בדידות

חיימון48

New member
בדידות

הבדידות קשה. בדידות חברתית. בדידות נפשית. בדידות זוגית. מה עושים?
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
בדידות


היי,
חמישה משפטים קצרים המכילים בתוכם כל כך הרבה כאב ,כל כך הרבה בדידות...
אם הצלחתי להבין אותך נכון אתה מרגיש שהבדידות נמצאת במספר מעגלים בחייך :חברתית ,זוגית ונפשית עד שהיא ממש גדלה למימדים מאיימים והיא הפכה לעיקר בחייך והכל מתגמד לעומתה...
קשה מאוד להרגיש את הבדידות הזו מהרגע בו פוקחים עיניים בבוקר ועד שהולכים לישון ויחד עם זאת לא איבדת תקווה...
המשפט האחרון בן שתי המילים שמהווה למעשה שאלה וקריאה לעזרה :"מה עושים?" מלמד שמבחינתך המצב יכול להשתנות ואתה יודע שיש תקווה לשינוי ומבקש דרכים לצאת מהמצב...
אני רוצה להזמין אותך לצ'אט האישי שלנו ,שם תוכל להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים ואולי יחד נוכל להבין יותר לעומק את תחושת הבדידות הקשה ואת הרקע לה ולחשוב על דרכים בהן תוכל להרחיק אותה מחייך.
אני מצרפת לך שיר מתורגם מסינית ושולחת לך חיבוק וירטואלי ,אנחנו כאן בשבילך.
מתנדבת סה"ר

 

חיימון48

New member
תודה

למתנדבת הנהדרת שלום!

התרגשתי מאד על שהגבת על דברי הקצרים. סוף סוף אני זוכה לקורטוב של תשומת לב. השיר שצירפת חמוד ביותר. אין לי מושג כיצד להיכנס לצאט האישי שלכם. אנא הסבירי לי.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שמחים שהצלחנו לגעת


היי חיימון,

שמחים שהצלחנו לגעת ולרגש ונשמח לשמוע ממך בצ'אט, הכניסה מאוד פשוטה: אתה נכנס לקישור לאתר שלנו ב-http://www.sahar.org.il ובדף מצד שמאל למעלה תראה כפתור עליו אתה רק צריך ללחוץ כדי להגיע לצ'אט.
שעות הפעילות של הצ'אט הן כל ערב (חוץ משישי) בין תשע לחצות.

מחכים לך

שלך,
מתנדבת סה"ר
 
שלום

אתה צריך להיות יותר בחברה. חברים מוצאים במסגרות. השתתף בעוד מסגרות חברתיות שמעניינות אותך, שם תכיר אנשים עם שפה משותפת. כשתמצא את המתאימה לך, תהיו זוג.
&nbsp
 

חיימון48

New member
למצוא חברה

תאמין לי שניסיתי למצוא מחסגרת אבל לא הצלחתי כל כך. אולי קצת. אני משתתף במסגרת לימודית מסויימת ושם משתדל להכיר אנשים אבל בסוף אני חוזר לבד הבייתה לבדידות. נכנס לאתרי היכרויות וכלום לא קורה. אובד עצות.
 
תשובה

נסה לדבר עם אנשים שאתה אוהב ומחבב במסגרת, על דברים שמעניינים אתכם מהחיים. כדאי שתתחיל בדרך כלל מנושאי המסגרת כמו הלימודים, ומזה תמשיך בהדרגה לנושאים אישיים יותר. חשוב גם שתשתדל להיות טוב ונחמד לחברים באופן טבעי ומתוך אהבה וחיבה, ואז הקשרים יתחזקו.
&nbsp
 

חיימון48

New member
חברה

צודק. זה מה שאני מנסה לעשות אבל עדיין אני נשאר בבדידות רגשית. הכי חסר לי זו זוגיות אמיתית
 
תשובה

כדי לא להיות בבדידות רגשית, יש לתת רגשות. אנשים שאתה אוהב - תן להם אהבה כנה, בעיקר דאגה. צור קשרים עם הרבה אנשים שיש לך רגשות אליהם, וכשתמצא את המתאימה החברות כבר תבוא בעצמה.
&nbsp
 
למעלה