כואב לי

Mcr1991

New member
כואב לי

היי,
רציתי לשתף את ההרגשה הכללית שלי- זה לא פוסט אובדני!
השתדלתי לרושם את כל הבלאגן שיש לי בראש בצורה מסודרת.

ההרגשה הכללית שלי:

1. לאף אחד לא אכפת זה תמיד היה ככה- ספציפית לגבי עכשיו- אפילו הפסיכאטרים לא רוצים לטפל בי ואבא כבר עייף ולא עוזר כמו פעם בגלל שהוא מטפל ב2 האחים שלי ובי כבר כמה שנים והוא לבד כי אמא מתה.
2. אפחד לא יעשה בשבילי 50 אחוז ממה שאני מוכן לעשות בשבילו- ההוכחה לאורך רוב החיים שלי היא שהייתי נאיבי מידי או טוב מידי ותמיד הרע והלא תמים הצליחו יותר, להיות כזה זה נגד הטבע שלי ולא מרגיש לי טוב ולאנשים זה בא טבעי אז לא באמת יש לזה פתרון.
3. פשוט לא מקבלים אותי ואת האחים שלי- אניודע שאני מוזר וגם הם קצת אבל עדיין מאיזה שהיא סיבה גם את האנשים שבהרבה מקרים הרבה פחות מוצלחים מקבלים- מתחתנים ויש להם חברים לנו לא ממש. יש לי לפעמים תחושה שבחיים לא יקבלו אותי רק אם אני ממש יצליח או שזה יגיע למצב של רחמים- כמו שאני פשוט לא יקבלו אותי. כולם כן ורק אני לא, תמיד הייתה ההרגשה- הכי טוב לתאר אתזה ככה- 100 גברים עומדים בשורה ויש 99 נשים שצריכות לבחור- בשורה יש גברים מצליחים יותר ופחות אבל בשורה התחתונה אני זה שלא יבחר.

הרגשה ספציפיות בזמן האחרון:

1 אני בצניחה חופשית- בזמן האחרון מיזערתי את המוזורות שלי למינימום- נהייתי דיי אסטטי,נהייתי דיי מסודר, לא אכלתי כמו בהמה, חזרה לי השמחת חיים והאנרגיה, הייתי פחות פגיע, לא פחדתי ממזג אויר קר, עדיין לא ממש קיבלו אותי אבל דיי יכלתי לעצום עין על זה, בחצי השנה האחרונה זה גרף בכיוון מטה- כל הדברים הנ"ל+הנאביות שלי התפוצצה לי בפנים ועכשיו שקשה לי אפחד לא באמת מקשיב- בעבודה אני עושה כבר כמה זמן כמה תפקידים והמשכורת זהה לשאר העובדי, אהבתי לתת מעמי וחשבתי שבה בוא היום יעריכו אתזה אבל זה לא המצב.
2. אני מלא ברעל שהאכילו אותי בו- שונא את הרוב המוחלט של מי שאני מכיר ופוגש וכל פעם שקורא למישהו משהו רע נותן לי תחושה טובה שלא רק לי כואב- זה מגעיל ואני לא רוצה להיות כזה.
3. כל מה שבניתי מתמוטט ואם זה ימשיך ככה אני יאבד הכל- עבודה וחברים. זה כבר קרה לי ככ הרבה פעמיים בחיים בוריאציות שונות שזה נראה כמו דבר טרגדיה ידועה מראש.
4. בנות- אם אני מסתכל אחורה היו כמה בנות שדיי נדלקו עליי אבל מהר מאוד ירד להם ממני שקלטו שאני מפגר הדבר הכי טוב שיצא מזה זו ***** שנדלקה עליי ומהר מאוד ירד לה ממני גם אבל לפחות בה הספקתי לגעת קצת זה היה לפני 8 שנים מאז לא נגעתי באפחת זה דפוק לגמריי אני גבר צעיר וזה פשוט כואב.
5 יחס קר ולא אכפתי- הפקידה בקופח, הפסכיאטרים, הבחורה בדואר, השומר בעבודה, השכנה שהפסיקה להגיד שלום, יש עוד ככ הרבה, בקיצור הרוב הגדול של האנשים שאני פוגש קרים ומגעילים.

