אני רוצה להבהיר משהו

nike001

New member
אני רוצה להבהיר משהו

עשיתי טעות ענקית - כן אני רוצה שיקראו לי חמוד! שימשיכו לקרוא לי חמוד! ידידה שלי הסבירה שלקוחות מתוך נימוס אומרות חמוד גם אם הן בליבם חושבות שאני יותר מזה פשוט אלו לקוחות - לא אתר הכרויות או דייטים you know...

ואני בשקט בשקט יהפוך מחמוד להורס - יש לי את התוכניות שלי. בעזרת ה' גם ההליכון שאני אתעקש ולא אוותר עד שאמא תביא לי אותו גם עוד דברים שאני מתכוון לעשות ומקווה בשקט - אני יודע שיש ברכה בסמוי מן העין לצערי אני משתף המון.

עניין נוסף- הלוואי שיהיה לי אומץ להפגש עם בחורים נאים מאפליקציית הכרויות ! הלוואי !
אמא שלי סיפרה לי פעם שהיא מתפללת בנרות שבת שלא ילך לי עם בנים. היא מתפללת גם דברים אחרים טובים עבורי אבל גם שלא ילך לי עם בנים כי היא לא מקבלת את הנטיה המינית ואני המון פעמים כשדברים נדפקים לי עם גברים אני חושב שזה בגלל התפילות - הדברים המיסטיים שהיא עושה בשביל שזה לא יקרה.
חבל... מה אני אעשה ...
אני גם מתפלל - התפילות שלי הם על דברים שהם לגיטימיים לבקש. כמעט ואולי אף פעם לא ביקשתי בתפילות שלי דברים שקשורים ליחסים עם גברים כי אני יודע שלבקש מהקב"ה דברים שקשורים לתאווה זה לא לעניין אבל בדברים אחרים לגיטימיים שרבים מבקשים (דתיים וחילונים) אני גם עושה.
 

nike001

New member
בילי אני אכנס למסרים בקרוב אני פשוט עמוס כרגע.

 

nike001

New member
פשוט עצבן אותי

שעובדת אמרה לי שאני גם חמוד ופעם היא הייתה אומרת לי שאני חתיך ויותר יפה ממנה (והיא יפהפייה מאוד) וזה יושב לי על נקודות יותר עמוקות: על זה שאין לי ההליכון ואני עושה הליכות בלילות ומחסור בשינה פוגע בקולגן (שגורם מחתיך להפוך לחמוד) ועל תקופה ארוכה שאכלתי ג'אנק פוד שגם גורם לפנים נפולות למרות שידעתי בזמנו שמסוכן לאכול את זה אבל הייתי במערבולת רגשית, ייאוש וגם היה לי קשה לעמוד בפיתוי כי סביבי כמעט ורוב החנויות הם ג'אנק - היום אחרי הנזקים למדתי את הלקח.
&nbsp
וזה יושב על נקודות עוד יותר כואבות שגם בגיל 24 המדהים והיפה שלי שהיה לי גם גוף וגם פנים גם פחדתי להפגש עם גברים - זאת אומרת זה כבר של בעיה של ביטחון עצמי, אבל אני אומר אין ביטחון עצמי ועכשיו גם המראה מתחיל... לא קל להיות אני.
 
למעלה