עדכון ופריקה לילית

nike001

New member
עדכון ופריקה לילית

אני המון פעמים חושש לחשוף פה בפירוט על עצמי מהחשש שהחשיפה תביא גם נזקים במציאות כי הפורום לא אנונימי. עם זאת, אני מוצא שהפורום הזה הרבה יותר ידידותי לפריקה מאשר בפורומים שכנים אחרים שאנשים החליטו לומר מה הם חושבים עליי ממניעים שלהם בלבד שאני גם לא רוצה לנסות להבין.

אני הלילה שומע מוזיקה להנאתי, מעשן סיגריות ברצף ונהנה לי מהשקט של הלילה של המוזיקה יחד עם גלישה באינטרנט. הסיגריות כמובן יכול להרשות לעצמי לעשן בשרשרת וכמה שאני רוצה כי יש לי יותר כסף בניגוד לעבר המעיק. הרבה יותר קל לי כשכלכלית טוב יותר ומקווה שגם בעתיד עצמאית טוב יותר. בזמנו הרגשתי את המחנק הכלכלי יושב לי על הורידים והיה לי קושי להרגע מרוץ לחץ מטורף כשאין כמעט כסף להמון דברים בסיסיים והיום המצב הרבה יותר טוב ויש עם זה שקט נפשי רב יותר -- כמו שידעתי לגבי זה אני יודע שגם עצמאות זה משהו שיכול לעשות לי טוב - עצמאות בדרך שלי ותחומים שאני יכול להצליח בהם - לא מדבר על משהו שלא.

אני יושב לי הלילה וחושב מחשבות, נכנס לאתרי נורמולוגיה וקורא על השם שלי ומפת הלידה ותוהה לעצמי אם אולי לא התאמתי מבחינה של חישוב נורמולוגי זוגי לאנשים שניסו לשים את השמות או התאריכי לידה שלנו יחד כי אני משקר לאנשים גם בשם וגם בגיל חח..

יכול להיות שהיה התאמה והרסתי לעצמי בדיוק כמו שהשם משפחה האמיתי שלי הרבה יותר סקסי ומחמיא לי מהשם משפחה הבדוי שאני כותב. אני המון פעמים מרגיש שאני הורס לעצמי וחושב שזה דווקא יכול לעזור לי: למשל בלא לאתר אותי ברשת או למשל אם יקרה משהו לא טוב שאעשה אז השם משפחה הבדוי זה כמו הצלה כזאת מאיתור עליי, או אנשים כביכול רשמיים שמכירים אותי ממרפאות ומדברים על תופעה כמוני בינהם אז לפחות השם הבדוי מטשטש קצת עקבות כי אין לי מה להתגאות בתיק הרפואי שלי , אולי להרשים שרוטים שגם אני שרוט ויש לי רשימת הפרעות... בזה אולי כן.

אני חושב לי בלילה על אהבות, פנטזיות ודברים שרובם לא ממוששים מפחדים דביליים שלי. אני המון פעמים הורס לעצמי.
אני חושב גם לעצמי על זה שאני עדיין צעיר ורוב שנות העשרים ניסתי להיות צעיר יותר - לחזור הי שם לגיל 19 שהיה מדהים בעיניי וזה דבילי גם כי גם בגיל 24 הייתי כובש ומיוחד והיום חושב על לחזור לשם וכל זה לגמרי דבילי כי ג'ניפר לופז שהיא מושא המודל לחיקוי למישהי בוגרת שנראית צעירה בעצם בעצמה נראית צעירה אבל לא רחוק מגילי - וגילי האמיתי הוא צעיר. כלומר מישהי או מישהו בני 50 שנראים טוב מאוד לגילם הם בעצם מה שאני עכשיו. אז אני עכשיו מתגעגע למה שהיה פעם אבל אני עכשיו הוא הטוב ביותר למוצלחים ביותר של גילאי ה-50 שנראים כל כך טוב לגילם שהם כבר תופעה מדוברת ברשת. העניין הוא פה דבילי לגמרי. אני זוכר שידידה שלי אמרה לי בטלפון אתה צעיר שרוצה להיות צעיר, איפה השכל שלך?
או כשהייתי בן 26 אמרתי לה בטלפון שאני מקנא בדניאל הוא צעיר הוא בן 24 והיא אמרה לי ומה אתה חתייר זקן? אתה גדול ממנו רק בשנתיים - תחשוב קצת! והיא צודקת. היא עזרה לי המון לפתח את השכל. יש בי משהו דבילי ודפוק. הו סליחה, המטפלת שלי ביקשה ממני לא להתבטא במילים האלו על עצמי. יש בי משהו שחושב שונה


אני יודע שאני חתיכת... אני לא יכול לומר על עצמי דברים לא יפים - המטפלת ביקשה ממני להתבטא אחרת על עצמי.