ההידרדרות התחילה שזרקתי את כל הכדורים בבת אחת כי היו תופעות לוואי (טעם מגעיל בפה שהיה בלתי נסבל והפסי' לא נתן מענה חוצמזה שהוא היה בנאדם מגעיל כמו 95 אחוז מהאנשים) אני מחכה לפסיכאטר של הקופה יש לי תור עוד כמעט חודש.

נכון שאני לא יציב נפשית אבל יש דבר אחד שאני דיי מאמין-
מחשבה+ תשוקה יוצרת מציאות(הבחורה שהזכרתי מקודם הייתה מישהי שמשכתי לחיים שלי והיו עוד כמה מקרים) אולי כל מה שקורה זה תוצאה של מה שאני מרגיש- הכוונה היא לא שאני מדמיין את הסיטואציות שרשמתי בהתחלה אלא שאני הבאתי את האנשים המגעילים האלו לחיים שלי או את הסיטואציות האלו בגלל תחושה כללית רעה ואולי בעזרת כדורים נכונים אני יחזור לראות עולם ורוד ויהיה אפשר לבנות משהו- במילים אחרות שהמצב הנפשי שלי יתייצב ותחזור לי התשוקה אני יוכל לדמיין ולהגשים וגם התחושה הכללית תהיה יותר טובה אז אני יפגוש סיטואציות יותר טובות. המצב של האחים שלי גם מאוד כואב לי אבל עכשיו בטוח אני לא יוכל לעשות משהו- אם אני יתייצב אז אני יוכל לפעול.

שרע לי אני מרגיש שמותר לי הכל- זה מרגיש לי שדרכו עליי ככ הרבה פעמים שמותר לי לפגוע בכל מי שאני רוצה.
במהלך החיים חשבתי להרוג את עצמי כמה פעמיים למזלי או לצערי אני פחדן

 

אופירA

New member
מנהל
הרגשה רעה אינה מציאות

אבל היא מאוד מרגישה רע, וככזו גם בהחלט משפיעה על ההתנהגות שלך, על מה שאתה משדר לסביבה, ומשום כך - גם משפיעה לשלילה על המציאות שלך.

ואתה צריך לדעת טוב טוב שההרגשות שלך אינן בהכרח אמת. לדוגמה, אתה מרגיש שכש-100 גברים עומדים מול 99 נשים שצריכות לבחור, אתה זה שלא תיבחר. אבל אתה צריך לדעת שאין בכלל מצב כזה במציאות (100 גברים ו-99 שצריכות לבחור), כך שמדובר בהרגשה תיאורטית שלך, שאינה מציאות כלל וכלל!
אבל היא משפיעה עליך רע, וגורמת להשלכות שתיארתי לעיל!

צריך לשנות את ההרגשה. כדורים מתאימים עושים את זה, ובהחלט אין אפשרות לסבול כדורים עם תופעות לוואי לא נסבלות. אך ורק כדורים עם תופעות לוואי סבירות ונסבלות מבחינתך.
כמו כן, שינוי הרגשה נעשה במקביל גם ע"י טיפול שיחתי, והטיפול השיחתי עושה את זה יותר טוב ויותר לטווח ארוך מהכדורים (הגם שאי אפשר לוותר על כדורים, כי הם משנים את ההרגשה כרגע, וזה חיוני בשביל להצליח בטיפול שיחתי! וגם לטווח ארוך הם עוזרים להשלמת השינוי שעשו השיחות). לפעמים אנשים במצבנו צריכים תמיכה שיחתית לאורך כל החיים, אולי עם הפסקות של כמה שנים, אבל בהחלט כליווי לכל החיים. כעין קביים למחשבות.

בשורה התחתונה, כדי להרגיש טוב יותר אתה צריך להבין את המחשבות שלך וההרגשות שלך ולשנות אותם ע"י טיפול, וכן להבין שהשוואות לאחרים הם רעל בשבילך כי הן כלל לא מתאימות למציאות שלך. אתה שונה בהרגשותיך ובנתוניך מאנשים אחרים, ולכן לא יכול להשוות את עצמך אליהם.
ההשוואות שלך לאחרים יוצרות בך רק יותר ויותר הרגשה רעה כלפי עצמך, ומסיטות אותך כל הזמן מהמטרה לעזור לעצמך!
אתה צריך ללמוד להשוות את עצמך אך ורק לעצמך, ליכולות שלך, לשאיפות שלך, לעבר שלך - לכל מה שקשור בך. וגם ללמוד שאין "כולם". כל האנשים זולתך הם המוני בודדים נפרדים, ואין מציאות של "כלל", "כולם".
 

