משתף במקרה שקרה לי היום

nike001

New member
משתף במקרה שקרה לי היום

יצאתי להפסקה ועישנתי סיגריות. לידי ישבו חבורת צעירים בערך בני גילי ואמרו לי 'היי נייק מה קורה זוכר אותי?' ועניתי שמישהו אחד מהם מוכר לי ושאלתי אותו אם הוא מ*נתתי את שם הבית ספר שלמדתי* והוא אמר שלו ושהוא מ*שם השכונה שאני גר* והם דיברו שמכירים אותי מלפני 10 שנים. כשהוא אמר את שם השכונה הוא הסיט את הראש והמשיך לדבר איתם על דברים אחרים ונפגעתי כי חשבתי שאני לא מספיק יפה כדי להמשיך איתי את השיחה.

כשהתחלתי לעבוד שם הייתי כל כך יפה שהרבה היו משוחחים אותי ומסתכלים עליי, כיום בעקבות ההתמסרות לעבודה והקושי לשלב משרה מלאה עם חדר כושר והקשיים שההורים עושים לי בלהביא מכשירי כושר לבית ולכן יוצא להליכות בשעות מסוכנות בלילה ונרדם לפנות בוקר ופוגע בקולגן והאלסטין שלי אני מזדקן ונראה פחות טוב ולכן נפגע. אוף... רע לי.

קשה לי עם יחס רגיל כי הייתי רגיל ליחס מועדף בגלל היופי שהיה לי. אני יודע שאפשר לשחזר יופי ולכן שואף להביא מכשירי כושר וההורים החארות עושים בעיות כי אני לא יודע להסביר להם את החשיבות של זה בעיניי והקשר שלי איתם לא טוב וגם כי אני תלוי בהם ולכן חושש להשכיר דירה ולברוח מהם ואני גם יודע שאפשר לשחזר יופי ולהצעיר את העור והגוף ולכן לא מתייאש אבל כעת סובל.

כשחזרתי לעבודה עובדת שאלה מה שלומי ופעם ראשונה אחרי שנתיים וחצי אמרתי לה שאני מרגיש לא טוב נפשית. היא שאלה כמה פעמים למה והתחמקתי בתירוץ שאספר לידידה קרובה שלי. אסור להביא את החיים האישיים למקום העבודה - זה כלל שאני יודע אותו יחד עם עוד כללים.
 

nike001

New member
אמרתי מרגיש לא טוב

היא שאלה במה ועניתי נפשית אבל לא ספרתי למה. אני לא מביא את החיים האישיים למקום העבודה.
 

nike001

New member
אגב

היום ניסתי מוצרי טיפוח שלא מנסה כל יום ובחלק מהם ניסתי גם מעט מייק אפ.
ירדתי למטה והמתנתי למונית כי לצערי עם הקשיי תפקוד החמורים שלי אני נוסע לעבוד רק במוניות יקרות כל יום, ובאוזניות המתנתי שהחברת מוניות יענו לי בשאלה למה המונית לא הגיעה, וממה שהספקתי לשמוע מעט וטוב שלא שמעתי יותר כי היו לי אוזניות באוזן ילדים מהגן ילדים ליד צעקו לי במשך זמן רב 'ערבי, מכוער יהומו' .
לא התרגשתי כי עברתי את טרור חמור יותר בהקשר לנטיה המינית בשנים יותר צעירות שלי אז זה חישל אותי. שמתי מייק אפ כדי להיות יפה והשתדלתי שזה יראה טבעי - כנראה שזה לא הצליח לי. אמרתי באותו רגע 'כוס אמו עם הילדים האלה'.
שמתי לב שגם ילדים יודעים על הנטיה המינית שלי - כנראה זה עובר מפה לאוזן פה.
איזה עיר מסריחה, מה לעשות שעוד מגיל צעיר פחדתי לעבור לתל אביב. אם בתוך העיר שלי אני מתקשה לעבור לדירה אחרת אז איפה ת"א. הבוסית הצעירה שלי כל שנה טסה לחו"ל איפה אני ואיפה. איזה חיים עלובים - אבל מאמין שהם השתפרו - אצלי הקצב איטי יותר כנראה בגלל כל החרא שאכלתי בחיים מכל מיני אנשים. אם לא היו עיכובים אולי היה לי קל יותר להתקדם. לא חושב שזה תירוץ סתמי - אם הייתם באמת מכירים אותי ויודעים דברים עליי הייתם יודעים שיש הגיון בדבריי וגם לא נותן לתרוץ הזה להכתיב לי את כל גורל החיים אני עושה מאמצים כדי להשתפר ולהתייעל אבל לצערי בה המון להתבכיין פה וזה מקבע את החשיבה השלילית.
 

