אני לא הולך למסיבת גאווה

nike001

New member
אני לא הולך למסיבת גאווה

מי הסתכל עליי ומי יתחיל איתי.
בגלל אימי הכלבה שלא באה לקראתי במכשירי אירובי הגוף שלי הזדקן ופחות מסתכלים עליי. בתחושה שלי אני סוחב את החיים ופחות חי אותם אז אני נשאר בבית עצוב וממורמר והחיים שלי הם בעיקר בית - עבודה ורע לי...
 

nike001

New member
היום

אמא שמעה על מצעד הגאווה וברגע שחשבה שאני בדרך לשם התחילה לקלל ואמרה ההומואים הסוטים המגעילים האלו, אמרה שהיא באור ואני בחושך ודיברה על הדת ופשוט קיללתי אותה בחזרה. אישה חשוכה ופרימיטיבית שלא מקבלת המון דברים בי (לא רק נטיה עוד מלא דברים) וההורים עשו לי חיים קשים עוד מכשהייתי ילד קטן (ילד! אפילו לא נער)..
&nbsp
מגיל ילדות זה התחיל בעיקר מהאבא ובהמשך 2 ההורים עשו לי נזקים עצומים.
&nbsp
עצוב מהחיים. במילא אני מפחד להפגש עם גברים. אני עצוב גם מזה שאני יודע המון עובדות על אנטי איג'ינג אבל מתקשה לבצע אותם כי החארות האלו חוסמים אותי ולא רק בזה בעוד המון דברים.
&nbsp
אני מפחד להשכיר דירה, אני מפחד שלא יהיה מי שיעיר אותי לעבודה. אני כל כך חולם על עבודה מהבית אבל זה מצריך לימודים (לתחום שאני רוצה) ואני מתקשה כרגע. בתחושה שלי ברגע שיהיה לי עבודה מהבית עם הכנסה כל כך גבוהה יהיה לי הרבה יותר אומץ להשכיר דירה ואפילו לבד. אני לא אצטרך עזרה בלקום לעבודה העבודה מהבית. אני לא אצטרך לבקש ימי חופשה החופשים יהיו בהחלטתי אהיה בוס לעצמי. אני לא אצטרך לפחד מהשמש המזקינה העבודה מהבית אין שמש. אני לא אצטרך לסבול מתח מההורים העבודה תהיה מהבית הפרטי שלי. יש המון יתרונות בתחום שאני רוצה להכנס ועם זאת מרגיש שקשה לי כרגע לעשות צעדים..
&nbsp
היום הלכתי לקנות בגדים והזדעזתי מהגוף שלי. פעם גברים צעירם היו שולחים לי מבטים היום כבר לא שולחים וכשנסעתי עם אחותי הקטנה והכוסית ראיתי מבטים של גברים עליה והתעניינות של גברים עליה וזה צרם לי גם כי גם אני יכלתי להיות כזה שוב אם היו נותנים לי תנאים שמתאימים לי גברים גם עליי היו מסתכלים וגם כי המציאות כרגע צורם, זה כל כך צרם ושמעתי גבריאל בלחסן עד שהתעייפתי והחלפתי למוזיקה אחרת.
&nbsp
אני לא הוזה דברים, אני זוכר אפילו יום אחד נסעתי באוטובוס מעבר להתלחששויות של גברים צעירים על כמה שהם רוצים לדפוק אותי בתחת והם סטרייטים - ידעתי שהמראה היפה שלי פעם משך סטרייטים כי הוא היה מאוד נערי עדין ומושך ולא גבר טיפוסי, אפילו פעם אחת גבר התחיל איתי באוטובוס ואח"כ היה לנו קטע בחוץ.
&nbsp
היום המציאות מחורבנת יותר, היום כמה שאשקיע עדיין לא יסתכלו עליי מספיק.
אני יודע שמכשירי אירובי זה הפתרון המצויין לגוף המזדקן שלי אבל ההורים החארות שלי מונעים ממני את זה אפילו שכבר העברתי להם 4500 ש"ח לחשבון בנק שרק יקנו אותו ויביאו והם לא עושים כלום בנידון, הקקאות האלו גם בעבר גנבו לי בדרך מרמה מעל 10 אלף שקל לחשבון בנק שלהם, הקקאות האלו מקבלים ממני כל חודש קרוב ל-1000 שקלים ועדיין דורשים יותר כספים, הקקה הזה גם עשה לי נזק בילדות באלימות מילולית, פיזית והתעללויות בכל מיני צורות והכלבה הזאת עשתה לי חיים קשים בהקשר של נטיה מינית, צמחונות והם כל יום רק נובחים ומציקים לי ומורידים לי את רמת האושר וכל יום אני יוצא מהבית עם תחושה חרא והתחושה הכללית היא חרא. בעבודה אני חוזר לרוגע אפילו שהעבודה היא אינטסיבית וכל רגע יש מה לעשות אם זה עם מי לקוחות או אם זה עם פעולות בחנות אך עדיין העבודה מכניסה לי יציבות ונפשית ורוגע ועוד זה בתחום שאני אוהב ועוד מצליח שם אז בכלל...
&nbsp
אבל זה שיש הצלחה בעבודה זה משהו אחד, התחומים שבאמת רוצה בהם הצלחה... עצוב. מאוד עצוב. ואם היה לי ביטחון עצמי ב-10 שנים האחרונות אולי החיים שלי היו קלים כי חוץ מעכשיו רוב השנים בפרט בגילאי 19, 23+ חוץ מהשנה הייתי מאוד אטרקטיבי אבל נמנעתי לרוב ממפגשים למין או מפגשים אחרים וזה חבל ומה שעוד יותר עצוב שאני מגיל 17 בטיפולים נפשיים והחלפתי מטפלים ותראו על מה אני כותב פה..
 