Mcr1991

New member
ל2 המגיבים הראשונים

יש דברים נכונים במה שאמרתם.
אבל אני בשפל ומרגיש נורא זה לא זמן לשפוט בן אדם אתם לא מכירים אותי ולא יודעים כמה נתתי מעצמי במקרים מסוימים- אז אני מצפה שהיחס אליי יהיה דומה ונכון שהתגובה שלי לא פרופרצונלית ואני יודע שאני צריך עזרה.
מאחל לכם שתזדקקו לעזרה ותפגשו אנשים כמוכם שיורידו אתכם עוד יותר.
המגיב ה3 לפחות לא שופט אותי
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מקום של תמיכה ולא של פגיעה

Mcr יקר,
אתה צודק, אנחנו מסכימים שהיו כאן תגובות שיכולות לעבור כשיפוטיות ופוגעניות, ולכן גם מחקנו חלק מהתגובות.
חשוב לנו להזכיר לכולם את תפקידו של הפורום הזה כמרחב בטוח לשיתוף, תמיכה, הכלה ועזרה הדדית. אנא עזרו לנו לשמור עליו...

כאן בשבילכם,
צוות סה"ר
 

אופירA

New member
מנהל
תגובה אחת כנראה נמחקה

וברור שאני לא שופטת אותך. על מה?
ברור שאתה סובל סבל נורא, ועם כל זה אתה מודע לעצמך מאוד. ועל זה בהחלט מגיעות לך מחמאות, כי לא כל אחד מסוגל להיות מודע לבעיה שלו.
ועוד מחמאה מגיעה לך על שאתה לא רוצה לשנות את הטבע שלך, וכן רוצה להיות מי שאתה. זה חוזקה שלך, היא תעזור לך בע"ה.

לא רק שאתה מודע למצבך, אתה גם שינית המון התנהגויות לטובה. וזה חוזק עצום.
אמנם אתה מאוכזב שאף אחד לא מעריך את המאמץ שלך, אבל אתה צריך להבין שעזרה לעצמך לא תגיע מבחוץ, הערכה לא תגיע מבחוץ, וכל מה שאתה עושה זה בשביל עצמך. עכשיו תתחיל להעריך את עצמך, להרגיש יותר טוב עם עצמך בזכות מה שעשית ואתה מצליח, ותראה איך המציאות מסביבך תשתפר.

לא שפטו אותך לרעה, אלא ניסו לשקף לך שרוב ההרגשה באה ממך, וגורמת את המציאות האובייקטיבית הרעה סביבך, ושתסתכל על עצמך באופן חיובי יותר, וזה ישנה את המציאות שלך לטובה.
ועזוב אותך מציפיות מהסביבה. אתה חסר את אמא שלך, את אבא שלך שלא פנוי מספיק בשבילך (לא באשמתו, כמובן!). החסר הזה לא יתמלא. הסביבה לא תמלא אותו. אם תצליח להוריד ציפיות מהזולת לאפס - מצבך יהיה טוב הרבה יותר.
אומרים לך את זה לא כדי לבוא אליך בטענות, אלא כי רוצים לעזור לך שיהיה לך יותר טוב. וזה יבוא רק מלכוון נכון יותר את המאמצים שלך למען עצמך.
 

Mcr1991

New member
תודה אופיר

תודה אופיר הכוונה לא הייתה אלייך, תגובה אחת באמת נמחקה והכוונה הייתה עלייה
 

MindfullEye

New member
טוב.

באמת היה מוטב אם לא הייתי מגיב. שאפו ענק לשאר המגיבים שהצליחו להגיב יותר עניינית ובלי אנטגוניזם.
&nbsp
רק אני כן אכתוב לתשומת ליבם של המנהלים שחוסר-שיפוטיות גם צריך להיות הגיוני ובעל גבולות. הצורה שבה מתוארות נשים בהודעה המקורית, הכמיהה לפגוע באחרים - אין שום הצדקה לתמיכה ברעיונות האלה לא משנה כמה לא תהפכו את זה. safe space קביל רק כשקיומו של אחד לא פוגע באחר במילים או במעשים.
&nbsp
ואתה, לגבי האיחול הלבבי שלך לdevil duck, גם זה היה לא במקום. לעומתי הוא באמת כתב את הדברים כעצה בלי לתת לך בראש.
 