אני הורס לעצמי. משהו בחשיבה שלי שגוי.


והבחורים היותר לטעמי שרצו אותי ואני מתחמק באיזה שלב כבר פחות בעניין, בטח עם עובר שנה וחצי מאז שהם כתבו לי.

יש לי כל כך המון פחדים. המטפלת שלי שראתה את התמונות שפרסמתי באפליקציית הכרויות אמרה לי שזה בול אני! שהיא חשבה שאפילו הצטלמתי עכשיו במדרגות. אמרתי לה שהסרום\מסיכה היו כל כך טובים ואפילו גברים סטרייטים הסתכלו עליי ברחוב , עד שספרתי לאנשים כמה הסרום\מסיכה מוצלחים ואולי מהקנאה שלהם הם הפסיקו כבר לתת אפקט. היא בכל זאת טוענת שזה בול אני. חייכתי לה והיא שאלה למה- אמרתי לה שאני נבוך כי לדעתי התמונה מוצלחת ואני לא דומה לעצמי כל כך שם. היא אמרה שבפגישה היא תדבר איתי על להבין שמי שבתמונה זה אני ואני דומה לעצמי. אני יודע...

עצוב לי ממה שנהיה ממני. איך יצאתי ככה? הידידה חושבת שהכל זה מהבית והיא צודקת - הם שרטו אותי המשפחה כל כך חזק. כל כך.

ואני בעצם מנסה לשקם את החיים שלי וזה קצת מצליח לי, באמת, ולמזלי לא רואים עליי איזה פגם של חולה נפש או משהו כלפי חוץ... אולי שמכירים אותי קצת מקרוב. וזה נהדר שלא רואים!
אנשים מדברים איתי, מתקשרים איתי, מחייכים לי.. אבל לכו תדעו אם זה ממניעים שבאמת רואים בחור חמוד שרוצים לתקשר איתו או מהתלחששות של הבחור החולה שמשתקם עכשיו... לא יודע מה חושבים - לדעתי יותר לכיוון שבאמת רואים בחור חמוד. גם לאחרונה המון לקוחות אומרים לי שאני חמוד ואני תוהה מאיפה מגיעה המילה חמוד. האם זה בגלל שהמראה שלי חמוד? האם זה בגלל התוכן שאני מדבר שהוא חמוד? למשל אני זוכר שבגיל 20 כספרתי לפסיכולוגית שהשתניתי מגיל 19 וכבר פחות אומרים לי חמוד ונותנים לי מוצי פוצי לנער רך, היא אמרה לי שהיא לא רואה את המילה חמוד כקונטציה חיובית בהקשר ההוא. הכוונה, למשל בתור נער בן 19 בלי הרבה שכל מפותח ועם הרבה חן חיצוני כשהיו אומרים לי חמוד... הו אתה ילד... נראה לי שהכוונה שלהם שלדיבורי שטויות שלי אני חמוד לגילי ויקח זמן עד שאגדל. כיום כשאני כבר גדול מאוד, כשכבר הרבה הפסיקו עם המילה בחור ופונים אליי כגבר, אני עדיין נשארתי אותו אחד מתקופת הבחור: הטקסט, התוכן שאני מדבר, הצורת פנייה, החשיבה... הכל אותו דבר, אז מה גורם הפעם ללקוחות לקרוא לי יותר חמוד מאשר לפני חצי שנה שפחות? אולי השינוי הפיזי הבוגר שלי עם התוכן הפחות בוגר עושה אותי חמוד? אולי אני פשוט חמוד במראה? אולי מה... ? האמת כשהתחלתי לעבוד שם לפני שנתיים וחצי גם הרבה אמרו לי חמוד ולדעתי אז היה לי חן אז אולי החן חזר אליי? הקרמים והתזונה הבריאה פתאום נותנים שינויים? אני באמת מנסה להבין דברים, וכשאני שואל את ידידה שלי כשהיא אומרת לי שאוהבת אותי מה היא אוהבת בי היא עונה שזה לפעם אחרת, כשידיד לבילויים קורא לי חמודי ואני שואל אותו מה חמוד בי הוא לא עונה בהודעה. התעייפתי קצת מלנסות לנתח ואני טיפוס שאוהב לנתח. כי יכול להיות שגם היום משהו בי חמוד ולא בהכרח בקונטציה הכי חיובית אז אני צריך לדעת במה להשתפר - יש בי צדדים עמוקים ועם זאת, אולי אני פשוט חמוד במראה שזה מחמאה אבל לא הכי מחמאה כי בעבר לא הייתי חמוד מראה הייתי כוסון הורס, דוגמן וחתיך - כך פנו אליי בגיל 19, אז כשגבר מבוגר בדאנס בר אומר לי בלי ששאלתי את דעתו שאני נראה סבבה (זה ביום שהגעתי ללא השקעה, עם השקעה אומרים לי נראה טוב) עניתי תודה מה אני אגיד? ברור שאני לא אחשוף בפניו את החולשות שלי אבל זה סופר מעליב. אבל גם חמוד זה טוב, חמוד זה לא יפיוף הורס וזה לא מכוער, חמוד זה מישהו שיכול לדאוג במידה ויהיו לו מכשירי אירובי טובים לדקדק את הגוף כמו בעבר ולהתגבר על הטעות של ניפוח שרירי כתפיים וגב כי זה מה שהמאמן התעקש לתת לי למרות שלא ידעתי להסביר לו כמה המראה הנערי יותר חשוב לי מהגוף המפותח והגברי ואמרתי אוקיי , ננסה אולי זה יפה יותר? ואז כשפתחתי את הכתפיים והגב ראיתי שאין דרך חזרה.. השרירים פשוט לא יורדים וזה מבאס, אז בבקשה אני רק רוצה מכשירי אירובי שהם הליכון ועוד מכשירים אחרים לאירובי כדי לדקדק כמה שאפשר, אני לא רוצה להשאר חמוד אני רוצה להתפתח לכוסון הורס, אני רוצה להיות אותו צעיר שלפני שנתיים נסע באוטובוס ושומע סטרייטים צעירים אחרים מתלחששים על כמה שאני יפה וכמה שהם רוצים לדפוק אותי בתחת והלוואי שלא היה לי בעיה לקבל מאחורה והלוואי שהייתי יכול לחשוף יותר והלוואי שהייתי עצמאי ועם ביטחון להגשים את עצמי. התעייפתי מעצמי . אוף..
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תהיות ליליות על הזהות שלי ותפישת העצמי

