אני מרגיש שלכנפיים שלי יש בעיות להמריא

nike001

New member
אני מרגיש שלכנפיים שלי יש בעיות להמריא

אני מרגיש שהפוטנציאל כל כך גבוה והמציאות לא בהתאם לפוטנציאל, אני מתקשה להגשים את עצמי, מתקשה להגשים את המטרות שלי והמציאות בבית ההורים כל כך בלתי נסבלת .

אף גורם טיפולי לא יכריח את עצמו לנסות בכל דרך לעזור לי להתעורר על עצמי ולשנות בכל הכוח, זה רק אני לעצמי , אבל אני לא מצליח מספיק.. מסתבר..

אני לא רוצה להשלים עם המציאות אני רוצה לשנות אותה,
אבל מרגיש שמשהו חוסם אותי, מרגיש שקשה לי...

יש כל מיני מנטורים בפייסבוק לשינוי
אני אצטרך לקחת ימי חופשה כדי לנסוע לשם כי זה לא בעיר שלי וכמובן זאת הוצאה כספית גדולה.

יש גם מנטורים לחופש כלכלי
יש הרבה אופציות לשנות. אני לא יודע... משהו בי חסום.
המעט שעושה זה להתמיד בללכת לעבוד, לעשות הליכות רגליות, להשתדל לאכול בריא, ללכת לטיפול נפשי מסורתי ועוד מעט..

חייב לתגבר את המוטיבציה לשנות עוד דברים. אני רוצה להלחם כדי להגשים דברים, מרגיש מבוזבז והשעון לא עוצר. אני רוצה להמריא עוד אבל מרגיש שקשה לי...חסר עוד קצת כוחות\מוטיבציה, הרבה עייפות פיזית לטובת ספורט בלילות (אני ממש לא רוצה לחזור למידות השמנות של פעם!!!) וגלישה מרובה באינטרנט בלילות שמרגיעה אותי מאוד - ויום למחרת עייף מאוד...
 
שלום

צריך לעסוק בדברים שמעניינים אותך. מצא לך עיסוקים שמעניינים אותך במיוחד, ופתח את המגמות שלך לפיהם. אז תיהנה מהם יותר ותוכל לחקור אותם יותר בפירוט. למד בחוגים ואולי גם באוניברסיטה נושאים שאתה אוהב ושמעניינים אותך. אחר כך תוכל לעבוד בהם.
&nbsp
&nbsp
 
אינטרנט כלי נהדר

ולכן כדאי לנצל את מעלותיו ולא להתמכר לפרטים הפחות חשובים בו. אפשר למשל ללמוד ממנו הרבה ולתקשר עם אנשים. ספורט חשוב לעשות, עשה ספורט שכיף לך ונעים לך ואולי תתחיל ממעט כדי שלא תתעייף מדי.
&nbsp
 
ולי נראה שהצעד הראשון שאתה צריך לעשות...

הוא יציאה מבית ההורים. עד כמה שזה מפחיד. מכל מה שכתבת פה בעבר נראה לי שזה מה שהכי יזניק אותך קדימה, וגם יעזור לך להתבגר. כולל מציאת פתרון איך להתעורר בבוקר בלי אמא - דבר שיקרה רק כשבאמת תזדקק לו ותרצה מאוד, כנראה...
 
למעלה