nike001

New member
תיקון

הכלבה נבחה על עוד דברים חוץ בהקשרים של נטיה מינית וצמחונות, עם גם נבחה ועשתה כפיה דתית ועוד..
 
נייק יקר, סליחה על הנימה הביקורתית

אבל אתה לא יכול להמשיך לכנות את אמא שלך "כלבה"! זה לא נכון מוסרית. א. אתה הבן שלה, ב. אתה כיום גר אצלה בבית. וגם אם היא עשתה משגים חמורים כשגידלה אותך, זה לא נותן לך הצדקה להתבטא כלפיה (אפילו שלא בפניה, אפילו במחשבה) באופן מזלזל ובוטה.

בנוגע להליכון וכו' : הפתרון הטוב ביותר הוא שתצא מבית ההורים, תמצא פתרונות לקימה בבוקר וכו', ואז בדירה שלך (או בחדר שלך בדערת שותפים) תשים אילו מכדירים שרק תרצה. או לחילופין, תעמוד בתנאים שאמך מציבה, ותמתין בשקט ובכבוד שיתאים לה לעדות את זה בשבילך. כי היא לא חיעבת לך כלום.
ושוב - סליחה על הביקורת. היא נאמרת מאהבה.
 
וסליחה גם עם ריבוי השגיאות...


 
נייק, רק הבהרה

אני מבינה שמאוד לא פשוט לך עם ההורים, ומאמינה במאה אחוז שהחיים במחיצתם רויים רגשות קשים ומרעילים בשבילך.
אני לא מצדיקה את הוריך ולא מבקרת, חלילה, את תחושותיך.
אני רק מציעה שהגישה הנכונה להתמודדות עם זה אינה לקלל אותם נמרצות ולהמשיך לחיות בביתם, אלא לאזור אומץ (המון אומץ!) ונחישות, ולהלחם על החיים שלך ועל המשך הגדילה שלך כאדם עצמאי - ולצאת מהבית שלהם. נייק, אתה חייב את זה לעצמך!
 

nike001

New member
ואז מה

אני לא אוכל לקנות בגדים וקרמים במאות שקלים כי יהיה לי חשבון דירה?
אני חשבתי דווקא על אפשרות להתחיל עבודה מהבית כהכנסה נוספת שיעזור לי אח"כ לעזוב כאן אך מוצא את עצמי מתעצל. עצלות נוספת היא לסדר את החדר - זה אחד הדברים שאני הכי שונא והדבר העיקרי שמרחיק אותי מהליכון. אחיות שלי סידרו בתשלום כמה פעמים את החדר ומהר מאוד אני מבלגן... אני לא בן אדם נקי ומסודר.
 

nike001

New member
ו...