נייק היקר. נראה שהלילה השקט האחרון אפשר לך להיות עם עצמך ולהרהר רבות על הזהות שלך - האמיתית, המצולמת או האינטרנטית. באינטרנט אתה מרגיש שאתה מסתתר מאחורי שם בדוי כדי לא לחשוף את עצמך. אתה רוצה להגן על הפרטיות שלך אבל נשמע שאתה מרגיש לא נוח עם ה"הסתתרות" הזו, כאילו שזה סוג של חוסר יושר. אתה חושש שהשם הבדוי לא משקף את השם והמהות האמיתיים שלך, שאולי הוא מטעה אנשים באתרי הכרויות וגורם לך להיות פחות אטרקטיבי. האם אתה באמת חושב שבאתרי הכרויות השם הוא הגורם החשוב? נשמע שהשימוש בזהות בדויה מטרידה אותך, אך מבחינה רציונלית אתה מבין שרצוי להגן על זהותך האמיתית, ולהבדיל בין החיים האמיתיים ובין העולם האינטרנטי, ואולי אתה בוודאי יודע שאתה לא היחיד שמשתמש בשם ובגיל בדויים באתרי אינטרנט שונים.
מהמילים שלך עולה שגם עם הזהות המצולמת שלך אינך שלם. כשאתה מסתכל בתמונות שלך גם מהזמן האחרון, אתה לא ממש רואה את עצמך, התמונות כאילו טובות מדי ומחמיאות מדי. התחושה הפנימית שלך היא ששוב אתה אולי "משקר" את אילה שצופים בתמונות, ומעמיד פנים של מישהו שנראה טוב יותר מהמציאות. אתה יודע, צילומים אכן לא תמיד תופשים אותנו כמו שאנחנו, או כמו שאנחנו חושבים שאנחנו נראים. רוב בני האדם מרגישים שהם לא פוטוגניים ושהתמונות שלהם מציגות אותם הרבה יותר גרוע מכפי שהם. ישנם מעט ברי מזל שהצילומים שלהם דווקא מחמיאים להם. נשמע שאתה אחד מברי המזל האלה. אולי תוכל לחשוב על כך בצורה כזו, ולמצוא הנאה בכך שאתה נראה טוב בצילומים שלך...
אתה גם מוטרד מכך שאנשים חושבים שאתה "חמוד". נשמע שאתה מבולבל לגבי תפיסת אנשים אותך...האם רואים אותךכ "חמוד" או "הורס, דוגמן" או "גברי"..אתה מנתח כל סיטואציה ורוצה להבין מאיין מגיע כל התייחסות. ואולי, האם יכול להיות שאתה כל זה..? אולי לכל אחד יש צדדים שונים, שמתבטאים אחרת באינטראקציות שונות בחיים. בנוסף, האופן שבו רואים אותך תלוי לא רק בך אלא גם בעולמו הפנימי של האדם איתו אתה מדבר.נשמע שיהיה לך מאוד קשה לתכנן איך רואים אותך, ואולי אפשר פשוט לקבל את עצמך כמו שאתה, עם השינויים שעוברים עליך עם הגיל, ועם הדברים הטובים שעוברים עליך , כמו מצב כלכלי טוב יותר.
יקר, אולי יעזור לך לחלוק את מחשבותך עם מישהו, באופן אנונימי, במקום להשאר לבד עם כל התהיות המבלבלות האלה. אני מזמינה אותך ליצור קשר בצ'ט האישי של סה"ר עם אחד המתנדבים שלנו. הצ'ט פועל בכל לילה בין 9 לחצות. אנחנו כאן כדי לשמוע, לתת משוב ולהקל עליך...
 

