עדכון

nike001

New member
עדכון

אתמול הלכתי לישון ממש מאוחר
לא ויתרתי על הליכה להאבק במשקל
הלכתי בלילה אחרי שסיימתי עבודה
לא הצלחתי להרדם
קמתי ואכלתי המון אוכל
שזה נדיר שזה קורה לי בלילה
אולי עובדת עשתה לי עין כספרתי לה שאכלתי סלט בהפסקה ועל הרגלי התזונה והטיפוח שראתה תוצאות
לא הצלחתי להרדם
אמא העירה אותי בבוקר
הייתי סופר עייף
לקחתי מונית לעבודה (כמעט כל יום לוקח מונית - נכות כזאת)
בעבודה הייתי סופר עייף
אבל הצלחתי לתפקד
אני הרי כל יום במשך שנים מגיע לשם עייף ומתפקד טוב למרות העייפות רק שהיום הייתי עייף יותר
דברתי עם לקוחה והיא זרקה מילה שגרמה לי לייאוש גם ככה אני בייאוש ועייפות מהחיים והמילה שלה יותר פגעה בי... היא אמרה 'איש יקר' במקום 'בחור' זה נורא פגע.. כמובן שלא אמרתי כלום יש לי טאקט אני לא אומר כלום אבל לקחתי לתשומת ליבי - אולי צריך להגביר את התזונה הבריאה ואת האנטי איג'ינג', אולי האוכל זבל שאכלתי בימים האחרונים נותנים אותותיו על פניי, אולי וכנראה כמעט בטוח השינה המאוחרת שלי בלילות מבגרת את פניי... ואולי גם את הגוף.. וכן כרגע אין הליכון בבית (ולא מעוניין בחדר כושר).. וזה גורם לי לחשוב באופן כללי על החיים שלי.. ונזכרתי שידידה אחת אמרה לי שאמא שלי עושה המון טעויות.. וידידה אחרת אומרת שלדעתה יצאתי ככה בגלל הבית... ובבקשה אל תשפטו אותי על זה שאני גר עם ההורים - אתם לא בנעליים שלי ובכלל לא יכולים להבין את הפחדים, הקשיים והמקום שאני נמצא בו - הכי קל לשפוט.

עובדת אחת חמודה שיש לי קשר טוב איתה אמרה לי כמה דברים עליי ועל החיים שלי ואני בספק אם זה כי היא קלטה אותי או כי היא דיברה עם אחותי כי היא ואחותי למדו יחד...

באופן כללי אני מודה על הדברים הטובים שיש בחיי ויש המון, אבל גם באופן כללי אני מתנהל ביום יום מתוך עייפות נפשית וקושי לשנות את המציאות, חצי השלמה עם הגורל וחצי שני שרוצה לשנות ומרגיש משא כבד עליו וקושי לשנות... הרבה עייפות נפשית ופיזית.. ועכשיו אני במצב רוח קצת מדוכדך.
כתבתי לי בתגובות בהודעה קודמת שאתם שמחים על ההרגשה הטובה שהייתה לי ושתדעו שמידי פעם יש לי הרגשות טובות ואני לא משתף אותם כאן - התפלאתי איך אתם שמחים בשמחתי, חשבתי שלאנשים פה מרוב שרע להם בחיים יהיה להם קשה לשמוח בשמחת האחר ויותר גרוע- יש לי מן אמונה תפלה שאם אני אספר פה דברים טובים אנשים יתקעו לי עיניים רעות וזה רק יחבל בתוכניות שלי.. לכן לרוב לא משתף פה דברים טובים, תודות, שמחות או תוכניות רבות לעתיד - תוכניות כן משתף אבל לאחרונה גם משתדל פחות.
 

nike001

New member
יש לי בעיה עם כפתור העריכה

אולי העובדת החמודה דיברה עם אחותי כי הן למדו יחד, ואולי אחותי פתחה את הפה וסיפרה לה מי אני.
&nbsp
בעניין אחר , לגבי העובדת השניה עם הסלט אז ספרתי לה שגם למרות העייפות אני מתכוון לעשות הליכה הלילה. היא התפלאה ואמרה לי ללכת לישון. שאלה אם הייתי שמן פעם ועניתי בחיוב שהייתי שמן פעם. באמת הייתי פעם לובש חולצות XXL , היום לובש חולצות M או S ומידה 28 בג'ינס ורוצה לרדת לפחות 10 קילו. הייתי לפני 5 שנים מידה 24 בג'ינס וזה היה כל כך יפה עליי אבל בספק אם היום גם כי לפני 5 שנים הייתי נראה ממש נער והגוף היה עוד יותר דקיק ונערי וזה היה יפה, וכיום לצערי יש לי גוף יותר גברי, בגלל ההורים המעצבנים שמקשים עליי להביא מכשירי אירובי כדי לעצור את ההזדקנות. אגב, המון פעמים, לגבי סלטים או תה ירוק, מים או אוכל בריא וכמו גם לגבי מכשירי אירובי - רבים רואים אותם כדברים מרזים - אני רואה אותם כנשק אנטי איג'ינג מעולה ובאפשרות השניה גם הרזיה. אני גם צריך לרזות אבל יותר חשוב לי המראה הצעיר. מעדיף להיות עם טיפה בטן כרגע אבל צעיר ולא עם טיפה בטן ובוגר. זה מאוד העליב שהיא אמרה לי 'איש יקר', תקראי לבעלך איש - אני חייב לחשוב איך להוסיף עוד דברים לאנטי איג'ינג בשגרת החיים למרות שאין לי מכשירי אירובי ולמרות המתח הרב שהמשפחה עושה לי - הרי ידוע שמתח גם מבגר ואם לא ידעתם אז הנה אני מחדש לכם. אני יודע הרבה על מה גורם לגוף להזדקן - קראתי הרבה חומר של רופאת עור ופרופסור שמדברים על ההזדקנות וכמו גם על הצערה של הגוף ותתפלאו, לא בכל דבר חייב הזרקות וכו' אפשר גם בדרכים אחרות. הם גם מדברים על זה אבל לפני כן הם פורסים את כל השיטות האפשריות לפני ההזרקות, לייזר, ניתוחים וכו'.
ואני לפני 5 שנים נראתי מדהים - כל כך צעיר, נערי ודקיק - האמת שגם לפני שנתיים וחצי. הייתי עני מאוד כי עבדתי בשכר נמוך אבל היה לי זמן לאכול בריא ולהתאמן נכון - עד שהתחלתי בעבודה רגילה ואין לי הרבה זמן לאימונים וסביבי בעיקר חנויות ג'אנק פוד. עכשיו אני מנסה לראות איך בכל הבלאגן הזה אני מנסה לנהל אורח חיים בריא והמתח הרב שהמשפחה עושה לי מורידה לי המון מהמשמחת חיים וגם הקשיים שהם גורמים לי גם מורידים לי אפשרות להלחם עם הגוף וגם בכלל באופן כללי אני עייף מהחיים בעיקר זה מגיע מהמשפחה.. כנראה..
 