אני מעריך את הנימה הנחמדה והפחות פוגענית שלך בטקסט - באמת, אחרת זה היה נכנס לי ללב ופוגע. באמת תודה אבל מפריע לי באופן כללי למה אנשים בפורום לא נכנסים איתי לעומק הפחדים בפגישה עם גברים מאתרי הכרויות ומנסים לסייע לי בדברים שתוקעים אותי, אבל לאחרים מאוד קל ונוח לתקוף ולזרוק מילים פוגעניות (ואת מקסימה! באמת , את יודעת את זה כתבתי לך את זה מלא פעמים), הרבה יותר קל מלנסות להבין את הפחדים שלי - להכנס איתי לתוך זה ולסייע לי. הרי אני לא היחיד בפורום שכותב קשיים ואני רואה המון נסיונות סיוע לאחרים וגם לי לפעמים ולא בכל דבר ומנסה להבין מדוע.
&nbsp
גם מישהי מקסימה שהכרתי בפורום אמרה לי בטלפון "זה לא עוזר שאומרים לך שאתה חתיך ומדהים" וזה באמת נכון זה לא עוזר, השאלה מה כן יעזור לי? כי אני רוצה לעזור לעצמי רק לא יודע איך.
 
אני לא כל כך מבינה בתחום

וגם חיה חיים מאוד שונים כאישה דתיה. לכן לא בדיוק יכולה לסיע לך בזה.... סורי...
ואני חושבת שזה גם לא המקום, כי התחום המיני הוא תחום מאוד אינטימי, ואני לא יודעת באיזו מידה ניתן לקיים שיחה כנה ומעמיקה על מה תוקע אותך מבחינה מינית - מעל גבי הפורום...
 
לא צריך הליכון כדי ללכת

וגם לא כדי לרוץ.
אתה רוצה לרוץ, אפשר פשוט לרוץ בחוץ.
זה מה שאני עושה באופן קבוע.
מי שאומר שהוא חייב הליכון בשביל לרוץ , בסה"כ מחפש תרוץ
(ואפילו יצא לי חרוז)
 

nike001

New member
תרוץ זה לדעתך

כי הרי אני זה שצריך לחשוב כמה פעמים בחורף כשקר מאוד או כשיורד גשמים אם לצאת או לא.
&nbsp
אני זה שבקיץ מלא פעמים חזרתי בתחילת ההליכה מהר הבייתה כי ראיתי חבורת כלבים בחבורות או שמעתי נביחות ויש לי פחדים מכלבים.
&nbsp
זה אני - לא אתה. אז מאוד קל לומר 'תרוץ' כשבעצם אתה לא אני, אני מכיר את עצמי יותר טוב ממך, לא כך?
 
מי אמר לרוץ בגשם?

ואפשר לחשוב כמה גשם יש כאן ואיזה חורף קשה יש בישראל.

מי שרוצה - עושה. ומי שלא רוצה , כבר יחפש למה לא.