nike001

New member
אני מרגיש רע מאוד

בגלל שאני נאבק על עול פרנסה ואין לי זמן לחדר כושר הזמן היחיד זה אימונים בלילות ואם האמא הכלבה שלי הייתה מבינה את החשיבות של זה בעיניי אתה קונה בכסף שהעברתי לה הליכון והייתי ישן בלילה ומתאמן ביום.
כעת בגלל עול הפרנסה הצללית של הגוף שלי בוגרת והנפח בפנים ירד למרות שנשארתי על אותו משקל . אנשים קוראים לי חמוד ופעם קראו לי חתיך וזה צורם לי במתח ועצבים בגוף כי גם כשהייתי חתיך פחדתי להפגש ולשכב והמעטתי בקיום יחסי מין ועכשיו לא רק זה אני פתאום חמוד כוס אמו ערס לא רוצה חמוד אני אעשה כל מה שביכולתי לשפר את המצב אני לא מוכן להשאר עם גוף בוגר ופנים רזות למרות שלא ירדתי במשקל. לעזאזל עם המשפחה שלי ולעזאזל גם עם עצמי... אני ממש במתח ועצבים !!!
 

nike001

New member
אני דפקתי לעצמי את החיים

אני חושב שמשהו בראש שלי לא תקין
10 שנים אני בסרטים של התבגרות ו10 שנים גברים צעירים ומבוגרים רוצים אותי וחושקים בי.
למה? למה אני עושה את זה לעצמי - למה אני כל כך חסר ביטחון? מה יש לי?
&nbsp
החיים שלי יכלו להיות גבוה יותר - למה הגעתי למצב הזה - כלומר כן המשפחה שרטו אותי חזק מאוד וגם אנשים רעים בעבר, אבל אני רוצה להצליח לצאת מכל זה אני רוצה להצליח להיות עצמאי ולהצליח בחיים - כלכלית-עצמאות, להראות טוב יותר ולעזאזל לא לפחד וכן להפגש מאתרי הכרויות למין כי שנים רוצים אותי וזה לא משהו שבהכרח ישאר לנצח ולא, אני צריך להפסיק עם השטויות האלו של ההתבגרות אני כולם אומרים שאני דומה לעצמי בתמונות וגם לפני 5 שנים הייתי בסרט שהשתניתי ועדיין הביקוש אליי היה גבוה די למה אני עושה את זה לעצמי למה המוח שלי חושב ככה למה כל הערך העצמי הנמוך ולמה אני מחפש בעיות כשלא תמיד יש בעיות למה למה אוף זה כעסים זה תסכול זה משהו לא רגיל!!
&nbsp
אני יודע שהפוטנציאל שלי בחיים כל כך גבוה ואני אמנם נמצא במקום עבודה מדהים אבל לא בשכר הכי גבוה, אני יודע שההתקדמות שלי בחיים איטית אבל אני גם יודע שאני אצליח יש לי הרגשה פנימית כזאת שאני אצליח בחיים במה שהלב שלי בוחר...
&nbsp
אני גם מפחד להגיע לגיל 45 בערך ולגלות שהנטיה המינית הייתה טעות ושאולי אני בי סקסואל ונמשך לנשים כי בתכלס אם בנות יכל להיות הרבה יותר קל מבנים.. אני מרגיש אני רואה תגובות של בנות אליי
בתיכון הרגשתי משיכה לבנות אבל הדחקתי את זה חשבתי שזה לא בסדר להמשך לבנות כי אולי אם אני אהיה סטרייט אולי לא יהיה בי ייחוד ובתור גיי בנות ישמחו להיות בסביבתי... לפני כן למדתי בבית ספר רק של בנים אז ידעתי שאני נמשך לבנים אבל מרגע שעברתי לתיכון בנים ובנות הרגשתי שאני נמשך גם לבנות והדחקתי את המשיכה אליהן הרגשתי שאסור לי להמשך לבנות ועם הזמן מרוב שהדחקתי כבר כמעט לרוב פחות נמשך לבנות ויותר נמשך לבנים - למה אני כזה מפגר למה אני הורס לעצמי את החיים? יש עליי קללה? מה קורה למה הראש שלי חושב ככה אוף..
&nbsp
אני מרגיש שהמוח שלי חושב בכיוונים עקומים
אני לא מתקדם בעבודה למרות שאם אני רוצה יודע שבקלות אוכל אבל חושש מסיבה שלא אכתוב פה
אני מרגיש מזדקן למרות שאני נראה צעיר ותמיד נראתי כך
אני מפחד להפגש מאתרי הכרויות וזה דבילי כי רוצים
אני חושש שבגיל מבוגר אגלה שאני בי סקסואל ועשיתי טעות כל השנים האלו
יש לי כסף ובמקום לחסוך אני מבזבז על המון דברים
רע לי... אני לא מצליח לנהל את עצמי. הלוואי שהייתי מצליח לישון מוקדם, הלוואי שהמוח שלי היה עובד נכון. לא קל לי בבית של ההורים הם מעיקים עליי גם אמא וגם אבא, מרגיש לי שבמקום אחר יכול להיות טוב יותר אבל אני מפחד להשכיר דירה... מפחד להשכיר דירה, מפחד להפגש עם גברים, מפחד לעבור ניתוח חשוב בגוף כי אני לא יודע איך יקבלו את הימי חופש שאבקש בשביל זה, מפחד לטוס לחו"ל... כולי פחדים! למה אני ככה חסר ביטחון ופחדן למה אני ככה למה..
 

nike001

New member
אני חושב שהרבה שנים נאבקתי עם אנשים

נאבקתי עם המון אנשים שעשו הרבה כדי להוריד אותי ולהחליש אותי
והייתי איתן לעמוד מול קבוצות רבות של אנשים
נשארתי המון נאמן לעצמי.
&nbsp
היום הבעיות הם בעיקר מול המשפחה שלי שהם גם אנשים שהמון ניסו והצליחו להחליש אותי, אין להם מושג של 'חנוך לנער על פי דרכו' רק הדרך שלהם זה הדרך כביכול...
&nbsp
ההתקדמות שלי בחיים היא המון בזכותי והמון בזכות הנחישות שלי.
כל כך הרבה אנשים ניסו להוריד במשך השנים ואני עדיין נאמן לעצמי ומצליח לשרוד, להשאר שפוי ולתפקד. אני כל כך גאה בעצמי שלמרות הדיכאון שלי אני הולך יום יום לעבוד ולא מוותר לעצמי ונאבק גם במשקל, גם הולך לעבוד, גם הולך לטיפול וגם שואף להתקדם בחיים וגם להשיג עוד דברים... כל הכבוד לי.
&nbsp
אבל וואלה, לפעמים לא קל לי, ולפעמים אני זה ששם לעצמי רגליים - וזה כואב לי למה? למה המוח שלי לא חושב ישר ונכון? למה אני ככה...
&nbsp
אני יודע שלשמוע ביקורות, השפלות והתעעלויות באלימות ומיניות במשך שנים רבות מאנשים בפרט ממשפחה עשה את שלו, אני יודע שדברים שעברתי בחיים שרטו אותי מאוד - אני יודע את זה, אבל אני לא מתכוון בגלל שקרה לי X, Y וZ להגיד זה אני וזה מה יש ולוותר לעצמי. ממש לא! הכי לא. אני הכי רוצה להאבק וכל כך להצליח בחיים ואני יודע שאני אצליח אני רק בודק איך. אני לא מוותר לעצמי. בניגוד לאנשיםספציפיים בעבודה הקודמת שמספרים לעצמם סיפור שהם ככה בגלל כך וכך ונשארים במוגן ובהוסטלים עד הקבר (אל תעלבו - דברתי על אנשים מסוימים לא על כל נפגע הנפש- לא עליכם) - אני הכי בחרתי לברוח מכל המסלולים האלו... לא להיות במסגרת של הוסטל ולברוח מהמוגן והצלחתי והשאיפה היא להיות עצמאי ואני אצליח והשאיפה להיות עם ביטחון עצמי ואני אצליח... אני יודע.. אני מקווה שאני לא משלה את עצמי.. אבל כן כרגע אני כן חסר ביטחון וכרגע כן אני לא מצליח לעשות דברים רבים ובבקשה תוכלו לעזור לי? אולי למשל לדבר איתי על הפחדים בלהפגש מאפליקציית הכרויות ואיך להתגבר עליהם ולעשות את זה? אולי לדרבן אותי לסדר את החדר ולנקות אותו ואז ללחוץ על אמא שלי כל כך חזק שתביא כבר את ההליכון (העברתי לה כבר כסף לחשבון בנק שלה שתקנה אותו)? כי עכשיו היא חושבת אולי להזיז את הארון כדי לדחוף את ההליכון אבל עד שהיא תחשוב יכולים לעבור עוד כמה חודשים - מצידי שלא תזיז, מצידי שההליכון יהיה במקום אחר ולא מול החלון - לא אכפת לי שתביא כבר הצילו אני מזדקן... היא לא מבינה את החשיבות של זה בעיניי, אין לה מספיק מושג לא כל כך אכפת לה בחייה הבוגרים היא לא אישה כל כך מטופחת... התעייפתי.
&nbsp
 