nike001

New member
ותתפלאו

לפני 5 שנים לא הערכתי מספיק את היופי שהיה לי ורק כשאני מאבד אותו אני מעריך. אותו דבר לגבי גיל 19 ובעצם תמיד אני לא מעריך את מספיק את מה שיש ולצערי גם לא לומד הרבה מהעבר שלי. לומד, אבל לא תמיד. למשל גיל 19 התגעגעתי לגיל 17, וכן הלאה.. ולא למדתי מספיק משנים לפני אבל כן למדתי משהו שמכוער אני לא ונאה אני כן. זה מדהים כי בגיל 19 הכל כך יפה ומדהים שלי הסתכלתי במראה וראיתי הכל מעוות כשבעצם הדברים היו מצויינים מול המראה - ראיתי ממשקפים שחורות וכנראה, כן אפשר להאשים ואני לא טיפוס שבכל הזמן אומר 'אכלו לי שתו לי' - אבל כן במקרה הזה גם אפשר להאשים את ההורים. ההורים שעשו לי חיים קשים ולא רק הם - גם החיים הקשים שעברתי בפנימיה , במרכז העיר ובשכונה מאנשים אלימים והמופוביים. היום אין הומופוביה כי אני סופר גברי לעומת העבר וגם בוגר בצורה שלא מעוררת אנטגוניזם, רק אם אצליח למצוא בן אדם שיתאים לי להשכיר איתו דירה.. רק אם אצליח לברוח מבית ההורים או לעשות כסף נוסף בדרך אחרת שאוכל אפילו להשכיר דירה בצורה טובה יותר או לבד, רק אם אצליח אני מרגיש כל כך עייף נפשית כדי להתחיל בלימודים למקצוע אבל אני רוצה וקצת תקוע ושיביאו כבר את ההליכון אולי אשן בלילה ואתאמן ביום ואז יהיה פנאי גם לעוד דברים.. סעמק..
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לראות את הטוב ...

נייק יקר,
נשמע שעוברים עלייך שעות לא קלות, הרבה חשבון נפש ומחשבות מטרידות על החיים שלך ובכלל...
למרות הדכדוך והייאוש בו אתה שרוי, אתה משתדל לשמור על שגרה מסויימת כגון עבודה, הליכה -למרות שאתה עייף וללא מצב רוח.כל אלה אינם דברים של מה בכך ועלייך להיות מאוד גאה בעצמך שאתה לא מוותר לעצמך ונלחם בקשיים.
הנטיה שלנו כבני אנוש היא לקחת ללב את הדברים הלא נעימים שנאמרים סביבנו ולהדחיק או להתעלם מהדברים הטובים שהסביבה משדרת לנו.
כש"נשברת" ואכלת בלילה, דבר שכבר אינו אופייני לסדר היום שלך, ראית זאת כעין הרע שעשתה לך אותה עובדת...גם כש"נופלים" כדברייך, היופי והחוכמה הם לקום בבקר ליום חדש ...להכיר בעובדה שישנם גם ימים כאלה והכל בסדר...

כשלקוחה קראה לך איש יקר במקום בחור, הרגשת שאתה נראה מבוגר יותר מגילך והאשמת את עצמך בסוג של הזנחה עצמית- אכילה לא מבוקרת, אי פעילות ספוטיבית סדירה ועוד..
נייק יקר,
לאיש אין זכות לשפוט אותך ואין את היכולת להבין את כל הקשיים שעברת ועדיין חווה , מדי פעם,בחייך האישיים.
אנחנו פה כדי להקשיב לך הן בימים הטובים והן בימים הפחות טובים בחייך כי
בכל תהליך שאנו עוברים אנו מרגישים עליות וירידות. היו לך כבר ימים טובים ושמחים יותר ואף שיתפת אותנו בהם ואנו שמחנו ועודדנו..
תתפלא נייק, אך אם תספר ותשתף אותנו בדברים הטובים שאתה חווה אנו יותר מנשמח להקשיב לך ולחזק אותך ..
אנחנו פה בשבילך לרגעים הטובים והמשמחים בדיוק כמו שאנו פה כשרע לך והכל נראה לא ברור ואפרורי...
המשך לשתף אותנו בתחושות, במחשבות, בדברים הטובים שעוברים עלייך וגם בתוכניות שלך לעתיד..
לבנתיים שולחת לך חיבוק מלא באנרגיות חיוביות ואהבה.

שלך ,מתנדבת סה"ר.
 
למעלה