רגע של רתיעה\פחד

nike001

New member
רגע של רתיעה\פחד

שומע שיר יפה של איזה הרכב נראה לי זה נקרא הרכב דאנס
נזכר בתקופה של אולי מעל 10 שנים
ואז מדמיין לי שאני אני מחמיץ דברים יפים בחיים בגלל הדברים שנאבק בהם יום יום
למשל להיות במסיבה ולפגוש בחור חתיך מאוד. ואז חשבתי לעצמי הוא בשר הכל גם בשר ודם וגם לו יש צרכים כמו לכל אדם (לחרבן ולהשתין למשל) ואז חשבתי אבל זה באמת מה שמושך אותי. המחשבה שאני מפסיד את כל זה גרמה ללב שלי לרטוט.
במוח שלי הדברים עוברים ממש במעט זמן ואני מבין הכל אבל לכם צריך להאריך יותר כדי שתבינו, תבינו למשל שהחוסר פעילות גופנית והמצבים הקשים שעושים לי בבית ההורים יחד עם עול הפרנסה ויחד עם הפאקים בגוף מונעים ממני להינות.

למה אני קשה עם עצמי... אוף....

אגב, כשהייתי בן 18 פגשתי את הבחור הכי יפה שהייתי איתו. היה לנו קטע קטן בשירותים. הבחור בדמיון שהיה לי בפוסט הזה מזכיר גם אותו קצת במעט.
 

חיימון48

New member
מזדהה

מזדהה מאד עם מה שכתבת. אולי תנסה לבנות לעצמך תוכנית פעולה עם כמה שלבים ולאט לאט תשנה את החיים שלך?
המשימה הכי גדולה שיש היא המשימה הקטנה שלפניך.

אני כותב כאילו אני הצלחתי לעשות זאת. טרם. אבל אני מנסה. בתחילת הדרך והיא נראית ארוכה...
 

nike001

New member
אתה מתכוון לעשות דברים בצעדים קטנים?

קודם כל אני שמח שאתה מזדהה איתי.
אם התכוונת לעשות בצעדים קטנים אני בעד זה.
אתמול שוחחתי עם ידידה אחרת מהפורום והייתי באותם רגעי שיחה (מלבד שאר השיחה שהייתה מהנה) בעצבים על ההורים שלי כי הבנתי שבכל מיני מצבים בחיים שרציתי להתקדם לעבר המטרות שלי (מבחינה של קריירה או מבחינה רומנטית\מינית או חברתית וכו') הם אלו (שבלא מעט פעמים) חסמו אותי. התעצבנתי. למה אתם מביאים ילדים לעולם בציפיה שהם ימשיכו את הרצונות שלכם רק לפי דרכם, ואם ילד חושב אחרת ורוצה ללכת בדרך אחרת אז למה לדכא אותו וללכת נגד כולו? הם הרסו לי המון משנות העשרים ולי לא היה אומץ לקום ולברוח. שמעתי על אנשים שמגיל 30 החיים יסתדרו להם, מקווה לפחות שזה מה שיקרה לי כשאגיע לגיל 30 אם לא לפני.
&nbsp
יש לי לא מעט חלומות ותשוקות שאני רוצה להגשים, גם מבחינת קריירה, ואני רוצה להגשים אותם! אמרתי לאחותי בטלפון שבמצב שאני נמצא בו כל דבר שאני עושה זה כאילו כמו ללכת עם משקולת שכבול לרגל שלי והיא הסכימה.
&nbsp
בבקשה, אל תשפטו אותי, יש לי את הפחדים שלי שבגללם אני לא מתקדם. הייתי רוצה להתגבר עליהם, מקווה שיום אחד זה יקרה. בבקשה אל תבקרו אותי או תשפטו כי אני רגיש ונפגע, תהיו עם יותר חמלה ויותר אולי רצון לעודד ולתמוך.
&nbsp
&nbsp
 

חיימון48

New member
חסימות וידידה

עצוב לשמוע שההורים שלך חוסמים אותך. זה מכשול גדול.

את הילדים שלי גידלתי בדיוק הפוך (אני מקווה). תמיד שבחים ופרגונים ובלי לתת להם הרגשה שהם צריכים לרצות אותי. שיצמחו כל אחד בדרכו. יש להם ביטחון עצמי, כלים לחיים, חשיבה עצמאית. אני מאד גאה בהם.

אבל אני מקנא בך. יש לך ידידה. יש לך עם מי לדבר. לי אין.
 
שלום

טוב להיזכר בדברים יפים מהעבר, לראות ולהקשיב לדברים יפים שמנעימים את הזמן ואת הרוח, וגם לעסוק בדמיון שזה מאד מפתח את החשיבה. אני מקווה שתמצא את האדם שירצה להיות אתך ושתיהנה אתו במיוחד.
&nbsp
 
נייק, המחשבות החוזרות בנושא הפחדים וההורים אינן מיטיבות איתך

וזה בלשון המעטה. אתה כל היום עם זה וסביב זה. וזו לא ביקורת, אלא בקשה שתפקח את העיניים ותראה מה ב4מת הורס לך את החיים: הלופ הבלתי פוסק הזה של אותן מחשבות ואותם פחדים שנטחנים שוב ושוב ושוב נונסטופ. אתה חייב ללמוד לשחרר קצת. להכיר את עצמך מחדש. להבין שאתה לא חייב אקט גופני עם גבר כזה או אחר כדי להרגיש שווה, ולהיפך: יש לך צד עמוק ורוחני, אתה בחור עדין. שוק הבשר הזה של ה"קהילה הגאה" לא יעשה לך טוב...
 

nike001

New member
תודה

צד עמוק ורוחני תוכלי להסביר לי יותר על זה ומה זה אומר?
ותודה שאת אומרת שאני בחור עדין.
אגב שלחתי לך הודעה..
 
כפשוטו - אתה לא בחור שטחי

רואים את זה מבצבץ פה ושם בהודעות שלך. את האמונה, את הכמיהה לקשר אמיתי, לא רק משהו פיזי. את ההבנה שבאיזשהו מקום כן קיימת אצלך, שהמראה הוא לא באמת הדבר הכי חשוב... (כתבת את זה למשל בנוגע לפנטזיה שלך למצוא בחור חתיך במסיבה). ואולי, אני מציעה מהרהורי ליבי, אוחי גם הפחד שלך לזרום נובע באיזשהו מקום גם מהצורך בקשר יותר עמוק שאינו רק פיזי, אולי משהו נסתר בתוכך מתקומם כשאתה מציע לו לחפש קשר קצרצר שכל תחליתו הנאה זה מגופו של זה...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
הזמן שעובר..


כשאתה כותב אפשר לקרוא איך אתה ממלא את הסביבה שלך בחיים שלמים מלאי דימיון ופרטים. לסיכומו חיזוק ההחמצה ושקיעה לתוך מה שלא נעשה אינם מוסיפים עידוד או העצמה..
פה בפורום אתה מוכר ויש לך חברים לפורום שבאים והולכים יחד איתך . לא לבד
אולי אפשרי לנסות וליצור שיח עם חברים ואיתנו וקצת לשחרר את המוח מהלופ הארוך שלך.. יש תגובות למה שאתה כותב ונראה שדו שיח מתבקש .
מחכים לך בתיקווה ..
 
למעלה