nike001

New member
תודה על התגובה שלכם זה מקל עליי

ותודה שאתם מגיבים לי כמעט לכל הודעה - זה מאוד עוזר לי ומסייע לי תמשיכו כך ואם אפשר תמשיכו להגיב גם לשאר מה שכתבתי בשרשור הזה.
&nbsp
לגבי הצ'ט לא יודע אם בא לי לחזור - אתם הזמנתם אותי והגעתי והתורנית הייתה מעצבנת, לא מספיק מכילה ולא מספיק רגישה אז פשוט ברחתי...
 

nike001

New member
אני לא מצליח להרדם

אני פשוט עצבני ומתוח
כועס על עצמי
כועס על המשפחה
בגלל החארות האלו
נדפקו לי המון דברים בחיים
והם הרסו לי דברים.
ועכשיו גם אנשים אומרים לי שאני חמוד, בגלל החארות האלו אני עכשיו חמוד ולא חתיך כמו פעם, הם לא באו לקראתי בבקשות שלי לגבי מכשירי כושר.. הקקות האלו.
ובמילא זה לא משנה מה אני אהיה חמוד או חתיך גם ככה כמעט ולרוב לא נפגשתי עם גברים שרצו אותי אז אני עוד יותר תקוע
ורע לי כל כך בחיים... נמאס לי מהחיים העלובים האלו שלי...
&nbsp
אני לא מצליח להרדם
ואני לא יכול לדבר עם כל אחד
והקרובות שלי ישנות
ובשיחה אנונימית עם ער"ן אני מצלצל אליהם והם לא עונים (לא חדש)
&nbsp
אני לא מצליח
להרדם
אני לא רגוע
לא רוצה להיות חמוד
זה החדש החמוד הזה
פעם הייתי משהו גדול
ויכלתי לשמר את זה
אבל הקקות האלו לא באו לקראתי
עכשיו אני חמוד
לא רוצה חמוד
כוסואומו החמוד הזה
כוסואומו גם על עצמי על הראש המעאפן שלי שדפקתי לעצמי ת'חיים בהמון דברים
וכוסואומו גם על ההורים שלי
וכוסואומו על העולם הזה..
 

