הלוואי

סהר-תמיכה

Active member
מנהל


עליסה יקרה,

אני שומעת את המותשות מלשאת את הבלתי נסבל, ואת המשאלה למוות שמשמעותו עבורך קץ לייסורים...ולצד זה, יש בך צד שמתקשר בימים האחרונים, אולי זה צד בתוכך שעוד לא איבד לגמרי את התקווה ורוצה לגייס עזרה, לבדוק אם יוכל להיות מישהו לצידך לשפוך ולו קרן אור קטנטנה, להעניק לך שמיכה שתכיל את המצוקה...
יקירה אנחנו פה, לא הרמנו ידיים, ואולי אפשר להיות ביחד ברגע הזה, לא לשאת לבד את הדברים...
מחכים לך עכשיו ועד חצות בצ'אט, ואם לא נהיה פה גם מחר עבורך..

שולחת חיבוק חם,
ומאחלת ללילה רגוע ושקט...

שלך,
מתנדבת סה"ר
 
ואולי טריגר

הכלב שלי בוהה בי, הוא יודע. צמוד אליי יותר לאחרונה. גם פעם שעברה זה קרה. כאילו הוא מבין שאני נפרדת ממנו. לכל בני האדם כתבתי, והרבה, בתווה שיצליחו לסלוח לפחות. הכלב שלי לא יבין. הוא יקום בבוקר אחד, ויראה את כולם עצובים, הוא יחפש אותי, ומשלא ימצא הוא יתכבל באיזו פינה, מתחת למשהו, לבדו.
הכלב שלי נאנח, הוא הסתכל ונאנח. גם הוא התייאש מלנסות לנחם, גם הוא הבין שאני לא רוצה יותר, לא רוצה יותר להיות פה.,
זה הלילה האחרון שלי לבד, אח"כ כולם יחזרו, והציפיות, והמעשים, והמשחקים וההצגה. וכמה זה יוכל להמשך? הזמן קצוב, ספור, וזה מלחיץ ומפחיד, מבלבל אותי. הצד המתבלבל, הצד ה"חי". עליסה נקרא לה, אבל היא כל כך קטנה מול הנשמה המיוסרת שרק רוצה להעלם מהסבל הזה. ואפילו הייסורים והסבל נעלמים בתוך המחשבה הזאת, הרצון הזה, לא לחיות פה יותר. אני חיה במלחמה, והגיע הזמן שיהיה צד שיפסיד וינצח. התעייפנו. כל הכוחות הדללו, הרצון התאדה ועליסה נשארה כה קטנה מול כוחות הייאוש והסבל.
והמלחמה הנוראית הזאת, שמתנהלת בתוך הראש שלי, המלחמה חייבת להפסק, מתישהו מלחמות נגמרות, אצלי בכל אופן נגמרו כל הכוחות. ועליסה קטנה מול צבאות הייאוש שכבשו את התשוקה ואת שטח הרצון שרוצה להמשיך כאן.זו מלחמה עם מנצחים מול חלקים שבעת קרב נעלמים.
מלחמה זה עצוב, ככזה זה ותמיד היה, ואין חלקים שמנצחים באמת, מרגע שיצאו למלחמה, הם רק הפסידו. אז אני מפסידה פה, וגם עליסה, וגם אתם. גם עליסה וגם אני מנסות שלא לפגוע, אבל כמו שאמרתי, במלחמה, כולם בסוף מפסידים. ואני במלחמה, כבר לא מצליחה להאבק לבדי.
 
נחמה בשבילך

החיים חשובים ומקודשים, אסור להזיק להם ולפגום בהם. גם אוהביך רוצים להשתתף בחיים שתנהלי. הזמן משתנה ולכן צריך לנצלו היטב, כל רגע. מלחמות ישנן, אבל חשוב לדעת להילחם בגבורה. אם תיכנעי, לא יהיה לך כלום וחבל. הוכיחי לעצמך שתוכלי להילחם בקשייך, ואז יהיו לך חיים טובים ותשמחי על הערכתך העצמית. אני מאמין שלכל אדם הרבה כוחות להילחם ולנצח. אני מציע שתאספי כוחות מתוך אישיותך כאדם, ובשביל זה תאהבי ותכבדי את עצמך ואת אישיותך. התעייפות היא טבעית, ולכן צריך וחשוב לשלב בין פעולה ומנוחה.
&nbsp
 
תודה

אני לא חושבת שתוכל אי פעם להבין אותי. תגיד תודה על זה, זה רק אומר שאתה לא עובר מה שאני ואני מאחלת לך גם לעולם לא לעבור.
תודה על הניסיון. תסלח לי שאני לא יכולה להסכים.
 