גם בקיץ אפשר להמציא תרוץ שחם, או לקום מוקדם יותר ולהספיק לרוץ לפני שהטמפ' עולות.
לגופו של עניין - הליכון תוכל להכניס בדירה שלך. כל עוד אתה אורח, אתה לא יכול לקבוע עבור ההורים שלך אם להכניס הליכון. וזה שהם לא מסכימים, זה לא הופך אותם לאנשים רעים.
 

nike001

New member
מאוד מציק לי שאתה עדיין חושב שזה תרוץ

כי זה כל כך לא. ואתה יודע למה לא?
בגלל שאני עושה בערך 4 פעמים הליכות כל שבוע לכן זה לא תרוץ.
אני לא קם בבוקר כי אני לא טיפוס בוקר לכן כל המשמרות שלי תמיד בערב.
וההורים שלי רוצים חדר נקי ומסודר וזה אחד הדברים שאני הכי שונא - אבל כל עוד אני איתם אני לא אניח להם כי יש לי את המטרות שלי. אולי אני אסדר, במאמצים עילאיים כי זה אחד הדברים שאני הכי שונא. עוד בפנימיה בתעודה לגבי סדר ניקיון לא קיבלתי ציון גבוה כי זה לא אני. אולי בעתיד כן.
&nbsp
אני חושב שזה כן עושה אותם לאנשים לא הכי חביביים - אתה פשוט לא מכיר את ההורים שלי מספיק. שוב - אתה לא מכיר אותי ולא מכיר כלום ממה שקורה כאן וזה מה שמעצבן שאתה חושב שאתה יודע ואתה הכי לא אבל בסדר אני פה כדי לומר לך את זה.
פשוט יש אנשים שכן מצליחים להבין אותי (סהר למשל) - אתה לא אחד מהם כי אתה חושב שזה תרוץ וזה כל כך לא. אני עושה המון דברים שלא בא לי בלי תירוצים פשוט עושה. אם זה לא מפריע לך להתאמן בגשם ובקור, אם אתה לא מפחד מכלבים גדולים ובחבורות - סבבה, אם אתה רוצה צא להליכות - אני לא מוכן לזה, בדיוק כמו שמבחינתי לעבור כמלצר בקפה גרר זה סיוט.. ברור שאני יכול לעשות את זה אבל השאלה אני ארגיש טוב עם עצמי ללכת למקום עבודה כזה כל יום? לא, זה לא איכות חיים. איכות חיים מבחינתי זה כן לעבוד או לעשות דברים שאני אוהב וכן להתאמן בתנאים שנוחים לי או כל מיני דברים אחרים. ואתה יודע מה, לא יודע אם איכות חיים זה המילה הנכונה פה, כשאני רואה כלבים כל כך גדולים ובחבורות אני מריח סכנה... ואני נזהר.
&nbsp
עוד דבר, אני אוהב בהליכון את האפשרויות של העלאת המהירות והשיפוע וזה מסתדר לי מהמון בחינות ומצידי לא רק הליכון אני רוצה גם אופניים וגם מכשיר ששכחתי את השם שלו זה ריצה באוויר. אני רוצה מלא דברים ואני אשיג אותם. מקווה.
&nbsp
לגבי הגשם אכן יורד גשמים ולא גשמים גם קר בטירוף! בפרט באיזור שאני גר ואני סופר רגיש לקור ויש רוחות שמקשות עליי לנהל שיחות טלפון בחוץ.. ועם שיחות טלפון הרבה יותר נותן לי מוטיבציה להליכה בדיוק כמו שלשמוע את השיר WORK BITCH של בריטני גרם לי ללחוץ על כפתור המהירות לגבוה יותר בחדר כושר בזמנו. מה שעוזר לי כדי להפטר מהבטן אני אעשה. כל דבר שיעזור לי ויתמוך כי סתם ללכת זה גם סתם משעמם ואני צריך חיזוקים עם זה שיחת טלפון או מוזיקה או כל דבר כשמתי שיורד גשמים ויש רוחות זה מפריע לי עם האוזניות וגם הקור מתיש וגם ללכת על שלוליות לא נעים. אולי לך זה נסבל - לי כבר לא. אין לי את הכוחות של 10 שנים אחורה שבכל מיני תנאים לא פשוטים הייתי מאתמן ובכמויות - אני כבר בגיל ובמצב שצריך את הנוחות שלי כדי לתפקד.
הכי לא תרוץ כי אני עושה 4 פעמים בשבוע הליכות ואני גם בגשמים ובקור יצאתי להליכות אבל זה לא נסבל! ומתיש מאוד זה לא איכות חיים בכלל ואני פה כדי להשיג את מה שאני רוצה למרות המגבלות ויש לא מעט.
&nbsp
גם בקיץ המון פעמים כשראיתי חבורות של כלבים מהר חזרתי הבייתה כי זה מפחיד אותי. עדיף להזהר מאשר... אתה יודע...וכבר שמעתי שהכלבים נשחו ילדים בשכונה וניסתי לפעול כדי שיוציאו אותם מהשכונה הבעיה לפי מה שאמרו לי שאם מוציאים אותם זה ישר להורג לכן לא עושים איתם הרבה. זה מה שיש ...
&nbsp
יום טוב
 