MindfullEye

New member
לא נראה לי שילדים בני 5 יודעים ומבינים מה זה נטייה מינית

בטח לא ברמה של לשייך לה כינויי גנאי. אתה מחצין החוצה דברים שיש לך בנפש, "מלביש" את זה על העולם במצבים שבהם לא קל לדעת מה באמת היה, למשל כי היית עם אוזניות.
&nbsp
ביקשת המלצות להתמודד אז הייתי מציע לך לפתח דברים אחרים בחיים שלך כמו תחביבים, או אישיות שלא קשורים למראה. וגם להפסיק לעשן כי כל הקרמים שבעולם לא יצליחו להסתיר נזקי עישון.
&nbsp
מה שהיה - היה. אנשים אוהבים אנשים שנראים טוב אבל אם אין לך שום דבר מאחורי זה, או שאם אתה לא מתחזק את הפרסונה הזו קבוע כמו סלבריטי דרך אינסטגרם, אין לך מה להאחז בזה. הייתי מציע לך ללמוד טכניקות מדיטציה של מיינדפולנס שיכולות לעזור לך בלהתמודד עם הזמן, ולגלוש עם הזמן, סוג של.
&nbsp
 

nike001

New member
אני מסכים איתך חלקית

יש פה מאבק עם ההורים: אני רוצה הליכון. אני ממש חושב שזה התחלה מעולה לישועות שלי שיעזור לי לא רק במשקל אלא בעוד דברים. אני באמת מאמין שאפשר להצעיר ולהראות טוב יותר - חולק על המון. זה לא כי אני ממציא את זה - כי פשוט יש לי המון ידע של רופאי עור ופרופסורים - כתבי עת שמסבירים מא' עד ת' הכל. אני פשוט במציאות כרגע עם המון בעיות שקשה לדאוג אבל אוכל לדאוג לך (וגם הצלחתי להראות צעיר יותר ממה שהייתי כרנולוגי צעיר כמה שנים לפני - כשניסתי את השיטה לפני כמה שנים אז אני יודע שזה עובד)
&nbsp
והתחביב הוא גם קשור למראה אגב. הוא לא רק תחביב - אולי מקצוע.
לגבי אישיות - אולי לימודים רוחניים-דתיים.
&nbsp
מה שכן, יכול להיות הלבשתי על הילדים את זה במה שקשור לנפש שלי. לא רציתי להוריד את האוזניות פחדתי להתמודד עם הצעקות שלהם - פחדתי להפגע. אגב אני חושב שהם יותר מבני 5 - לא יודע אני לא טוב בגילאים בגיל הזה. אני גם לא כל כך אוהב ילדים. אולי אפילו לא סובל... דרך אגב. והילדים האלו לא הפסיקו לנבוך וצעקו המון לכיוון שלי ורק אני הייתי שם!!
&nbsp
ודבר אחרון, לא רק מי סלבריטי עם אינסטגרם צריך לדאוג לזה. יש לי מספיק סיבות למה חשוב לי להאבק בהרזיה, בעור הפנים ועוד.
לגבי המדיטציה, זה דווקא רעיון טוב הרבה זמן רציתי את זה - רק הרעש שיש בבית מקשה לעשות את זה כאן, נראה לי שאלך לבנתיים לכיוון מסאז' מפנק זה מאוד מרגיע וכיפי. מאחל לעצמי את זה.
&nbsp
אגב, שוב, אתה כותב "מה שהיה היה" אבל אתה לא מבין שאני מאמין גם ב"מה שיהיה יכול להיות טוב" אני באמת מאמין שאפשר לשקם את הנזקים בגוף ואני אעשה את זה!
&nbsp