nike001

New member
אני מרגיש שיכולתי להגיע כל כך רחוק בחיים

אני פשוט חתיכת אדם כל כך מבוזבז ... כל כך ! יכולתי להגיע כל כך רחוק
והנה אני גם עכשיו מנסה לשקם את החיים וגם עכשיו שמתי לי אבנים בגלגלים!!!!
נמאס לי.
&nbsp
כשחברות שלי אחותי מצלמות אותי באוטובוס, בקניון או בכל מיני מקומות ושולחות לה את התמונות\וידאו של 'תראי ראיתי את אח שלך' למה אני צריך להיות אח של? אני יכולתי להיות מיוחד בזכות עצמי! אני זה שבחרתי לברוח מכל התהילה, אני זה שלא ניסתי ולא שאפתי להיות מעצמה חברתית ברשת כמו אחותי הקטנה והמצליחה - עשיתי את זה כי יכל לגרום לי לחרדות עצומות כל החשיפה הזאת... אז היום אין לי חשיפה גדולה, יש קצת יותר שקט נפשי אבל עם זה מגיע גם המחיר שאני פחות פופלרי.
&nbsp
אחותי מעצמה פופלרית חברתית והיא רק בתחילת דרכה והיא רק לא מזמן היה לה יום הולדת 15. אני עכשיו נחשב ל'אח של'... למה אני הפסקתי להיות בריטני ועכשיו אני כמו ג'ימי לין ספירס שהיא אחות של? אני רוצה לחזור להיות מעצמה כמו שהייתי. יש לי המון כעסים על עצמי, על המשפחה ועל העולם. אני לא במקום הכי טוב בחיים. קשה לי..
 

nike001

New member
ואולי,

אולי אני עדיין בריטני
גם בריטני של היום היא לא מעצמה כמו פעם
היא גם איבדה מהיופי, יכולת הריקוד, הכריזמה בראיונות ועוד..
&nbsp
המון פעמים מרוב אהבתי לבריטני (מאז בייבי וואן מור טיים) ניסתי ביני לבין עצמי להרגיש חלק ממנה לפעמים אפילו גם במגרעות שלה שלמשל כשהיא יוצאת מהבית היא יוצאת עם קוקו אסוף, משקפי שמש ובגדים לא משהו וגם אני יוצא מהבית ביום ביום עם בגדים לא משהו ומשקיע באירועים. גם היה כתבה ישנה עליה לפני המון שנים שהשומר ראש כתב עליה שהיא כל כך מסריחה וקשה לו לעמוד לידה וגם אני תקופה התקלחתי פחות...
&nbsp
או למשל בגילאים צעירים שלה היא יוצאת המון עם משקפי שמש ענקיות ואייס קפה וגם אני בגיל 18 הלכתי עם משקפי שמש ענקיות ואייס קפה ודמיינתי שמלא צלמי פפארצ'י מצלמים אותי - אבל אולי עכשיו תחשבו שאני יצור אבל בגיל 18 דווקא חשבו שאני חמודי ומתוקי כי ככה הייתי נראה כלפי חוץ ואולי גם כלפי פנים והייתי מוקף בהמון ידידות בכמויות עצומות!
&nbsp
וזכותי גם בגילי להביע את דעתי, כן אני נייק וכן אני מרגיש דיווה לפעמים
ואם אני דועך אז אני משווה את עצמי לאלילה שלי שגם היא לא וואו כמו פעם מהמון בחינות, אבל אני צריך להבין שאני זה לא היא... ואם היא בוחרת לצאת מהבית פחות מושקע (לא כמו קים קרדשיאן) זה לא אומר שגם אני צריך להיות מוזנח... ובאמת אני חורש על הבגדים שלי והמכנס שלי כבר דהוי ומקווה בקרוב לקנות בגדים חדשים גם לעבודה וגם לבילויים ומצידי שיעלו מלא כסף אני חייב את זה.
&nbsp
כל כך רע לי...
ולמרות המילים חמוד... שזה כל כך צורם כי אני יודע שאם ההורים באים לקראתי היום עדיין הייתי חתיך הורס ולא פוגע בקולגן שלי ומשחק עם השעות שינה, עדיין אני רואה שגברים מסתכלים עליי. יותר נשים אבל גם גברים. הלוואי שהייתי יכול לשבור את הקרח ולשכב איתם ולא לפחד! והלוואי שהייתי עובר ניתוח אישי שלא יכול לשתף פה ולקיים יחסי מין מלאים. אני כל כך...אוף !!!
 

nike001

New member
אולי אני עדיין

בריטני . אני מעצמה שפשוט בתקופה פחות טובה או לא פחות טובה אולי תקופה שונה.
ואולי אני צריך להיות מישהו בזכות עצמי שגם נורא אוהב אותה. כן אני יודע שאני נשמע משוגע - אבל אני נורא אוהב את זה

