סיכוי לצאת ממעגל הכישלון

yaronbrosh80

New member
סיכוי לצאת ממעגל הכישלון

שלום חברים,
שמי ירון, כתבתי פה כבר מספר פעמים ואשמח לעצה טובה.

אני גרוש בן 36, עובד במשרה מלאה עם משכורת נמוכה וחובות מפה ועד מחרתיים, לפני שנתיים וקצת אחרי תקופה של למעלה משנה שבה עבדתי לילות וסופי שבוע באבטחה וקיוסק נגמרתי פיזית ונפשית ופרשתי.

הלכתי ללמוד קידום אתרים ונתקעתי במצב ביצה ותרנגולת, לא היה לי ניסיון אז לא קיבלתי עבודה.
אחרי שנה שלמה של כישלונות רצופים מצאתי פרוייקט ראשון ואפילו שני בעלות מינימלית.

עד פה הכול טוב ויפה, אבל מהרגע שקיבלתי הגעתי למצב שאני יושב מול המחשב ובוהה המסך בלי יכולת לעשות כלום (כמובן שלא גבעתי אגורה מהלקוח).

החובות המשיכו לגדול והמצב הכללי שלי להתדרדר, כולל השמנה מטורפת, שעות של בהייה בקיר ואפילו לצערי זלזול בעבודה הנוכחית שלמזלי לא עלה לי עדיין במשרה.

לפני שבועיים הגעתי לשפל המדרגה וכתבתי פוסט תחינה בקבוצה בפייסבוק ופנה מישהו בעל עסק קטן שהסכים לתת לי צ'אנס ואני נרגש מאוד מזה.

יש סיכוי ממשי שאני אתחיל לעבוד מהבית שבוע הבא, אבל אם אני מסתכל על הסוף שבוע האחרון היו לי יומיים וחצי לבד בבית ובמקום לנסות להתכונן שוב לא פתחתי מחשב.

אני לא רוצה לאבד את הצ'אנס הזה, אבל מרגיש לי ששוב אני אפשל, מה לעשות? איך אני יכול לגרום לעצמי לשבת מול המסך אחרי 8-9 שעות במשרד כי אני באמת חייב את הכמה שקלים האלו (לקחתי מהמשפחה כבר הרבה יותר מדי)

תודה רבה
וסליחה על החפירה
 

MindfullEye

New member
היוש...

אנלא יודע עד כמה העצה הזו חכמה או בריאה אבל היא בטוח יעילה. תנסה לקחת ריטלין או קונצרטה. באופן חד פעמי כדי לסיים את הפרוייקט הזה.
&nbsp
אחרי זה תוכל אולי לבדוק מה קורה לך ולמה אתה לא יושב מול המחשב לעבוד. אם זה פחד מכישלון כמו שאתה מתאר, אם זה חוסר קשב, אם זה מאה ואחד דברים שיכולים להיות. אבלהפתרון הכי מהיר שיכול להיות זה ריטלין.
 

yaronbrosh80

New member
נגד כדורים

ערב טוב,
קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה והאכפתית.
&nbsp
יש פה 2 בעיות
1) פרוייקט בקידום אתרים הוא לא משהו חד פעמי, אלא לאורך כמה חודשים
&nbsp
2) אני מאוד נגד כדורים, אפילו אקמול שמתפוצץ לי הראש אני לא לוקח
 

MindfullEye

New member
בכיף :)

במקרה כזה הייתי ממליץ לך לבנות לעצמך מיקרו-לו"ז למטלות. אני לא ממש מכיר את התחום וסוג המטלות שיש. אבל נגיד שאתה מחליט בתור התחלה להקדיש שעה או שעתיים לעבודה הזו (חשוב לא לקפוץ גבוה מדי על ההתחלה כי בד"כ נכשלים וזה מרפה ידיים), פשוט ממש תתכנן לעצמך מה אתה הולך לעשות בכל רבע שעה. לא יותר מדי נוקשה כי אתה לא רובוט, ותשלב גם הפסקות לעשות דברים שאולי יעשו לך סבבה. אולי פרק בסידרה אולי סתם לצאת לסיבוב. יש כאלה שהתגמול שלהם הוא סיגריות וזה גם סבבה למרות שזה בעייתי בטווח הבינוני והארוך, אבל הבנת את הכוונה...
&nbsp
אני אישית התחלתי לשים לב לבעיות קשב וריכוז שלי כשהייתי בדיכאון כי דיכאון גם גורם למצב של חוסר קשב והכדור כן עזר לי אבל אני מבין את הגישה שלך מתנגדת לכדורים ולריטלין כן יש תופעות לוואי שלא תמיד שוות את זה.
&nbsp
בהצלחה!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
הפחד המשתק

ירון יקר,
נשמע שעברת תקופה לא פשוטה של חיפוש עצמך בשוק העבודה. העבודה באבטחה ובקיוסק סחטה אותך, כפי הנראה, וכמובן שזה לא היה בריא עבורך להתמיד בה. נשמע שאתה מרגיש שאתה סוחב איתך את הכישלון לכל מקום אליו אתה הולך, כאילו שיש איזה פחד שמשתק אותך מלהצליח. ועכשיו אתה עומד להתחיל בעבודה חדשה, ולא מצליח להביא את עצמך להדליק את המחשב, כי אולי אותו פחד עוצר אותך מלהתכונן, ואתה מרגיש, אולי, חסר אונים מולו, ואינך רוצה להרגיש כך עכשיו, כשניתנת לך הזדמנות לשבור את המעגל.
ההדרדרות במצבך שאתה מתאר מעלה את השאלה האם לא כדאי שתפנה לטיפול. לא ברור ממה אתה מפחד, אך ניכר שהפחד קיים, ונראה לי שזה יכול מאד לעזור אם תתחקה על המקור שלו. אולי, אם תבין את עצמך טוב יותר, תוכל לנצל טוב יותר הזדמנויות ולהצליח בלשבור את מעגל הכישלון.
 
למעלה