זה מגיע לי אם היה כסף לאומניות לחימה הייתי הולך על זה או תכנות מחדש של התת מודע לבניית מציאות של אושר ושפע
 

אופירA

New member
מנהל
אם הרבה אנשים מתעללים באדם

במשך 31 שנים, והרבה אנשים שונאים אותו ומרמים אותו - הוא צריך ללמוד לשנות את חייו ע"י שינוי בהתנהגותו ובהתנהלותו בחיים.
אין כאן מצב של "אשם" או "לא אשם", "מגיע לי" או "לא מגיע לי". יש בעיה של התנהלות, של תקשורת, של חשיבה ופרשנות של התנהגות הסביבה ושל החיים בכלל, והשינוי צריך לבוא מתוך האדם הסובל.
האדם הסובל צריך לבדוק את התנהלותו בסיטואציות השונות שמהן הוא סובל, ולהבין ביחד עם אנשי מקצוע בטיפול נפשי מה השינויים שהוא צריך לעשות בחשיבתו ובהתנהגותו כדי לשנות את מצבו.

זה לא "האשמת הקורבן", אלא חיפוש הגיוני של פיתרון לסבלו.
 

nike001

New member
את חושבת שזה רק עניין של התנהגות?

יכול להיות שיש אנשים שנראים מסכנים, חנונים, מכוערים
אולי תוקפים אותם על סמך המראה שלהם?
תשתדלי לעשות הפרדה בין מי שאני לבין השאלה (את יודעת על מה אני מדבר בפורום...) , תחשבי שזאת שאלה של אדם אחר..
 

nike001

New member
ואני אקשה קצת את השאלה

אדם ממתין בתור ומישהו עוקף אותו או מתנהג בצורה מעליבה
אותו אדם שפועל בצורה פוגענית לא יודע איזה אישיות הקרבן. לא מכיר את ההתנהגות שלו. באותו רגע אותו קרבן יפעיל את ההתנהגות האסטרטיבית (סליחה אם לא כתבתי את זה נכון) שלמד עם אנשי מקצוע כדי להתמודד עם מצבים כאלו... אבל מה אם אותו קרבן היה נראה ברמה, קלאס וסטייל - זה היה מונע ממנו מראש כבר הרבה מצבים שבהם אנשים פשוט היו פחות תוקפים.
 

אופירA

New member
מנהל
תפריד בין מי שעוקפים אותו בתור לבין מי שמתעללים בו 31 שנה

מקרה חד פעמי יכול להיות גם שהעוקף המעליב בעייתי, או שהנעקף בעייתי ומקרין בעייתיות, או שהסיטואציה בעייתית - אין פה כללים.

כשמדובר באדם שחווה באופן די קבוע התעללות ורמאות - זו תופעה, וזה כבר בעיה של התנהגות ואישיות.
למעשה, ברמה של תופעה חברתית בין אנשים שלא מכירים אישית את האדם (לקוחות לדוגמה, אנשים ברחוב, מסגרת לימודים או חברתית חדשה) - אין דבר כזה "אדם שנראה מסכן", "חנון", "מכוער", "קלאס", "סטייל". כי כל ההגדרות האלה תלויות בהרגשה של האדם עצמו ובמושגים של חברה מסוימת, אנשים מסוימים. אפשר לדבר במושגים האלה רק כשמכירים את זה שאתה מדבר איתו.
חברות האנשים ודעותיהם שונות מאוד זו מזו. אין הגדרה מוחלטת ל"סטייל" או ל"מסכן". לדוגמה, אתה ואני שונים לחלוטין מבחינת סוגי האוכלוסיה והדעות. יש הבדלים תהומיים בין מה שאני אגדיר "סטייל" ו"קלאסה" לבין ההגדרה שלך.
אפילו אין הגדרה של גיל שנקרא "זקן", כי הכל תלוי בעין של המסתכל. אדם בן 75 לדוגמה, נחשב היום בעיני הרבה אוכלוסיות צעיר לגמרי. ברוב המקרים הוא בריא, מתפקד לחלוטין ורחוק מאוד מגיל המוות הממוצע.