כן, נמאס לי כבר כל הזמן לכתוב פה בהרחבה אבל בתכנים מצומצמים ולהשתדל לא לחשוף דברים - וואלה בא לי לחשוף את מי שאני ולכתוב ולפרוק בדיוק מה שבא לי ומה שמרגיש כמעט הכל וטוב לי עם זה
 

nike001

New member
רע לי


בגלל ההורים שלי אני עכשיו חמוד.
אם הם היו באים לקראתי לא הייתי צריך להרוס במשך שנים את השעות שינה שלי ולפגוע בקולגן שלי
http://healthy.walla.co.il/item/2855512
&nbsp
וגם בגללתי שאכלתי ג'אנק במשך שנתיים מסיבות אישיות שפרטתי בעבר וביקשתי עזרה שאני כל כך רוצה להפסיק עם הג'אנק וזה קשה לי אבל אנשים לא היו שם מספיק בשבילי למה אכפת לאנשים מהדברים שחשובים לי? אכפת במידה מסוימת - אני זה שחי עם זה יום יום.
עכשיו כשקרו הנזקים למדתי לקח.
 

nike001

New member
בבקשה שער"ן יענו לי

ובבקשה אני אפול על תורן או תורנית שיוכלו להכיל אותי.. לא אנשים מקומטים וממורמרים שהצרות שלי זה דבש בשבילם והם לא יהיו שם באמת בשבילי מקנאה ולא יכילו בגלל זה. .. אנשים שבאמת יהיו לטובתי וירצו להכיל אותי ולעזור לי..
 

nike001

New member
אני רוצה להבהיר משהו

עשיתי טעות ענקית - כן אני רוצה שיקראו לי חמוד! שימשיכו לקרוא לי חמוד! ידידה שלי הסבירה שלקוחות מתוך נימוס אומרות חמוד גם אם הן בליבם חושבות שאני יותר מזה פשוט אלו לקוחות - לא אתר הכרויות או דייטים you know...
&nbsp
ואני בשקט בשקט יהפוך מחמוד להורס - יש לי את התוכניות שלי. בעזרת ה' גם ההליכון שאני אתעקש ולא אוותר עד שאמא תביא לי אותו גם עוד דברים שאני מתכוון לעשות ומקווה בשקט - אני יודע שיש ברכה בסמוי מן העין לצערי אני משתף המון.
&nbsp
עניין נוסף- הלוואי שיהיה לי אומץ להפגש עם בחורים נאים מאפליקציית הכרויות ! הלוואי !
אמא שלי סיפרה לי פעם שהיא מתפללת בנרות שבת שלא ילך לי עם בנים. היא מתפללת גם דברים אחרים טובים עבורי אבל גם שלא ילך לי עם בנים כי היא לא מקבלת את הנטיה המינית ואני המון פעמים כשדברים נדפקים לי עם גברים אני חושב שזה בגלל התפילות - הדברים המיסטיים שהיא עושה בשביל שזה לא יקרה.
חבל... מה אני אעשה ...
אני גם מתפלל - התפילות שלי הם על דברים שהם לגיטימיים לבקש. כמעט ואולי אף פעם לא ביקשתי בתפילות שלי דברים שקשורים ליחסים עם גברים כי אני יודע שלבקש מהקב"ה דברים שקשורים לתאווה זה לא לעניין אבל בדברים אחרים לגיטימיים שרבים מבקשים (דתיים וחילונים) אני גם עושה.
&nbsp
 

nike001

New member
פשוט עצבן אותי

שעובדת אמרה לי שאני גם חמוד ופעם היא הייתה אומרת לי שאני חתיך ויותר יפה ממנה (והיא יפהפייה מאוד) וזה יושב לי על נקודות יותר עמוקות: על זה שאין לי ההליכון ואני עושה הליכות בלילות ומחסור בשינה פוגע בקולגן (שגורם מחתיך להפוך לחמוד) ועל תקופה ארוכה שאכלתי ג'אנק פוד שגם גורם לפנים נפולות למרות שידעתי בזמנו שמסוכן לאכול את זה אבל הייתי במערבולת רגשית, ייאוש וגם היה לי קשה לעמוד בפיתוי כי סביבי כמעט ורוב החנויות הם ג'אנק - היום אחרי הנזקים למדתי את הלקח.
וזה יושב על נקודות עוד יותר כואבות שגם בגיל 24 המדהים והיפה שלי שהיה לי גם גוף וגם פנים גם פחדתי להפגש עם גברים - זאת אומרת זה כבר של בעיה של ביטחון עצמי, אבל אני אומר אין ביטחון עצמי ועכשיו גם המראה מתחיל... לא קל להיות אני.
&nbsp
 
למעלה