Mcr1991

New member
תשובה

איך בדיוק הצגתי נשים? לגבי לפגוע במישהו- לא פגעתי באף אחד בצורה פיסית- אני מרגיש שאני נמצא במצב הישרדותי. אתה מקצין דברים שאמרתי במקרה הטוב או שנותן פרשנות לא קשורה למציאות במקרה הרע.
אתה בכח מחפש את הרע בי למרות שנסיבות החיים שלי לא קלות.
כן קײַמים אצלי דברים שהייתי רוצה לשנות ולא היו קודם.
 

devil duck

New member
באמת נחמד מאוד מצדך שלא פגעת פיזית באף אחד!

אני מוכן להתערב שגם הרוב המכריע של אלה שאתה מלין עלהם לא פגעו בך פיזית!
 

אופירA

New member
מנהל
מה אתם צועקים שניכם? מה הבעיה שלכם?

אף אחד לא התלונן שפגעו בו פיזית. למה אתה נדחף עם הטענה הזו?
אף אחד לא דיבר שום דבר רע על בנות.
בן אדם מספר על החוויות שלו, על ההרגשות שלו, זה לגיטימי לחלוטין. הוא לא מלכלך על אף אחד.
בן אדם מרגיש שכולם קרים ואטומים אליו. אז הוא מרגיש ככה, למה אתם מתרגזים? הוא בא בטענות למישהו? מישהו פה נפגע מהאמירות שלו?

הוא מרגיש שמותר לו לפגוע בכל אחד. זו הרגשה מוכרת מאוד לרבים מאיתנו. מותר לנו לדבר עליה. זה לא אומר שאנו מרשים לעצמנו לפגוע, זה לא אומר שאנו חושבים שצריך לפגוע. אנחנו מרגישים, ונאלצים להילחם בהרגשה הזו.

לידיעת כולם:
אני מרגישה רצון חזק לגנוב. אני גנבת? אני קלפטומנית? ממש לא. יש לי רצון חזק (לפעמים פחות, בזמנים שאני מתוסכלת - יותר), שאני כל הזמן צריכה להילחם בו.
אני צריכה להתבייש מכם בגלל הרצון הזה ולא לדבר עליו אתכם???
אני מרגישה משיכה פיזית לנשים יפות, הנאה מלהסתכל על גוף של ילדות, נערות. יש לי הרגשות קיצוניות. זה אומר שאני בזויה? שאני סוטה? לסבית? פדופילית? מישהו אמר שאני פועלת על ההרגשות האלה ועוברת אילו עבירות??? אני מרגישה. אני מרגישה הרבה הרגשות שאתם לא יכולים לתאר בדעתכם ואין להם בכלל שמות. בהתאם, אני גם מסוגלת לצייר ציורים חזקים בעוצמה שלא עולה על דעתכם. יש לי כשרונות חזקים ובהתאם - הרגשות עזות וקיצוניות.
אז אני צריכה להתבייש בהרגשות ולפחד לדבר עליהן???
אמנם יש מעשים שצריך לא לעודד ולא להצדיק או להבין אותם. אבל הרגשות לא צריך להתבייש לספר עליהם. להיפך, אדם צריך להרגיש גאווה על כך שיש לו הרגשות שהוא מרסן אותן ולא פועל עליהן!
 

devil duck

New member
רק שימי לב שמי שהעלה "להגנתו" את הטענה שהוא לא פגע פיזית זה

הגולש עצמו.
שלא לדבר על התגובה ה"נחמדה" שלו לתגובה הראשונה שלי בשרשור.
כפי שכתבת לא פעם בעצמך, כשמישהו כותב לך בצורה תוקפנית ולא נעימה זה יגרור תגובה דומה כלפיו. הוא בהחלט הרוויח את התגובה הצינית שלי בנושא התקיפה הפיזית. מה עוד שמהניסוח משתמע שהוא לא פגע פיזית אבל באופנים אחרים הוא כן פגע...
 

אופירA

New member
מנהל
כמה דברים -

א. לא משתמע בשום צורה מהניסוח שהוא פגע. משתמע אך ורק דבר אחד - שהוא מרגיש.
וגם אם היה פוגע במישהו שאתה לא יודע בכלל מיהו ומהו - פה לא המקום להעביר ביקורת על אדם שמתאר את הסבל שלו. אין פה אדם שביקש שתצדיק את הפגיעה שלו. אז אם לא נדרשת להצדיק, למה אתה צריך להעביר ביקורת?

