אנשים מזלזלים בי

nike001

New member
אנשים מזלזלים בי

ספר שקבעתי איתו בשעה מסוימת מרשה לעצמו לאחר לי את התור בשעה בגלל שהיה לו עומס של לקוחות - בניגוד לבעבר כשהייתי יפה יותר היה מכניס אותי בין תורים ואפילו משאיר את המספרה פתוחה בשבילי וגם בשפת גוף בעבר חשק בי מינית.

אנשים שבשפת גוף מתנשאים מעליי, כאלה שפעם היו אולי נרתעים מלשוחח איתי בגלל שאני הייתי נחשב למשהו נעלה יחסית אליהם.

חולה נפש שמשוחח איתי ברחוב וכשאני מציע לו להחליף טלפונים מתחמק - באותו רגע אמרתי זה השפלה שאחד כזה מעאפן מסרב לי..

אני עולה לאוטובוס ונערים קטנים בני 13-14 מתלחששים עליי בקטע של גיי, חשבתי שמשהו בתספורת לא בסדר ושאלתי את אחותי אם התספורת מחמיאה והיא אמרה שכן אז סכמנו שכנראה התלחששו בגלל שקיות הקוסמטיקה.

בכניסה לקניון נידח באחד השכונות מאבטח סגר את המקום אבל לא הייתי בטוח אם ממש סגור כי בפנים רשת פארם הייתה פתוחה וכשבאתי להכנס הוא שאל לאן ואמרתי לו והוא אמר סגור תוך כדי שהוא מחייך בצורה הזויה ומעלה ומוריד את הגבות בצורה מתנשאת , עניתי לו 'איזה באסה' והלכתי.

בהרבה מקומות הפניה אליי כ'גבר', וכשערבים עוברים לידי לא מעט פעמים שומע את המילה 'זלמה' שפעם לא הייתי שומע אותה.

עשיתי טעות שאכלתי ג'אנק פוד, לא יודע למה משמיים חוסמים לי מכשירי אירובי לבית (ההורים הם רק שליחים - זה משמיים החסימה) - הכי מתבקש שאפתח ספרי ברסלב כדי לקרוא מה כתוב שם אבל אין לי סבלנות כמו פעם לקרוא ספרים. הבטן משמינה, הצללית של הגוף הופכת לבוגרת יותר, הנפח הנערי יורד בפנים... ה צ י ל ו.

לא רוצה לקבל את זה דווקא בגלל שאני יודע שם היו נותנים לי תנאים נוחים הייתי יכול לשמר את היופי הדוגמני שהיה לי וכמו גם אפילו להצעיר ליפה יותר..


נמאס לי.
 

nike001

New member
חלק מהודעה שכתבתי למישהו

"ההורים שלי עושים לי בעיות להביא מכשירי כושר לבית.
&nbsp
השינה שלי לא טובה בלילה.
&nbsp
נראה לי שלפחות חייב להפסיק לאכול ג'אנק פוד - שתדע לך שג'אנק מזקין את הגוף.
&nbsp
היום בטמטומי אכלתי 3 פיצות ומנה פלאפל - איזה טמטום זה אסון!
נכון שהשמש גורם מס' 1 להזדקנות העור, אבל הג'אנק הוא גם גורם חשוב להזדקנות העור, והשינה לפנות בוקר גם מזקינה כי אם לא ישנים בלילה נהרס הקולגן והאלסטין ולמחרת גם נראים עייפים ופחות מושכים. אני יודע את התשובות - מתקשה בביצוע עקב בעיות נפשיות..
&nbsp
&nbsp
תודה לך בכל זאת kiss
"
 

nike001

New member
ידיד שלי הציע לי לבלות איתו הלילה במקום של גייז וסרבתי

המקום הזה עושה לי רע
אני לרוב חוזר משם מדוכא
ועוד הלילה עם המבטים והיחס המגעיל של אנשים
אני עלול לחזור יותר מדוכא
זה מתסכל אותי שאני הולך לשם ולא פונים או מתחילים איתי (אני מתבייש לפנות) או לא מסתכלים
בעבר (פעם) היו יותר מסתכלים עליי שם אבל כמו שדיילת של לנקום אמרה לי כששאלתי אותה על מוצר שהיה פעם ואיננו ׳פעם היה, פעם גם אני הייתי צעירה׳:-
D

וברצינות, אם יהיו לי את התנאים להצליח אני אוכל לחזור לעצמי. אוי כמה שלא קל לי...
 
