חוסר ביטחון

nike001

New member
חוסר ביטחון

חוץ מהשנה בערך 6 שנים הייתי סופר אטרקטיבי מאז הירידה הגדולה במשקל, השנה לדעתי זה כבר כתוצאה מעליה בגיל האטרקטיביות יורדת. בעצם, יש לדייק, זה לא כתוצאה מעליה בגיל אלא כתוצאה של הזנחה. עשיתי לעצמי הנחות והשתניתי ויזואלית.
גם אם אחזור עכשיו שנה וחצי אחורה זה לא עוזר הרבה כי כמעט תמיד אני מפחד להפגש עם גברים לאתרי הכרויות למטרת מין מהסיבה שלדעתי התמונות מוצלחות למרות שהם מאוד מאוד מאוד דומות למציאות ואפילו ללא פילטרים.

כיום, שהפנים ישתנו קצת קשה לי עם הצביעות.
אני זוכר שהנהגי מוניות ניסו להכנס למתחם וכיום לא מנסים להכנס וזה בסדר אני גם לא צריך שיכנסו אבל זה היה כתוצאה מההתלהבות שלהם והמסירות שלהם בי. יחד עם זה הם גם חפרו לי כל הדרך בנסיעה היום בקושי מחליפים איתי מילה וזה מעולה אני רוצה שקט בנסיעה אבל מצד שני זה מראה שאני פחות מעניין אותם.

המאבטחים היו בודקים אותי אפילו שלא צריך וציינו שהם רוצים לבדוק אותי אפילו שלא צריך ואפילו ביקשו ממני מספר טלפון.

בחור צעיר וחתיך מהחנות ליד נדלק עליי.

הלקוחות הרבו במילים כמו 'חמוד' ו'מתוק' למרות שגם היום אני שומע את זה.

הפניה אליי כמעט ואף פעם לא הייתה כ'גבר'.

ההודעות באתרי הכרויות זרמו בטירוף קיבלתי המון הודעות, הצעות, עקבות וכו'.

קיבלתי מבטים מבחורים ברחוב, באוטובוס ובכל מיני מקומות.

כשנכנסתי למסיבה היו התלהבות ושמחה סביבי. מבטים והתעניינות שהיום כמעט ואינה.

העובדת היפה והשטחית שעובדת איתי ביקשה המון פעמים להצטלם איתי והצטלמנו ואפילו צילמה אותי ללא רשותי.

זה חלק ממה שהיה עד לפני שנה +
כיום כתוצאה מהשינויים הפיזיים שסך הכל על הנייר הפכתי לבחור צעיר וכבר לא מראה נערי מאוד שלפעמים בזמנו ביקשו ת.ז בקניית סיגרות, אני שם לב לשינויים, ליחס...

תמיד ידעתי שלמראה הנערי יש עדיפות עליונה. תמיד ידעתי שאני במראה כזה ימשוך הרבה גברים וגם סטרייטים ומה שספרתי פה זה בסך הכל שנה לפני, לפני 5 שנים זה בכלל היה מטורף בקטע טוב הרבה יותר.

מרגיש לי צורך עכשיו לנבור בספרי אנטי איג'ינג ומצד שני אין לי כוח כי אולי אני יודע שגם אם אחזור למראה הזה או יותר טוב ממנו - במילא אני חסר ביטחון ובמילא לא נפגש כמעט למין מהנה.

אני עצוב גם בגלל השינוי הפיזי הנוראי וגם מהחוסר ביטחון שלי שיש לי אותו המון שנים.
 

nike001

New member
ועוד דבר,

לפעמים אני מגיע עם מייק אפ קליל מאוד וטבעי ולפעמים זה מחמיא ברמה שמאוד מחייכים לי ולפעמים זה לא, ובפעמים שזה לא, למשל שנערה אתיופית מדברת איתי בצורה מעט שחצנית ובאמת שאם איך שהיא נראית אין לה על מה, אני עונה בנימוס ומציע לה מוצרים כחלק מהתפקיד שלי כמוכר. בסופו של דבר כשאני מצליח למכור לה אחרי שהיא מדברת בצורה מעט שחצנית, שואלת שאלות לא לעניין ואפילו חברות שלה אומרות לה 'תעזבי אותו, מה את רוצה ממנו?' בסיום הקניה אני אומר להן 'תודה רבה לכן' וסופר מקצועי אני גאה בעצמי, גם בזה וגם בזה שבטח אותה נערה אתיופית יוצאת מהחנות ואולי חושבת לעצמה איזה בחור חמוד ואיך הוא לא מתעצבן עליי, בלי שהיא יודעת מה שאני יודע: שאני הייתי פעם כל כך לוהט שהיא יכלה להיות מבויישת ממני ונחמדה כמו שאני בימים טובים שלי, ואני גם יודע שעם עבודה קשה אני יכול להיות שוב לוהט, אני יודע את זה - היא לא, היא רק רואה מראה ממוצע - ביום פחות טוב (לא מדבר על ימים טובים) ואני נשאר מקצועי ונחמד לכולם כי אני יודע מי אני ומה הפוטנציאל שלי במלא דברים והם לא, הם רק מתייחסים בצורה מסוימת בהתאם למה שהם רואים כי החברה היא שיטחית כי זה למדתי על הבשר שלי ככל שגדלתי וראיתי שהחיוכים משתנים בהתאם למה שרואים ואם לא בהקשר של עליה בגיל אז למשל בהקשר לשומן - אני הייתי פעם שמן וראיתי את היחס הדוחה של אנשים ורק כשירדתי המון במשקל פתאום התחילו כמויות מטורפות של הודעות שרוצים לפגוש אותי והיחס נהיה חייכן יותר. המון פעמים כעסתי על הצביעות הזאת כי אני המון פעמים משתדל להיות נחמד לכולם וכן לא תמיד כי אני לא מושלם, המון פעמים כעסתי על צביעות הזאת כי זה שיטחי וריקני, היום אני יותר מבין שזה רגש טבעי שנמשכים למשהו יפה ומקבל את זה. לא משלים אבל מקבל. וסובל.
 