כך שאם אדם מסתבך גם עם אנשים ברחוב, וגם עם המוכרים בחנויות, וגם עם העובדים בעבודה או הלקוחות בעסק שלו - ברור שמדובר בסוגי אנשים שונים, ואין מצב שכולם מגדירים אותו "חנון/גזעי" או "חתיך/מכוער" או "מסכן/ברמה".
ברור שהבעיה היא במשהו בהתנהגות שלו, בהקרנה האישיותית שלו וכד'.
 

nike001

New member
השורה האחרונה שלך

'ברור שהבעיה היא במשהו בהתנהגות שלו, בהקרנה האישיותית שלו' - תוכלי להרחיב מה בן אדם משדר? מה, אדם משדר משהו לא טוב? נגיד יש אדם משדר ביטחון, או שטוב לו ואחר משדר מסכנות או לא יודע מה?
זה באמת מדהים כמה ששנינו חושבים שונה, ובכל זאת אני מחזיק ממך כמישהי חכמה גם אם הדיעות של שנינו שונות. שימי לב שזה שאני שואל אותך - אני מנסה לעזור לעצמי על הדרך.
&nbsp
אני באופן אישי לא שינתי שום דבר בהתנהגות שלי, והיחס אליי היה כרגיל טוב (לא מדבר על אנשים מקרוב אלא על אחרים), ואולי רק לדעתי משהו השתנה בי חיצונית וגורם לאנשים להתנהג קצת אחרת, קצת פוגעני לרגיש כמוני. גם לא הייתי בטוח אם השתניתי, כי שנים אני בסרט הזה, אבל משהו בי באותו רגע גרם למלא אנשים להתנהג אחרת, ואני תוהה אם שמועה נפוצה עליי או שזה באמת משהו ויזואלי בי. המטפלת אומרת לי שאני נראה מעולה, אבל לא שאלתי אותו אם הזדקנתי בחודשיים שלא נפגשנו, כי לא רציתי שתגיד 'כן, אבל אתה עדיין נראה עולה' כי הכן יכול להכנס לי ללב...
&nbsp
&nbsp
 

nike001

New member
עובדתית,

היו תקופות ארוכות בחיים (מזמן) שנראתי מצויין והרגשתי בפנים מאוד רע, אבל אנשים התייחסו אליי יפה כי נראתי מצויין למרות שהרגשתי מכוער והרגשתי רע עם עצמי, וזה הסיבה שאני מצד אחד מקבל את מה שאת אומרת כי אני מאמין שמה שמרגישים מבפנים מוקרן, ומצד שני יודע שכן יש משקל לחיצוני...
 

אופירA

New member
מנהל
אבל הרגשת שחיצונית אתה נראה מצוין...

ואתה מאמין שאם אדם נראה טוב, מתייחסים אליו יפה...
ואת ההרגשה והאמונה האלו הקרנת.
 

אופירA

New member
מנהל
אדם מרגיש מה שהוא חושב, ומקרין מה שהוא מרגיש.

אם אדם מרגיש חוסר ביטחון, וצורך באישור של הסביבה, אז המבט שלו משדר את זה, שפת הגוף שלו משדרת את זה, ניסוח המילים שהוא בוחר משדר את זה.
ההרגשה הפנימית שלו והמחשבות שלו באות לידי ביטוי חיצוני בהתנהגות שלו.

כן, אדם משדר ביטחון עצמי או מסכנות, הוא משדר שכיף לו בלב או שהוא עצבני. בהתנהגות, במילים, בשפת הגוף, בשפת הפנים, במבט.
 

nike001

New member
את חושבת

שבמקרה שלי שאני גר עם ההורים מכל מיני סיבות ולא טוב לי כאן נפשית עם ההורים (בלי להכנס ללמה לא עוזב או איך אעזוב), את חושבת שבכל זאת גם מהמקום הלא נוח הזה אני יכול לעבוד על עצמי ולהיות שמח יותר ומאושר יותר ועם ביטחון יותר ביום יום שאני הולך למקומות מחוץ לבית? כלומר עם עבודה עצמית דרך ספרים או מנטורים\קואצ'רים וכד'
 

אופירA

New member
מנהל
אין לי מושג בזה

בנושא של הורים אני מבינה דבר אחד ויחידי:
לברוח.
לגור ברחוב ולאכול חצץ יותר טוב בעיני.

אבל זה ניסיון החיים שלי, עם ההורים שלי. אני לא יכולה לייעץ למי שדעותיו שונות, ניסיון החיים שלו שונה, ואני לא יודעת בדיוק מה החווייה שלו עם ההורים שלו. מה שבטוח, ההורים שלו אינם בדיוק ההורים שלי, וגם הנפש שלו אינה בדיוק הנפש שלי.
אז איך אני יכולה לנקוט עמדה בנוגע לדברים שאני לא מכירה?
 

angel550

New member
כואב לשמוע... אבל

אנשים לא שונאים אותך. אני רוצה שתבין את זה... לפעמים זה יכול להיראות כך מכיוון ש... ואל תיקח את מה שאני אומרת לך בצורה קשה, אלא בצורה טובה כי אני רק מנסה לעזור לך...