צא מהסרט שלך

אתה משום מה חושב / מפרש את ההתנהגויות או האמירות של האנשים כמשהו שחייב להיות או בעדך או נגדך.
יש לי חדשות בשבילך - זה לא עובד כך.
אתה לא מרכז העולם. לא הכל סובב סביבך, והאמן לי , שלאנשים יש עוד עניינים ולדברים לחשוב ולעשות, חוץ מלעסוק בך והאם אתה יפה / מכוער , או האם אתה נראה צעיר / הזדקנת. זה בכלל לא בראש שלהם.

תשחרר
 

nike001

New member
חוצפן דבר אליי יפה

אני לא אשחרר
ואני מבין קצת יותר ממך
כי אני זוכר איזה מצבים ואיזה יחס היה בעבר
וזה לא משהו שמדברים עליו ברור שאני לא מרכז העולם
אלא אני מדבר על התנהגות מסוימת שהיא בחשיבה מהירה
כמו שבימים יפים שלי נחמדים אליי ובימים פחות יפים פחות
לא כי אני מרכז העולם או כי אני און רפאלי, אני לא, אלא איזה התנהגות שבאה במהירות כמו שיש ימים שיסובבו אחריי את הראש ויש שלא - בלי קשר לאם אני מרכז העולם או לא, אלא להתנהגות שמגיעה במהירות של כמה שניות בכל מקום שאני הולך.
 

nike001

New member
סליחה שקראתי לך חוצפן

אני מרגיש שאני מכיר את עצמי יותר טוב ממך... כבר פעם שניה שהתגובה שלך לא מגיע לי טוב - כי אנחנו פשוט חלוקי דיעות. אוף. סליחה על ההתפרצות שלי. זה לא היה במקום.
חכה רגע אני תכף חוזר. אני מתבייש להסביר את המקום שלי כאן בפורום כי הוא לא מספיק אנונימי.
 
אתה יכול להרגע

אני אף פעם לא נפגע מתגובות באינטרנט, בטח כאשר נאמרות ע"י אנשים שאני כלל לא מכיר (האמת, שאני לא מצליח להבין איך בכלל אפשר להפגע מזה).
ואם התגובות שלי אינן באות לך בטוב , אני מצטער (אבל לא מתנצל). אני לא מתאים את עצמי למה שהכותב רוצה לשמוע, אלא למה שאני חושב כנכון. כך זה כלפי כולם.

כל עוד אתה שבוי במה אנשים חושבים עליך - לא תצליח לצאת מהפלונטר.
רק תסתכל איך לכמה דקות יצאת משיווי משקל רק כי תגובה שלי "לא באה לך בטוב", וזה בלי שאתה מכיר אותי בכלל.
 

nike001

New member
סבבה, זכותך - אנחנו כמובן לא חייבים להסכים.

יכול להיות שיש אמת בדברייך, יכול להיות שאני לא רואה את המציאות נכון - אני חצי מקבל. כי בתחושה שלי באמת בעבר היחס היה אחר יש ימים שאנשים יותר מחייכים ואדיבים ואי אפשר להתווכח עם רגש.
שוב, לא חושב שזה קשור לאם אני מרכז העולם או לא (ברור שלא), זה קשור ספציפית לדנימיקה של אנשים זרים שאני פוגש יום יום ואפילו גם כאלה שרואה כל יום. היחס כל כך שונה במראה עייף או במראה רענן. אני לא מכיר אותך ואתה לא מכיר אותי , לא יודע מה איתך אבל אני רגיש ליחס לא נעים של אנשים. זה פוגע בי.
למה לדעתך כדאי לצאת ממה אנשים חושבים עליי, למה אתה חושב שכדאי לצאת מזה? אני חושב שיש בזה משהו מאוד טוב מצד שני בימים שאני נתקל ביחס ענייני ופחות אדיב זה כל כך פוגע בי שקשה לי לצאת מהחשיבה הזאת.
אני באמת משתדל המון פעמים להתנתק מאנשים, בפרט כשאני עם המוזיקה והאוזניות זה כל כך מרגיע אותי, או כשיש לי את מעגל החברים\ות הרחב שלי זה מאוד תורם להרגשה ועדיין כל פעם שזה מגיע ליחס טוב או לא טוב - יש לזה משקל אצלי. כי אני יודע שיחס טוב זה בדר"כ מגיע עם עוד הרבה דברים טובים אחרים שנלווים לזה.
 

nike001

New member
ואגב, לא התנצלתי רק כדי שלא תפגע - גם מסיבות אחרות.

