אני חושב שאני מתחיל להבין

אני חושב שאני מתחיל להבין

אני חולם ומנותק מהמציאות ולכן אני מתעסק בכל מיני רעיונות מילוליים ולא מתקשר ברור, ואני פוחד ממה שעשה לי הפסיכולוג כי הטרדתי את עובדת ההשמה מתוך אהבה ולכן באים לי גם רעיונות תוקפניים.
 
וגם

משגע לי את השכל שאני מנסה לדבר עם אנשים בכל מיני דרכים מיוחדות וזה לא תמיד מתקבל היטב, וזה עוד יותר מנתק אותי מהחברה ואני נשאר עסוק בפילוסופיה של עצמי.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אתה אנושי...


היי,
נשמע מדבריך שאתה רוצה מאוד קשר עם הסביבה אבל יוצא לך לנסות לתקשר בדרכים מיוחדות שלא תמיד מובנות ע"י האנשים מסביב וזה מסבך אותך,,,
אם הצלחתי להבין אותך נכון נראה לי שאתה מרגיש בודד ומתוסכל כי אתה צמא לקשר עם הסביבה :שסוף סוף מישהו יבין אותך נכון ...שסוף סוף מישהו יקלוט ויהיה שם עבורך.
מכאן אני רוצה להגיד שאתה כן מצליח להעביר את המחשבות והרעיונות שלך ואתה תקשורתי ומובן.
אני שולחת לך חיבוק ושיר ,בגרסה הזו ניתן לקרוא את מילות השיר ,מקווה שפחות תחמיר עם עצמך ושתזכור שאתה אנושי...
לילה טוב,
מתנדבת סה"ר

 
היום בעבודה חשבתי

אולי לא טוב לדבר בעיקר על תחביבים, כי אלה נושאים אינטלקטואליים בדרך כלל וצריך לדבר על דברים רגשיים. ידידה רחוקה התחילה לספר לי על הספר שהיא קוראת עכשיו, וחשתי שלא מעניין אותי והעברתי נושא. אולי צריך לשנות גישה.
&nbsp
 
ברור שצריך לדבר

בלי לדבר לא תהיה תקשורת ולא יהיו קשרים. היום חשבתי אולי צריך לשלב בין כל מיני נושאים בשיחה, ואולי הדרך לשלב היא יותר לספר ופחות לשאול.
&nbsp
 
אני מחפש שיחה רגשית

ויחד עם זה אסרטיבית ובוגרת. אני מחפש דרכים לדבר על תחביבים באופן שייראה רגשי ולא אינטלקטואלי ושכלי, ולדבר באופן מתוחכם שייעדן צורות דיבור לא רצויות כמו שקר וקללות. למשל: להגיד "אתה יכול להבין" במקום לשקר, "קשר חומרי" במקום קשר גופני, "אני מקווה שיהיה לך לא טוב" במקום קללות, "הוא לא בסדר" במקום לדבר רעות על אנשים. אולי לדבר באופן פשוט על תחביבים, כמו מה עשית בתחום ועל מה ולא פרטים מדויקים וחכמים מדי, זה יהיה יותר רגשי ויפה ולא מייגע.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה