עדכון

nike001

New member
עדכון

חשוב לי לומר שביומיים האחרונים נראתי זוועה - השיער שלי בעיקר היה נראה לא טוב , בלי קשר לעור הפנים העייף שיש לי כל יום.

אני בקרוב מתכוון לשנות את זה.

רציתי לומר לכם שבשבועות האחרונים עזרתי אומץ והתחלתי עם שני נהגי מוניות. אחד נשוי וזה לא התאים לו והשני לקח מספר אבל התקווה שלו לצרף את ידידה שלי לאורגיה.

אני קודם כל מודה לעצמי שעזרתי אומץ והתחלתי עם גברים! זה משהו שלא היה קיים.

אני חושב שאם אני בגרסה של פעם הם בטוח היו זורמים איתי, לא קונה את זה שהם לא בקטע כי אני זוכר כמה המון היו בקטע שלי, גם 'סטרייטים' וגם 'סטרייטים נשואים' יעני.

אני מתכוון להוריד במשקל 12 קילו, לחזור לאימונים לשרירי הפנים בהמשך, לאכול יותר בריא ומקווה בעזרת ה' לישון מוקדם.

אני קצת מצטער שנולדתי עם משיכה לגברים כי אני יודע שבקלות יכולתי להיות עם המון בנות כי המון בנות רצו אותי בעברי.
אני חושש שבגיל מאוחר אגלה שיש לי משיכה לבנות שהודחקה ואחווה צער רב. התנסיתי עם בנות אבל זה היה פושר - אולי כי זה היה פעמים ראשונות... לא יודע.

בניגוד לאנשים פה שחושבים אחרת - אני כן רוצה ומתכוון להלחם עם הגיל ואני יודע שאנצח בזה כי הוכחתי את זה לעצמי כבר בעבר (24).

אז היום הסתפרתי והתספורת הרבה יותר יפה מהקודמת.
חבל שהבוסים הגדולים שלי ראו אותי בבוקר הייתי נראה זוועה בלילה נראתי טוב יותר - אבל הם כבר מכירים אותי זמן רב.. יפה יותר ופחות. רק מקווה שלא חשבו שאני בוגר מידי.


רוצה לשתף אתכם שהעובדת שספרתי לכם בעבר בת ה-27 אמרה שהעבודה כל כך קשה ואחרי כמה ימים התפטרה. עובדת חדשה שהגיע אמרה לי שהעבודה כאן עבודת פרך וכל רגע יש מה לעשות ונורא קשה כאן וציינה שבסוף החודש היא גם עוזבת. וואי כמה שנקרעתי מצחוק כי זה כל כך נכון!! זה עבודה לא קלה בכלל - עבודה ממש לא קלה. אני נשאר שם עד שאמצא את העתיד שלי - בתקווה לעבודה מהבית. אני צריך לבדוק משהו לפני שאני נכנס לזה ויש כבר קורסים שרוצים לקחת אותי ואפילו מעסיק רצה לקחת אותי לעבוד אצלו ולתת לי קורס מתנה אבל שוב מסיבה אישית ביטלתי את הראיון עבודה אני צריך לבדוק את זה עם גורם מטפל.


פנקתי את עצמי וקניתי לי כל מיני דברים שרציתי אמש.

קיבלתי גם משהו שרציתי הרבה זמן.

אני מודה לה' על כל הידידות המקסימות שלי - השיחות איתן כל כך טובות והלילה העברתי איתם בשיחות טלפון ולכן הלילה היה עצוב פחות כי בלעדיהם הוא יכל להגמר יותר רע.

יש גבר מאפליקציית הכרויות שרוצה לפגוש אותי והפעם אני מתכוון לקחת אומץ ולהפגש איתו - לא לפחד שהתמונה יפה מידי ובמציאות אני שונה - בבקשה תתנו לי טיפים. אני חייב את זה לעצמי.

היה לי לילה לא קל אבל יחד עם הקשרים הטלפונים שלי הוא עבר טוב יותר, וגם להקת CREED עושה לי טוב (יש לי צד גם רוקיסטי קצת...) ואני פשוט אופטימי אפילו שאני גדול ובוגר כרגע- זה מיוחד שיש לי את התקווה הזאת שאני מאמין שיהיה טוב יותר.
 

בילי79

New member
עדכון חשוב

נראה שאתה ותיק בעבודה שלך, למרות שהיא לא קלה, אולי תוכל אתה לתת כאן טיפים לאלו שחוששים או מתקשים להשאר בעבודות.
חבל שלא צירפת כמה קישורים לשירים שאתה אוהב.
 

nike001

New member
אני חושב

שבאיזה שהוא מקום עובדת שעוזבות זה שומר עליי. דווקא בגלל שזה מקום שכל הזמן זקוק לעובדים - ברגע שאחרות עוזבות זה עוד יותר גורם ששומר עליי מפיטורים. חוץ מזה שאני גם נחשב לעובד טוב - עוד סיבה להשאיר אותי שם.
&nbsp
אני קצת מתבייש לתת שירים של להקת CREED כי נחשפתי אליהם שוב אחרי עשור שלא שמעתי אותם ולא תרגמתי את המילים אז אני אוהב את הלחן כך שאולי זה התפרש כאילו אני מעלה שיר ותומך בו למרות שאני בסך הכל אוהב את הלחן והמוזיקה ולא יודע מה התוכן של המילים. האנגלית שלי בסדר - אני יודע לדבר פנים מול פנים עם אנשים באנגלית אבל לגבי שירים יותר קל לי לקרוא אותם בטקסט כדי להבין.
&nbsp
בילי, איך לדעתך אגרום לכך שאנשים בפורום יהיו שם בשבילי כמו לפני עשור?
איך לדעתך אוכל להתגבר על הפחד הפרימיטיבי מעין הרע, לחשוף ולספר בפורום דברים טובים שקוראים לי בחיים בלי לחשוש שזה יזיק לי בגלל שזה פורום של אנשים שחלקם רע להם ולכן לא ישמחו בשמחתי?
 

nike001

New member
..

 

nike001

New member
את עורכת לא מעט הודעות - והתגובה שלי לעיתים לתוכן הקודם

 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אופטימיות...


נייק היקר,

שמחה לשמוע את הדברים החיוביים הרבים שאתה מתאר- האומץ שאזרת לראשונה, התכנון להקנות לעצמך אורח חיים עוד יותר בריא, היכולת שלך לדבוק בעבודתך הנוכחית על אף הקשיים והאתגרים בה והידידות הטובות שמקיפות אותך, ומסייעות להעביר לילות עצובים.

אני שומעת ממך שיש חששות מהעתיד לבוא, אך גם תקווה גדולה ואופטימיות.

וכמו ש-Creed שרים, "You stand here with me now", כך אנו המתנדבים בסה"ר, ושאר חברי הפורום, עומדים לצידך בכל העתיד לבוא- גם הדברים הטובים וגם הדברים הטובים פחות.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
 
למעלה