אני , בניגוד לאחרים, קשה לי להתמודד עם יחס ענייני של אנשים. זה מעליב אותי - מה אני אעשה? כשעובדת יפהפייה הולכת לקנות פיצה והמוכרת בפיצה מוותר לה ונותן לה בחינם בגלל שהיא כוסית זה לא מעצבן אותך? גם המוכר בקיוסק ויתר לי על התשלום לחמצוץ, אבל זה בגלל שהיה לי רק אשראי ואי אפשר להעביר אשראי בשקל במקום הזה וכנראה בגלל שאני לקוח קבוע הוא ויתר לא כי אני כוסית אבל מאמין שאם אשקיע בעצמי אוכל להגיע לרמה כזאת... פשוט עול הפרנסה ומתח והגבלות ההורים מקשה לי על החיים המון.
&nbsp
אני כן רוצה לחזור להראות טוב ולשם שינוי, בניגוד לבעבר, לא לפחד ולזרום עם בחורים חמודים או חתיכים ברחוב שיחשקו בי כמו שבעבר חשקו בי אבל פחדתי. אולי פחדתי לקבל מכות באותה תקופה, כי כמה שנים לפני סבלתי מהומופוביה קשה אז אולי זה היה לי סוג של טרוואמה או לא יודע מה, אני גם לא גר בעיר הכי ליברלית...
&nbsp
אבל בכל מקרה, אני מבין את המקום עכשיו ברגע זה, כאילו כל ההודעה הזאת נאבקתי להביע עמדה למה אני כן רוצה לשנות את הגוף כאילו חשבתי שאתה יענו נגדי אבל אתה לא אבל בסך הכל ענית לי תשובה עניינית לשאלה איך להתמודד עם היחס הענייני של אנשים. תראה, התחביב קשור למראה. לגבי אישיות - אולי חיים רוחניים דתיים? לא יודע.
התחביבים שיש לי זה קוסמטיקה, בריאות והבריאות זה יותר למקום האסתטי תזונה שמטיבה עם המראה לא כי באמת מעניין אותי מה מוריד כולסטרול חח...
&nbsp
אם אני אחשוב על עוד תחביב אז אולי זה משהו שקשור לטכנולוגיה כמו מה מוכרים לך בבאג, אופיס דיפו ו-K.S.P או אפילו כמקצוע בתחומים של מחסר אלקטרוני זה נורא מעניין אותי. אני לא בגיל של תחביבים אני צריך כבר כסף ומעדיף שזה יהיה עבודה מהבית כבר נשבר לי מהעבודה בחוץ זה מזקין אותי כל העבודה הקשה בחוץ.. אני רוצה הכנסה גבוהה בתחומים שקשורים לעבודה באינטרט והלוואי שאם הכסף הזה אברח מבית ההורים ויהיו לי חיים מהנים עם דירה משלי, חופשות, בילויים, בגדים, קוסמטיקה, בריאות והמון סקס חחח
&nbsp
מה אתה חושב?

בבקשה תשתדל להיות עדין איתי.. אני רגיש.
 

MindfullEye

New member
היי...

טוב אני לא יודע אם תאהב לקרוא את כל מה שאכתוב, נראה לי שאני בנאדם שער לרגישות, אבל לא יודע איך אתה מתייחס לביקורת בונה.

אז ככה... אני כתבתי בפורום הזה פה ושם בעיקר בתחילת שנות ה20 של חיי, תחת כינוי אחר, וזוכר אותך מהתקופה ההיא. אז התמודדתי עם קשיים נפשיים מאוד מאוד קשים שאת רובם איכשהו שרדתי והגעתי למה שאני היום. עדיין, יש גם לי קושי נגיד לסדר את החדר. אני צריך מוטיבציה בשביל זה, ולי אישית עוזר ריטלין. זו לא הדרך הרצויה או הטבעית, אבל זה מה שעוזר לי. כל ההקדמה זה סתם שתדע שאני לא כותב את זה מנקודת מבט רמה ונישאת של איזה מישהו שבא לזרוק כמה טיפים בשקל בפורום לאנשים שיש להם בעיות כרגע.