ב. אתה נתפס למשפט אחד שלא נוסח נכון, כאשר הכוונה האמיתית מבוטאת היטב בשאר המשפטים בתגובה שלו, ולא מצדיקה תוקפנות והיטפלות למשפט אחד.

ג. אדם (ברווז?
) בוגר כמוך, שלא כתב אף פעם על סבלו הנפשי - ראוי היה שלא יעשה כל כך עניין מטעות של אדם שמתאר כרגע מצב של סבל ותחתית עמוקים. אדם שכותב בפעם הראשונה וטעה בתפיסת כוונתך כאילו אתה נגדו, ראוי להסביר לו את הכוונה האמיתית שלך קודם כל. ורק אחרי שהוא המון פעמים נותן פרשנות שלילית לכוונה חיובית, והסבירו לו כבר שהפרשנות שלו לא נכונה - אפשר להבין אם תתקוף אותו (בעדינות) חזרה.
אבל על הפעם הראשונה, במצב שאדם מתאר סבל עצום, ולא קלט אותך טוב - ככה להחזיר מלחמה שערה (ולהשוות את מה שכתבתי לאשה מסוימת שתקפה המון משתתפות) - לא מתאים!
 

devil duck

New member
כמה תגובות

1. בדיון שלא היתה בו התייחסות לסוג פגיעה הוא כתב "לגבי לפגוע במישהו- לא פגעתי באף אחד בצורה פיסית-" בהחלט משתמע מכך שפגיעה אחרת הוא כן פגע! אחרת למה לציין להתייחס רק לפגיעה פיזית? ולדעתי הוא בהחלט הרוויח את תגובתי הצינית.

2.כמו כל אחד, אני אגיב לאיזה חלק של מה שהוא כתב שאני מוצא לנכון. בדיוק כמו שבחרתי לא להתייחס לעובדה שבחור בן 26 שעובד חושב שאביו צריך לטפל בו, כמו גם למשפטים אחרים שהוא כתב גם בחרתי להתייחס לחלקים שאליהם התייחסתי.

3. ברור שאין לך דרך לדעת אם כתבתי אי פעם בפורום כלשהו על סבלי הנפשי, אבל עובדות לא ממש מעניינות אותך בטיעונים שלך.
 
לגבי "אף אחד לא דיבר שום דבר רע על בנות"

למעשה כן, גם אם אני לא חושבת שזה נכון להעיר על זה בתגובה אליו, בטח שלא כשהוא כל עך כאוב. בכל אופן רק כדי לשהעמיג דברים על דיוקם, היתה צורת דיבור לא מכובדת על נשים, כאילו כל העניין בלהכיר אישה הוא החוויה הפיזית ("אבל לפחות הספקתי לגעת בה"), וכינוי גנאי לאישה שנרמז ב****.
 

MindfullEye

New member
ולכן אמרתי

שטוב שמחקו את התגובה שלי כי אני מסיבות שונות לא יכול לענות לפותח השרשור בלי לערבב את האנטגוניזם שלי שבא מכל מיני סיבות, חלק מהזדהות עימו חלק מניכור, זה לא משנה.
&nbsp
לגבי המחשבות אז כמו שכתבתי מחשבה גוררת מציאות. זה קצת דמגוגי להכניס רצון רנדומלי לגנוב עט, נטייה מינית ומה שאת מתארת בסופו של דבר כפדופיליה - על אותה סקאלה. כן, לדעתי בנאדם שנמשך לקטינים צריך להתבייש במחשבותיו - בהחלט! הוא צריך גם אוץ-לרוץ לרופא הקרוב למקום המצאותו ולבחור עם הוא רוצה הפנייה לסירוס כימי או שבא לו להרגיש קצת רוח באזור ההוא למטה - ולקחת הפנייה לסירוס... אההה... נקרא לזה מכאני?
אחרי זה הוא צריך לא לדבר על זה יותר מדי כי כנראה שהרבה תגובות אוהדות זה לא יגרור.
בנושא הזה יש מדינות מסויימות בארצות הברית שבהן גם חומרים בדיוניים - ציורים או כתיבה שמתארת יחסים פדופיליים היא עבירה על החוק המדבר על החזקת חומר כזה. וכנראה יש חוק כזה מסיבות טובות גם אם הוא לא פוגע במישרין בקטין.
&nbsp
שחר כתבה על למה מה צורת ההתנסחות שלו יכולה בהחלט להתפס כפוגענית כלפי נשים. צורת התנסחות כזו מקושרת לחשיבה ותפיסת עולם מסויימת שפוגעת בראש ובראשונה בו. זה שיפוטי כלפיו? כן. אבל כמו שאמרתי לא ראוי לתת מרחב בטוח לאחד על חשבון מרחב בטוח של אחר.
 

