עכשיו אני מבינה כמה אני לבד

עכשיו אני מבינה כמה אני לבד

פתאום אחרי שהייתי מצטיינת בתיכון,בצבא עשיתי את התפקיד שהכי רציתי והצטיינתי בו, חזרתי מטיול במזרח וקיבלתי עבודה טובה. עם כל זה אני כולי שקר. לא מסתפקת במי ומה שאני ולכן כל אחד שאני פוגשת מכיר ליטל אחרת. אף פעם לא את האמת. אף פעם לא מראה גם את החולשות רק את החוזקות יחד עם כמה שקרים שהייתי מתה שיהיו שלי.
תמיד הייתי ילדה דחויה. לא מקובלת אבל איכשהו בחבורה הקטנה שלי הייתי הכל. פתאום אין חבורה כי אני הייתי מספיק טיפשה להרוס הכל. בגדתי בחברה הכי טובה שלי בשביל איזו הרגשה טובה של אהובה ומקובלת.
פשוט הרסתי הכל. אפילו אמא שלי וויתרה עלי והיא עוד לא יודעת את כל האמת. אני פשוט כישלון. כישלון. שקרנית מטומטמת שמנסה להיות מישהי שהיא לא. הכל רועד ונדחס לתוך האדמה לתוך הלב הכל מתמוטט למה למה???
אני רוצה לברוח לא יודעת איך לברוח מהדמות שבניתי לעצמי. דמות עלק מושלמת אבל בפנים כולה נייר מתפורר ורקוב.
 
אאוץ'. זה כואב...

כואב לחשוב כך על עצנך, במילות שיפוט חסרות רחמים. את השופטת ואת הקטגורית גם... רגע, לא מגיע לך סניגור??
אני מבינה שעשית טעויות. טעויות שאת מצטערת עליהן. אבל אני גם בטוחה שיש בך הרבה טוב. ושלא כולך שקר כמו שאת כותבת פה, ולא הכל בשביל התדמית. ליטל האמתית הרי קיימת, היכנשהו. ואני בטוחה שבדברים שאת עושה יש נופך גם ממנה. גם אם כל אחד מכיר "ליטל אחרת", זה לא הופך אותך לשקרנית בהכרח. אולי זה פשוט אומר שיש בך הרבה צדדים... ושכולם אמת...
בקיצור, תתני לעצמך לנשום קצת. רק כשאת רגועה וטוב לך - את יכולה גם לחשוב מה לתקן
 

sweet virginia

New member
חייבת לשאול..

את כתבת את ההקדמה "הודעה מספר… "? כי יצא לי לראות את זה כמה פעמים ותהיתי אם אנשים באמת כותבים את זה
 
לא


אני חושבת שזה מה שמופיע כשאת לוחצת על הודעה ריקה שמכילה רק אייקון בכותרת. ההודעה נפתחת ביחד עם השרשור שאליו היא שייכת בדף נפרד, כשההודעה עצמה מכונה במספרה, כנראה בגלל שאין מילים בכותרת.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מסע של אהבה

היי ליטל,
אני שומעת ממילותייך כמה את מרגישה לבד ואולי גם כועסת על עצמך על הדרך שבה התנהלת בעבר. כשאת מספרת על הדמות שבנית לעצמך אני שומעת כמה את השתוקקת ומשתוקקת כעת להיות נאהבת ורצויה, ובעלת ערך. ונשמע שכל אהבה שתקבלי עכשיו לא תהיה זו שאת מצפה לה, כי נראה שאת מחפשת אהבה לליטל האמיתית. לליטל שיש בה גם חולשות וגם חוזקות. נשמע שעם החיפוש ישנו גם פחד להיחשף. אולי זהו פחד להיות דחויה ולא מקובלת, לא אהובה. פחד מלבחור בדרך אחרת, מלהראות חלקים ממך שעד עכשיו בחרת להשאיר לך לעצמך, מבלי לדעת איך יגיבו אליהם. נשמע שיש לך רצון פנימי להזדמנות פשוט להתחיל מחדש ולהיות את. אני משערת שאולי את מרגישה חסרת אונים מול הרצון הזה להיות את, להתחיל מחדש, לקבל את עצמך גם עם החולשות. ומול החשש הזה להיחשף אחרי שנים שבהם בחרת להסתיר חלקים חשובים ממי שאת באמת.
יקרה נשמע שאת חווה עכשיו בדידות וקושי ואולי זה גם זמן כזה שקשה לדמיין איך הדברים יראו בעתיד. ואני תוהה האם בנקודה זו ישנה גם הזדמנות להתחיל מסע של חיפוש וגילוי עצמי. מסע שיוכל אולי להוביל אותך לקבלה ואהבה את עצמך כפי שאת.
אני מזמינה אותך להמשיך לשתף אותנו ולהביא לכאן כל חלק ממך שתבחרי, להמשיך במסע הזה. ולא להישאר לבד. את ראויה לאהבה.
שיהיה לילה רגוע ושקט

מתנדבת סהר.
 

sweet virginia

New member
את מתארת משהו שרבים מאיתנו בטח מרגישים

יש לנו צורך להראות שהכל ורוד ונהדר ולכן אנחנו עוטים מסיכה וכך משקרים לעצמנו ולעולם.
אני מבינה את התחושות שלך, אם כי אצלי זה מסיבות אחרות.
בואי נחשוב פרקטי.. מה את יכולה לעשות?
טיפול יכול לעזור מאוד. לנסות לשחרר אותך קצת ולפחות לפרוק בקול חלק מהכאבים. לי זה עוזר בהיבט הזה.
לגבי החברה- ייתכן מאוד שהיא לא תסלח אבל את יכולה לנסות לדבר איתה באמת על התחושות שלך. אולי לכתוב לה. גם אם היא תמשיך לכעוס, אולי את תרגישי קצת יותר טוב שניסית לתקן.
 
שלום

אמתיות חשובה כדי ליצור יחסים אמינים עם הבנה ושיתוף פעולה. אם תבטאי את רגשותיך באופן אמתי לפי מידתם האמתית, ישפיע הביטוי במידה המתאימה. חשוב לאהוב אנשים בגלל אופיים הטוב ולא למהר לעזוב אותם. צריך להילחם על קשרי אהבה. אהבה צריכה להיות אמתית לאישיות של האדם ולא למשהו חיצוני כללי. נסי יותר לדאוג לאנשים, יותר לעזור, יותר לתת רגש ואהבה כנים. הכי חשוב להיות טוב לאנשים. אם תהיי טובה, יעריכו אותך כאדם טוב ונהדר ותוכלי כך להעריך גם את עצמך.
 
למעלה