במקרה שלך אתה קודם כל חייב לעשות לעצמך סדר בראש, לא בחדר, לא בקרמים - אלא בראש. לתעדף את מה שחשוב לך בחיים, ואני אעזור: בעולם המודרני שלנו, הדבר הכי 'חשוב' לקיום שלך כרגע זה פרנסה שמאפשרת לך לחיות בנוחות, ברווחה.
אפשר לעשות את זה או על ידי הגדלת ההכנסות שלך או על ידי הפחתה של ההוצאות שלך. אתה כרגע אם הבנתי נכון חי בין השאר מקצבת נכות? ועבודה חלקית? אתה צריך לשאוף שההוצאות שלך, בהעדר עבודה עם הכנסה גבוהה הצטמטמו.

אחרי שיש לך רווחה ואתה לא צריך לחשוב על מאיפה אתה מביא כסף לשלם, נגיד, חשמל, מים, אתה יכול לחשוב על הדברים האחרים. על הליכון. על חופשה. על מאסז' על קוסמטיקה.

זה בנושא הזה.

אם יש לך זכאות לקצבת נכות וסעיף נפשי של 40% אתה זכאי לסל שיקום ממשרד הבריאות. זה סל של הרבה מאוד שירותים מיוחדים שכוללים דיור, העשרה, פנאי (חדר כושר גם) ומדריך שיקומי חברתי - כל זה בעלויות כמעט אפסיות בשבילך. אני חושב שמדריך שיקומי שיפגש איתך 3-4 שעות לשבוע יעשה בחיים שלך הרבה יותר מטיפול פסיכולוגי שאתה גם בקושי מגיע אליו. הוא יעבוד איתך על הדברים הבסיסיים האלה - של איך לחסוך, איך לסדר את החדר בכיף, מיומנויות חיים בסיסיות. אין דבר יותר משחרר 'מעצמאות' בתחום הזה. יש לך הזדמנות להיות עצמאי! ישנם אנשים בעלי פחות מזל שאין ולא תהיה להם היכולת להיות כאלה, וכל חייהם הם יגורו במעין "בית אבות" כזה או אחר, ושם גם ימותו.

התייחסת גם לפן הרוחני, וזה חשוב ויפה, אבל עלייך לזכור שהבסיס - לפחות על פי פירמידת הצרכים של הפסיכולוג מאסלו זה א. ב. וניתן לסכם את זה בתור יכולת סבירה להתפרנס. בנושא הזה אני אוסיף שאם אתה מתנייד במוניות, כדאי לך לשקול או לבנות תוכנית - יחד עם המטפלת שלך או יחד עם אחותך, לגבי איך "להגמל" מזה. אם אתה לא אוהב אוטובוסים, אופניים חשמליים זה פתרון זול, זמין ואמין. זה רק כוכבית לגבי מה שקשור להתנהלות כלכלית.
אני חייתי כמה שנים במצב שלא היה לי כסף בכלל. ז"א היה לי, אבל הוא היה 'נעלם' מהר מאוד, הייתי מגרד מטבעות של אגורות כדי לנסוע באוטובוס והסטרס הכלכלי הזה לבדו יכול ממש לגרום לך לאבד את זה.

כשהייתי נער שנאתי איך שנראתי וכשגדלתי עשיתי הרבה שינויים בעצמי אבל שום דבר לא באמת שימח אותי כמו איך שלמדתי לקבל את עצמי ולזרום עם זה.

לגבי השאלה שלך על הפיצה - אז קודם כל מצב כזה לא יעצבן אותי, אם כבר זה יעציב אותי, אולי ימרמר אותי אבל לא בגלל הסיבה שחשבת אלא:
א. זה עצוב קצת בשביל הבחורה, שהיא נשפטת על פי המראה שלה ולא שום דבר אחר. אם יש לה אישיות כלשהי, זה לא מעניין את הסביבה הרחוקה שלה, של אנשים ברחוב. במקרה שתקלע לתאונה והמראה שלה יאבד, או במקרה של זיקנה, היא תצטרך להתרגל ולקבל מצב ששונה בתכלית ממה שהיה לפני.
ב. זה בעיקר עצוב בשביל בעל העסק הטמבל שנותן לה פיצה שלמה בחינם, כי ככה הוא פותח תקדים לעוד בחורות שבאות לקבל פיצה חינם - חלקן אולי לא נראות טוב כמו הקודמת. זה עצוב בשבילו גם שאולי יש לו תקווה שהוא יזיין מישהי בגלל שהיא אכלה את הפיצה החינמית שלו. זה עצוב ומגוחך.