אופירA

New member
מנהל
ליהנות להסתכל על גוף של ילדות או נערות זו פדופיליה?


וגבר שנהנה להסתכל על אשה יפה זו פורנוגרפיה?
או אולי שידול לזנות?

ומה זה כל המודעות ברחוב של נשים יפות שמפרסמות בגדים או נעליים או משקפיים - אסור לנו להסתכל?


צריך סירוס אם אני נהנית להסתכל על גוף של ילדה או נערה, כי הוא בד"כ יפה?
מישהו צריך פה רופא, וזו לא אני, לעניות דעתי...

לצייר ילדה או נערה זו פדופיליה???
להסתכל על ילדה זו כתיבה שמתארת יחסים פדופיליים???
אולי גם ליהנות מלהסתכל על חתול גמיש או לצייר אותו, זו סטייה?...
אולי גם להסתכל על עץ או ים וליהנות, ואפילו (שומו שמיים!) לצייר אותם, זה בעייתי?...
ואיך אתה קורא לרמברנדט שצייר סוסים בלי סוף?... ולא עלינו - לאלו שציירו נשים עירומות??? מה עם רנואר, ליאונרדו דה וינצ'י? סוטה? משדל לזנות?
לא הלכת רחוק מידי???
 

אופירA

New member
מנהל
וללטף את החתולים שלי מותר לי? או שזו סטייה


ולחבק ולנשק את הנכדה שלי, בת השנתיים?
ולרחוץ אותה באמבטיה?
ולהחליף לה טיטול, ולנקות שם היטב ולמרוח משחה?

אנא, ספר לי אם מותר לי... או שעדיף שלא אדבר על כך ברבים...
 
אופירה -
- זו לא פדופיליה

אבל אלה מחשבות ותאוות שרצוי לא לשתף ברבים.
אני בטוחה שישנם הרבה אנשים שחולקים איתך את מה שכתבת. אבל הם מסתירים את זה, כי הדיון הציבורי לא מוכן לקבל רעיונות כאלה. זה מה שנקרא טאבו. כי דיבור הוא הגשר בין מחשבה למעשה. לדוגמה: בחברה שמלעיטה את ילדיה בעלילות מצולמות מלאות באלימות ברוטלית, שיעור האלימות הכלל יגבר, גם אם זה לא אחד-לאחד, שכל מי שנהנה לראות סרטים אלימים ילך אחר כך וירצח מישהו ברחוב.
כך גם כאן: אם יבוא יום וזה יהיה בנאלי לספר לאנשים בקול שאתה נמשך לילדים - הבנאליזציה של התיאור תאפשר את המעשה...
 

MindfullEye

New member
שוב, את לוקחת סקאלה מאוד רחבה

ושמה נקודות אבסורדיות כאילו כדי להגחיך. אני מקבל את התיקון של devil duck ואני מקבל חלקית את מה שאת אומרת. שחר אמרה יפה את מה שרציתי להגיד וזה בלי להגרר לדיון לא ענייני מסיבות שאין לי הרצון לפרט כאן.
&nbsp
אם את חושבת שאני זקוק ל"רופא" בגלל הדעות הקיצוניות שאולי יש לי לגבי ענישה או טיפול בפדופילים שאינן מידתיות או הולמות את המשפט המערבי - יהי כן.
רק אומר שיש כנראה סיבה לאגדה האורבנית על כך שאנסים ושאר עברייני מין מקבלים לרוב טיפול 'בלתי אמצעי' בבתי הכלא שפוגע משמעותית ב... עקרון העונג שלהם. או כל רצון אחר להמשך הקיום ה(שוב) די בזוי שלהם.
&nbsp
וכן, לדעתי זה מצודק, כן ירבו.
 
למעלה