nike001

New member
אני חייב מכשירי אירובי - 3 מכשירי אירובי

הייתי בחנות בגדים שבוע שעבר ומדדתי בגדים - הזדעזעתי מהגוף נראה כל כך גברי ורחב. לא פלא שקוראים לי גבר... לא רוצה לגדול... יש אנשים שהצליחו לעצור את הזמן גם אני רוצה (שאקירה, ג'ניפר לופז, ראיתי את כריסטינה אגילרה ואבריל לאבין לפני שנתיים בערך הן גם לא יודע מה עכשיו, בנות ובנים שקורא עליהם ברשת והם תופעה. רק בריטני אהובתי הגדולה נראית כל כך שונה ובוגרת - והיא נותנת לי כוחות, אם אחת כזאת מצליחה ואהובה שונה ויוצאת גם מוזנחת המון פעמים מהבית כשרואה בפפארצ'י אז גם אני יכול אבל היא בריטני הגדולה שהצליחה בחיים אני אדם פשוט כרגע, אני זה לא היא..)
&nbsp
זה מעצבן ללכת לחנות בגדים אחרת עם אחותי הקטנה והכוסית, עם הגוף הצנום שלה שפעם גם לי היה כזה ולראות איך המוכרים מזילים ריר עליה וכשאני נכנס למדוד בגדים בתא הלבשה הם שואלים אותה מה הקשר שלנו אם אנחנו זוג וזה מדהים שהם חושבים שאנחנו זוג - היא רק בת 15.5 אבל בגלל שאני ואחותי לא מפגרים אולי הם שאלו בדרך עקיפה כדי לבדוק אם אני גיי או סתם לרחרח כי הם חמים עליה כי היא כוסית על !!! והם כבר גדולים מאוד אבל כשהיא אמרה להם שהיא 15.5 הם הפסיקו...
&nbsp
זה גם מעצבן שאני צריך להכנס איתה לקניון והמאבטח אומר לה את בסדר והוא גמור. היא שואלת אותי למה הוא אומר את זה ועניתי לה שאני לא יודע ולא אכפת לי. באמת לא אכפת לי וגם אף אחד לא שאל את דעתו. זה פשוט מעצבן שיש המון מבטים עליה - פעם הם היו עליי. אני חייב להאבק..
 

nike001

New member
זה קשה...

שבגלל עול פרנסה קשה לי לשלב חדר כושר
בעבודה הקודמת שעבדתי בה רק 4 שעות בלבד עם שכר מאוד לא מתגמל התאמנתי בחדר כושר ונראיתי מדהים אבל לא היה לי כסף לבגדים ומסיבות
אז אני אומר מה עדיף גוף או כסף והתוצאה בברור כסף
השאיפה העתידית היא להיות כסף בצורה שאני בוס לעצמי ויהיה לי זמן לאימונים במכשירי אירובי, גם למסיבות, גם לדירה שאשכיר בכוחות עצמי ועוד מלא דברים. יש שאיפות בחיים ולבנתיים אני מתנוון ואני לא יודע אם בעתיד אצליח לשקם את הנזקים שנגרמים לי עכשיו. הזדקנות זה בסך הכל סימני מצוקה של הגוף. כשאנשים חולים הולכים לרופא אבל משום מה בתחושה שלי פחות שמים דגש על המצוקה של הגוף... על הדלקת... שגורמת להזדקנות. ואם זה מישהו בתחילת שנות ה-20 אז זה יותר בקטע של 'איזה יופי! גדלת אתה גבר עכשיו'

ואם זה מישהו כמוני שבשנות העשרים המתקדמות אז משהו לא לדבר עליו כדי לפגוע וזה מעולה כי באמת הייתי נפגע אם היו אומרים לי את זה בפנים למרות שהמעצב שיער שלי פעם זרק לי הערה על זה ומאז גם הפסיק להתעקש לקבל אותי מהר בין תורים ובשפת גוף שלו פחות חשק בי וזה בסדר כי אני גם לא נמשך אליו אבל זה פשוט מעצבן שגם כלקוח קבוע מקצועית הוא לא התנהג מספיק טוב והפסיק להלחם לקבל אותי בין תורים ממש כמו פעם שהיה נלחם עליי... כנראה כסף זה לא השיקול היחיד פה. מעאפן.
 

nike001

New member
אני כמו פאתט הולך לנהל עכשיו רשימת תודות

כי קראתי בספר ברסלב שסגולה לצרות זה לקטר ולישועות זה להודות
נראה לי ששם למעלה חמים עליי. אין לי כוח לסבול עלבונות מאנשים - הולך לי לכתוב תודות על דברים טובים בחיים במקום אחר.
 
למעלה