לגבי המראה החיצוני בכללי, זה דבר חשוב, אם משתמע שאני טוען שלא - אז לא. אנשים יפים מקבלים גזרי דין קצרים יותר בבתי משפט, הם מתקבלים יותר לעבודות טובות ועוד ועוד. לבחורות זה יותר חשוב כי ככה זה, וגם בקהילה הגאה זה יותר חשוב כי ככה זה.

יפה שהצלחת למצוא עוד תחומים כמו הרוחני, כמו הטכנולוגיה והגאג'טים שיאזנו את התחום של המראה כי קשה לחיות רק על פי תחום חזק אחד, אתה מבין? בנאדם צריך להיות גם יפה וגם אופה... לפחות לשאוף.

לסיכום הייתי ממלץ לך (ואני יכול לעזור לך כי אני עובד בתחום) לברר על זכאות לסל שיקום. מעבר לשירות של המדריך השיקומי, יש גם אפשרויות מימון של מכון לחדר כושר. אפשר לקרוא על זה קצת כאן.
 

nike001

New member
איך תמליצו לי להתמודד?

איך תמליצו למישהו כמוני שהיה כל כך יפה בעברו שאפילו סוכנות דוגמנות הציעו לי לחתום אצלם ... וכיום אנשים מתייחסים אליי רגיל כי המראה שלי כבר פחות יפה ואולי זה זמנית עד שאצליח לשפר וכרגע נראה פחות טוב ומתייחסים אחרת ואני נפגע - מה תמליצו לי לומר לעצמי כדי להרגע ולהתמודד עם זה?
&nbsp
וזה לא מנחם שכולנו משתנים בגלל שבעיקר כואב לי שגם כשהייתי יפה מאוד פחדתי להפגש עם גברים - זאת אומרת גם בתקופה יפה שיכולתי לנצל לפורקן מיני רב נמנעתי וברחתי ועכשיו שמשתנה בוכה על חלב שנשפך וגם נראה אחרת - מרגיש לי שאני דפוקה גם אז וגם כיום.
&nbsp
הנחמה הגדולה שלי שאני יודע שמראה יפה אפשר לשחזר - יש לי המון ידע על איך להצעיר את העור ללא ניתוח וגם אני יודע שאני יכול לרדת במשקל ולשנות את הגוף.
&nbsp
אבל כרגע סובל ואם לא אעמוד על המשמר יהיה קשה לשנות מאוחר יותר.
למשל בימים האחרונים לא הקפדתי לאכול סלט ירקות וזה מאוד חשוב כי יש בהם אנטי אוקסידנטים שמונעים הזדקנות שנגרת כתוצאה של רדיקלים מזיקים.
 

בילי79

New member
יש לי הצעה בשבילך

היא מחולקת לכמה חלקים
א. תכתוב מה לפי דעתך יעזור לך לשמור על הבריאות והמראה הצעיר.
ותשתדל ליישם זאת כחלק מסדר היום. לפחות מספר פעמים בשבוע
ב. בכל יום תקדיש פרק זמן מסוים לניתוח היום, מה עשית שמקדם אותך לפי המסקנות בסעיף א', ותחשוב איך תוכל להפיק לקחים כדי להצליח יותר בימים אחרים.
ג. גם אם עדיין תחשוב על המראה שלך ותצטער על כך שהוא פחות יפה מבעבר - תנסה להפסיק לכתוב ולדבר על הנושא הזה מעבר לפרק הזמן שהגדרת מראש לצורך סעיפים א' ו-ב'.
בכל שאר הזמן אל תקדיש לנושא מחשבה מודעת, תנסה להסיח את דעתך כשהדאגה מגיעה.
 
למעלה