לא כועס

אשמח לדעת יותר על מה שאת עוברת ואולי נצליח לעזור לך. בכל מקרה, החיים חשובים גם אם רע וקשה.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להתגבר על הקושי


עליסה יקרה,
אני שומעת עד כמה את כאובה ומותשת מאותה "מלחמה" שנמצאת בתוכך ומערבלת את כל תחושתייך,פוגעת בך ומותירה אותך פצועה ומדדמת...
מצד אחד הנשמה שלך רוצה להעלם מהעולם ורוצה לשים קץ לסבל הנוראי בה את נמצאת ומצד שני אני שומעת שנותרו בך כוחות להתמודד עם אותם קשיים ..
כתבת,ובצדק חייבת לומר, שיהיו אנשים שיהיו עצובים בלכתך,את כה רגישה לזולת ואף לכלב שלך, את מרגישה את אהבתו אלייך וזאת מתוך אהבתך העצומה כלפיו..תיארת אותו ברגע שיבין וירגיש שאת אינך, ירגיש את העצב של קרובייך..ויתכנס בפינה בודד..
לא כל מלחמה חייבת להיות עקובה מדם(תרתי משמע)...ויש מסביבך אנשים שאוהבים אותך ורוצים לראות אותך מאושרת.
יקירה,
את לא צריכה לעבור את זה לבד. הייתי רוצה להזמין אותך להגיע לצאט שלנו שפתוח בכל ערב בין תשע לחצות- הוא פעיל גם ברגעים אילו.
הצאט הינו אנונימי, תוכלי להגיע אליו ולשתף אותנו בכל הקשיים בהם את נמצאת
נחכה לך שם, נשויט לך יד מבלי לשפוט אותך ויחד אולי נוכל להקל במעט על הכאב שלך...
לבנתיים שולחת לך חיבוק מלא אהבה וכוחות.
מקווה שתמצאי בך את הכוחות להגיע אלינו לצאט ואם תחליטי שעדיין לא, זה גם בסדר, המשיכי לשתף אותנו כאן בתחושות שלך ובמחשבות,
נהיה אתך היכן שתבחרי...

ממני , מתנדבת סה"ר
 
שלום

לפי תורת היחסות של איינשטיין ככל שעצם נע יותר מהר, הוא עובר את הזמן מהר יותר ומתקדם מהר יותר לעבר העתיד, והמהירות הכי רבה היא לאור. אני לא בטוח שאפשר לחזור אחורה בזמן, איינשטיין חשב שאם ינועו מהר מהאור יחזרו בזמן.
&nbsp
 
בכל מקרה

צריך לחיות את החיים בעולם הזה, ליהנות מהם ולנצלם לפני שייגמרו. יש לנו שליחות בעולם, ולא צריך לחשוב על המוות ועל שיקרה בעולם הבא.
&nbsp
&nbsp
 
להיפך

ככל שעצם נע מהר יותר במרחב (יחסית לעצם אחר) הוא נע לאט יותר בזמן (שוב, יחסית לעצם האחר). באופן תיאורטי, עצם שנע במרחב במהירות האור אינו נע בזמן כלל. אבל גם באופן תיאורטי חזרה לעבר לא תתאפשר כי לא ניתן (מהותית לא רק פרקטית) לעבור את מהירות האור, שהיא מהירות התנועה הגדולה ביותר לכל ישות פיזיקלית.
 
דבר עם מסה שלילית

נע תמיד מהר מהאור. כשעצם נע מהר, הוא עובר את הזמן מהר יותר. אדם שנכנס לחללית שנוסעת במהירות האור, יצא ויראה את אחיו מבוגר ממנו כי הנוסע עבר מהר יותר שנים שהאחר אחיו עבר לאט, ולכן הנוסע נשאר צעיר.
&nbsp
 
יש דבר כזה מסה שלילית?

פילוסוף, להיפך. הוא יראה את אחיו מבוגר ממנו כי אחיו עבר את הזמן יותא מהר. בעוד שבשילו עברה, נניח, שנה, בשביל אחיו עברו, נניח, 70 שנה. השנים של האח רצו בעוד שלו הזדחלו!
 
יש מושג כזה

אבל למעשה הוא זורק כאן כל מיני מושגים בערבוביה מבלי להבין באמת על מה הוא מדבר.
 
למעלה