יש מספר גורמים שבגללם אתה לא חווה הצלחה בהשגת הדברים שאתה רוצה בעקבות העסק שלך...
כרגע אני לא יכולה לדעת מה בדיוק אתה עושה ולא עושה שמוביל אותך דווקא לאותם אנשים שמרמים אותך, שמנצלים אותך... אבל אני יכולה לומר לך שזה בהחלט בר שינוי... למרות שאולי לא נראה כך...

אתה יכול לחשוב שכולם מעפנים, אחרי הכל נפלת לפחות ב-6 אנשים כאלה. אבל יש הרבה אנשים איכותיים שברגע שתראה להם מקצועיות אדירה... ברגע שבאמת תעניק להם ערך אמיתי... אתה תוכל להגיע מאוד גבוה... שלא תאמין.

למשל אתה יכול להשקיע בכל מיני דברים כמו כרטיסי עבודה מעוצבים מדהימים ויכול להיות שגם יש לך כאלה... אני סתם זורקת דוגמאות

אתה יכול להעניק דברים נוספים חוץ מהעבודה שלך.. ערך מוסף זה נקרא. אתה יכול לקרוא לזה תצ'ופר ללקוחות שלך, דבר שיגרום לאנשים לפנות דווקא אליך ולא לעובד אחר...

הרבה גם נוגע לפרסום, האם אתה משתמש ביוטיוב כדי לפרסם את עצמך? האם השקעת מספיק מחשבה על סרטון טוב שיפרסם את העסק שלך בצורה הטובה ביותר?

ויש עוד המון דברים שאפשר לחשוב עליהם בדרך להצלחה ...

הצלחה מורכבת מהמון דברים, ביניהם זה קודם כל להראות המון המון מקצועיות, השקעה מרובה, ובעיקר... להיות חרוץ מאוד ולעבוד מאוד מאוד קשה. בסוף זה ישתלם לך...

אם אתה רוצה לשמוע עוד כנס לפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/groups/494328664285343/?ref=aymt_homepage_panel

מאחלת לך המון המון בהצלחה! והלוואי תמריא למעלה למעלה במדרגות האושר.... ותרגיש הכי אהוב.
 
שלום

אתה צריך להפריד בין עניין אהבה ושנאה, לבין אמתיות של אנשי מקצוע. עושים עבודה לא בגלל אהבה לאדם ולא בגלל שנאה אליו. אם מרמים אותך, אולי אתה פונה לאנשים הלא נכונים ולא יודע לזהות היטב רמאות ולהילחם בה בעזרת תלונה וכדומה. אם שונאים אותך בחברה או לא מספיק אוהבים אותך, עליך לחשוב מה אתה צריך לשנות בעצמך ובהתנהגותך כדי שיקבלו אותך לחברה יותר.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מחפש את הדרך לשינוי

היי תומר,
נשמע שהתעייפת והותשת משנים בהן אתה מרגיש מרומה ואולי גם מושפל.. שומעת אותך מבקש מציאות וחוויה של כבוד לזכויותיך, הערכה למי שאתה ולמה שאתה עושה. נראה שדרך הכמיהה לשפע ולשכר הולם אתה מבקש להרגיש אותך נוכח ובטוח ומוצלח. אתה מתאר תקופה מאוד ארוכה של חוויה קשה ומתסכלת. אתה כותב ששונאים אותך ושהרבה פעמים לא בוחרים בך.. ואני יכולה לשער שחוויה מתמשכת שכזו יכולה גם להוביל אותך למחשבות על מי אתה, ואולי גם לרגשות קשים כלפי עצמך. ואני מתארת לעצמי שהחוויה החוזרת שבה אתה מרגיש אולי לא מוערך, אולי מוחלש ומרומה, יכולה מאוד להקשות על שמירת הביטחון העצמי, על האמונה ביכולותיך. ואולי גם לפעמים להשאיר אותך בחוויית כישלון וחוסר אונים. אני שומעת כמה אתה משתוקק להרגיש מוערך ורצוי ונבחר. וכמה אתה מחכה לחוויה אחרת של כבוד אמיתי למי שאתה ולמה שאתה עושה. ונשמע שיש בתוכך גם קולות שיודעים שיש בך יכולות וכוחות ויש תקווה. שזה יכול להשתפר ואתה מחפש איך. אני רוצה לאחל לך שהקולות האלה בתוכך שנשארו עם הבטחון והרצון יאפשרו לך להמשיך את חיפוש הדרך הנכונה לך ליצירת חוויה אחרת בה תוכל להרגיש אהוב ורצוי ונבחר ונוכח.
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
למעלה