אתה מפספס את הנקודה

קודם כל, אם אתה כבר יוצא להליכות ממילא 4 פעמים בשבוע (שזה יפה מאוד) - אז אתה יכול גם להגביר קצב ולרוץ. הרי אתה כבר יוצא החוצה- אז כל הטיעונים שלך לגבי קור/חום/גשם/כלבים הופכים לממש לא רלוונטים.
יכול להיות שההורים שלך לא חביבים , אבל זה לא קשור לכך שהם לא מרשים לך להכניס הליכון הביתה. פשוט כי זה הבית שלהם. ובהחלט יש להם זכות לדרוש שתסדר את החדר. זה מה שהתכוונתי לומר.
צר לי לאכזב אותך, אבל סהר (למעשה זו לא בהכרח אדם ספציפי, זה גם יכול להיות מתנדב אחר) לא בהכרח מבין אותך. זה פשוט התפקיד שלו להגיב בצורה מסוימת (אם תשים לב יש דמיון גדול בין התגובות של סהר לכולם).
ולגבי איכות חיים- החיים הם לא פיקניק ולא תמיד אפשר לעבוד רק במה שרוצים ולעשות מה שרק אוהבים. לכולם יש תקופות בחייהם שהם נאלצים קצת "לחרוק שיניים" ולעשות גם דברים שלא בא להם לעשות.
אני לא יודע בן כמה אתה, אבל בספק אם אתה מבוגר יותר ממני- לכן אני לא קונה טיעון של "אני בגיל ובמצב שאני צריך את הנוחות שלי כדי לתפקד" (האמת שלדעתי זה לא תופס לאף גיל בהנחה שלא הוכרת כסיעודי).
בקיצור - קח עצמך בידיים
 
אני רוצה להאמין שמתנדבי סה"ר כן כנים

למרות הדמיון בהודעותיהם, שנובע מהכוונה לגישה מסייעת מסויימת. אני כן רואה שהם מביאים אתכושר ההתבוננות שלהם ואת חווייתם כבני אדם לתגובות שלהם...
 
הבנתי

זכותך להאמין במה שאתה רוצה. אני עדיין עומד על דעתי, אבל זה לא המקום לדעתי לפתוח דיון בנושא.
 
שלום

באמת לא יפה לקרוא לאימא כלבה, ובכלל לקרוא ככה לאדם. היה בטוח בעצמך והערך את עצמך, והצג בחברה את התכונות הטובות שבך. אז ודאי יסתכלו עליך יותר. יש אנשים שונים שנמשכים לסוגים שונים של אנשים. אולי תעבוד, תחסוך כסף ותרכוש מכשירים אירוביים. אפשר לעשות ספורט גם בלעדיהם לפני שתשיג אותם. אל תסמוך לגמרי על ההורים, אולי גם להם יש קשיים. השקע בעבודה כדי שיקדמו אותך ותרוויח כסף, עשה הליכות והתעמלות. אולי יש חדר כושר ובריכה בסביבה שאפשר ללכת אליהם. חשוב לשמור קשר טוב עם ההורים, הרי ימותו לפניך ואז יהיה עצוב.
 
למעלה