תחושה לא טובה אחרי מפגש עם פסיכיאטרית

MindfullEye

New member
יש מנעד רחב של הורים וסגנונות הוריים...

והשלמות ההורית נמצאת, כמו בהרבה דברים בחיים, באמצע - בין מתירנות חסרת אחריות ובין נוקשות\הליקופטריות\התעללות של ממש.
&nbsp
בכל מקרה, החיים הם לא "הקלפים שקיבלת" כמו איך שאתה מתמודד איתם. יש אנשים שנולדו למשפחות מאוד קשות והצליחו ויש שנולדו למשפחות תומכות והפכו לאנשים לא פרודוקטיביים שתלויים בחברה.
&nbsp
במקרה שלך הייתי אומר שהצעד הראשון לסוג של התקדמות בחיים זה לנתק מגע, במידת מה, מההורים. הועיל ואתה מעדיף לחיות איתם לטובת סוג-של רווחה כלכלית כדי שאפשר יהיה להשקיע כסף במשהו אחר - זו בעיה. לדעתי אין מחיר לחופש, בין אם הוא פיזי או נפשי אבל יחד איתו גם מגיעה אחריות שהשלב הכי חשוב בה זה לקחת אחריות על התוצאות של הבחירות שלך לטוב ולרע.
&nbsp
 
אבל מה זה הליקופטריות? מעופפים כאילו?

 

MindfullEye

New member
לא

הורים שתמיד צריכים להיות מעורבים בכל דבר, שלא "משחררים רצועה". התוצאה היא בד"כ בנאדם שלא מבין שיש לו יכולת לשלוט בעולם, חרדתיות (שלרוב גם באה גנטית מהורה מסוג כזה) ועוד.
&nbsp
הילדים המוגנים של היום, לפחות הטכנולוגיה נותנת להם סוג של חופש ונחת להורים בדמות יכולת למצוא איפה הם. מכיר, דרך העבודה, אדם שלמרות שאין לו מחלת נפש קשה מדי ההתערבות של אימו בכל נדבך של חייו (והכוונה ממש כל נדבך) יצרה בנאדם שבגיל 60 מסתתר עדיין מאחורי החצאית של אמא. :-\
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תחושה רעה.


אפשר להרגיש בכתיבה שלך "חסוי2" את חוסר היכולת והתקיעות שאתה מספר עליה מול הפסיכיאטרית שביקרת אצלה . אפשר להבין ממה שאתה כותב שהיה לך קשה להסביר לה את מה שאתה מרגיש ואולי לכן נדמה לך שאולי התרופה שנתנה לך לא מתאימה.. אתה מרגיש מבולבל אולי לא מרוצה מהמצב הכללי אבל גם מהדברים הספציפים שהיו במפגש. קראתי את מה שכתבת בכמוני גם שם אפשר למצא תיאור של סוג של קיפאון או סטטיות במצב שלך.. כן גם אכזבה עצמית מחוסר היכולת לעמוד באתגרים שהצבת לעצמך.. אתה גם מצטט את תגובת ההורים שמחזקת את הבדידות וחוסר הסיפוק..
לפעמים אולי אנחנו דוחקים עצמנו לפינה והדחק הזה הוא שמשתק ולא מאפשר להתקדם. לאורך זמן התחושות מכבידות מאוד וקשה להשתחרר מהמקום שהתכנסנו בו..
אולי מה שחשוב עכשיו היא אפילו התנועה הקטנה ביותר, שינוי השיגרה ואולי טיול או נשימה עמוקה... העיקר .. להחליף את ה"חמצן" שמסביב ולהנות מעט.
אחרי שהמצב ישתנה בקצת יהיה לך אולי..נוח יותר לצאת מהקיפאון ולשנות לאט לאט את השיגרה.
פה בפורום החברים וגם אנחנו ממתינים לך שתשוב שתעשה בנו שימוש לסייע לעצמך לנוע.. ו.. אם אתה זקוק לשיחה אינטימית יותר אנחנו ממתינים בצ'אט.
 

חסוי9992

New member
תודה

הבנתי שזה עד חצות, אנסה לזכור ומקווה שנוכל לדבר מחר בערב.
תודה....
 
למעלה