אולי

אולי

לאנשים שמבינים תשובות מורכבות כמו חבר ובחקירה, אפשר להגיד: אתה יכול להבין, אבל לאנשים שלא מבינים תשובות מורכבות מוטב לתת תשובה ישירה גם אם היא שקר. בכל מקרה, אני עדיין חושב שלהתעניין בתחביבים זו הדרך הכי בו גרת ויפה לשוחח עם אנשים. אולי אני צריך להפחית קצת את המכניות בתקשורת שלי ובדרך חיי.
 

MindfullEye

New member
אולי כדאי לך להתנדב,

נגיד עם בעלי חיים במסגרת שהיא מחוץ לכפר השיקומי שלך?

נראה לי שאתה מתאר הרבה מצבים של תקשורת קשה עם אנשים שנובעת מזה שהם אנשים כנראה שמתמודדים עם קשיים תקשורתיים רבים. אולי במסגרת "רגילה" כמו התנדבות אנשים מבחוץ יהיו יותר ערים לקשיים שלך עצמך בתקשורת ויטו להיות יותר סלחניים?

הנה פורטל התנדבות שיוכל לעזור לך באם תרצה...
 
יש כמה בעיות בזה

קודם כל, לי יש קשיים לא פחות מהם אף שאני לומד באוניברסיטה, לכן אני נאלץ להיות בחברה דומה לשלי כדי שאוכל להסתדר ולמצוא חברה מתאימה. בנוסף אין לנו ניידות טובה, יש רכב שמסיע לעיר קרובה פעם ביום לכמה קניונים אחרי הצהריים ומחזיר בערב וקשה להגיע רחוק.
&nbsp
 

MindfullEye

New member
ניידות זה בעיה.

מה עם משהו בכפר?
קשר חוץ מהמדריך השיקומי?
&nbsp
זה יפה שאתה לומד אבל.
 
הבעיה העיקרית היא

שככל שאני מבין אני צריך להיות בקשר דווקא עם אנשים שיש להם קשיים דומים לשלי וברמתי כדי שאוכל לפתח אתם קשר טוב והבנה טובה. אני לומד כבר שנים. האינטליגנציה שלי גבוהה מאד בתחום המלים. יש בכפר צוות של מדריכים, עובדים סוציאליים וגם מתנדבים צעירים שמתחלפים פעם בשנה. לפעמים יש אנשים שבאים לעבוד מבחוץ ואורחים שבאים להתרשם.
&nbsp
&nbsp
 
כמה טיפים לחיים

ליצור קשרים בעיקר במסגרות.
להימנע מקשרים מלאכותיים.
להימנע מלהגדיר קשרים.
להימנע מלחפש קשרים.
לתת הרבה אהבה ודאגה.
להיות כן ואמתי במחמאות ומלים יפות.
להילחם כדי לשמור על קשרי אהבה.
להימנע מדיבור עם זרים.
לשוחח בעניין על דברים חשובים מהחיים.
להתאים את רמת העניין לקשר ולרגש.
לא לדבר רעות על אנשים.
להשתדל ככל שפחות לשקר.
להיות מאד אסרטיבי, ברור וענייני.
לדבר בשפה יפה.
לבצע מחויבויות בחריצות ובנאמנות.
להימנע מדיבורים חומריים.
להתייחס לכל אדם כאילו הוא רוחני.
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
האמת צורות רבות לה

פילוסוף רוחני יקר,
נראה שהפילוסופיה היא חלק מהותי ובלתי נפרד מחייך, ושאתה מתחבט רבות בשאלות שנוגעות לתקשורת האנושית. נשמע שהגעת לכמה תשובות בנושא, תובנות שאתה הולך לפיהן, ויחד עם זאת יש לך הכרה בכך, שאולי המחשבה הרבה שאתה מקדיש לעניין התקשורת יוצרת מכניות מסויימת בדרך שבה אתה מתקשר, ושזה משהו שהיית רוצה לשנות, אולי. ניכר שנושא התקשורת חשוב לך, שאתה מתייחס אליו ברצינות וחוקר אותו כבר זמן רב מאד. הגעת לניסוח חוקים כלליים של עשה ואל תעשה. אני מעלה את האפשרות שמספר דרכי התקשורת רב כמספר האנשים בעולם. אין פירושו של דבר שהמסקנות שהגעת אליהן אינן נכונות. אבל אולי גם לעיקרון אחד ויחיד יש אינספור צורות. הדרך שלך לתקשורת, המבוססת על חשיבה רבה, תהיה, בסופו של דבר, תמיד שלך.
 
למעלה