השיטה יוצאת לדרך!

השיטה יוצאת לדרך!

לדבר עם חברים על דברים שעושים ואוהבים, להשתמש בתחכומים דיפלומטיים לעדן את הדיבור, ולהיות מאד אסרטיבי, ענייני וברור.
 
עוד משהו

היום היה אצלי המורה הפרטי שהוא גם איש מחשבים והתחלנו סוף סוף לדבר על תוכנות הבינה המלאכותית שאני מפתח כבר שנים, שלחתי לו את התוכנות בקובץ כדי שיעבוד עליהן ואולי נתחיל ביחד לעבוד עליהן ונבנה רובוט חכם, ב120KB בלבד. גם ייתכן שעוד מעט כבר אתחיל לעשות תואר שני.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אנחנו מוכנים


פילוסוף יקר,

על אף כל הקשיים שציינת בנושא התקשורת ותפיסת הצד המילולי בחייך, כיף לראות שאתה לא מוותר, שאתה נחוש כל כך למצוא את המילים, את הסגנון, שלא הרמת ידיים ואתה נכון למצוא את הדרך לשיח פורה שיעניין גם אותך וגם את אלה הסובבים אותך.. בהמשך לתהיות שלך כאן בפורום לאיך לעשות זאת אני רואה ש"עלית" על משהו חדש, שאולי לא ניסית לפני כן, ואנחנו מחכים ומצפים לשמוע את התוצאות.. נשמח שתעדכן אותנו , וכמובן מאחלים לך הצלחה גדולה בבניית הרובוט ובתהליך לקראת תואר שני,
גאים בך
 
תודה סהר על המלים היפות

הן עודדו אותי. אני לא יודע אם ניסיתי משהו חדש, אבל אני מניח שאני מנסה דרכים להתאים את שאיפותיי בדיבור לסוגים אחרים רגילים יותר של דיבור.
&nbsp
 
אולי מה ששיניתי ושהשפיע

לפחות בין השאר, הוא שאני נמנע מלריב עם החברה. אם אפעל בדרך של דיבור טוב ונכון, יהיה לי קשר טוב עם החברה ולא אצטרך להתעמת אתה. אני משתדל שלא להיות שכלי ואנליטי מדי אלא לדבר באופן יותר רגשי ואמתי.
&nbsp
 
למעלה