אם משנה לך ואם לא - בכל מקרה חשוב לי להבהיר.
 

nike001

New member
ועוד דבר

אני באמת חושב ששעות שינה מוקדמות יתרמו לי למראה רענן יותר ויחס אדיב למחרת - אבל כשהג'ינס מתתחיל ללחוץ עליי זה מרתיע אותי ואז שוב אני יוצא לספורט בלילות וישן מאוחר.
&nbsp
הייתי רוצה לנסות לישון מוקדם ואולי להצליח להתעורר מוקדם בבוקר לספורט - הייתי רוצה, אבל לא יודע אם אצליח לעמוד בזה. זה קשה לשנות הרגלים של המון שנים. הייתי רוצה לנסות וזה קצת מלחיץ אותי כי אני לא רגיל לזה.
 

nike001

New member
המשך

זה קשה לי, אני יודע שבעבר אפילו גרמתי לפתות סטרייטים. אני יודע את זה. אני הרגשתי את זה. גם גברים שנמשכים לנשים ובמקרים נדירים לבנים אמרו לי את זה - אמרו לי שהייתי נערי והטעם שלהם. סטרייטים זה משהו מיוחד ולצערי תמיד היו לי פחדים לזרום ברחוב. בצורה מקרית, בעברי הרחוק שהיו המון מבטים, אולי מהפחד שזה לא יגמר טוב. אולי לאור מצבים לא נעימים בעבר שאנשים תקפו בלי שעשיתי כלום - רק עברתי ברחוב. אולי זה גרם למשהו.
&nbsp
אני חושב שגם בגיל 24 המדהים שלי, אני חושב שגם אז היה לי קשה שיותר מידי מבטים עליי ותשומת לב כל כך מושכת קיבלתי. אני לא יודע - בכל מקום אני מוצא איפה לסבול. אולי אהבה תמצא לי איזון בחיים? טוב, אהבה זה משהו גדול. אין את זה - מה אני אעשה.
&nbsp
אני חושב שהמגורים בבית של ההורים כל כך גרועים לי שגורמים לי פשוט להכנס לעצבים ודיכאון כל התפקוד שלי על הפנים וגם הראיית עולם שלי היא אחרת. אני חושב שהדבר המרכזי בהרגשה זה המגורים עם ההורים הדפוקים (וכן, אמא שלי כלבה ואבא שלי חרא - בא לי להגיד את זה - לא מוסרי שלא יהיה. זה התחושה).
&nbsp
ואז מגיע לפחד, הפחד הזה משתק, הפחד הזה שכל כך מלחיץ אותי שנים לקום ולעזוב להשכיר דירה, הפחד שיכול להיות גרוע יותר. אני לא יודע להתמודד טוב עם פחדים, אם הייתי יודע אז אולי היום הייתי במקום הרבה יותר טוב בחיים.
&nbsp
אני מכיר אנשים מקרוב, ואני מכיר את הפחדים שלהם כי הם ספרו לי, אלו פחדים שאנשים בצד אולי לא יבינו כי להם אין אותם - אולי להם יש פחדים אחרים שלי אין אותם. הפחד הזה. זה שומר עליי אבל גם כובל אותי. כמעט חונק.
&nbsp
הייתי רוצה להיות במקום יותר טוב בחיים - אני לא כל כך יודע. משהו לא טוב אצלי. תקיעות כזאת שמתקשה לצאת ממנה. בעיקר האוירה הלא נעימה בבית מוציאה לי חשק לעשות דברים וזה כמו מעגל כזה - זה לברוח ומשם ואז הפחדים מה איך אשרוד במקום אחר עם התפקוד הכל כך בעייתי שלי? אני צריך לעבוד קשה על תפקוד - זה משהו שלא קל לי, מי שרגיל לתפקד אולי לא יבין אותי. הייתי רוצה לצאת מכל זה .. וזה פשוט לא קל.
&nbsp
קשה לי ):
 
למעלה