אני מתקשה לשנות את המציאות

nike001

New member
אני מתקשה לשנות את המציאות

המציאות קשה לי ומעייפת אותי. המפגש עם אנשים יום יום אולי מפיג לי את הבדידות אבל גם מקשה עליי כשבוחנים אותי. עובדת שהייתה נחמדה כבר לא כל כך נחמדה.
המציאות קשה לי. קשה לי לשנות את המציאות, קשה לי לשנות הרגלים שהורסים אותי, קשה לי על הלחשושים של אנשים סביבי, קשה לי עם העבודה האהובה ששחוקת ומעייפת בטירוף - במוגן היה כמו קייטנה אבל הרווחתי גרושים שנתנו לי לחץ נפשי מטורף ופה יש כסף אבל לחץ מסוג אחר. קשה לי עם החוסר ביטחון להפגש מאתרי הכרויות. קשה לי להביט במראה ולהביט בתמונות שלי. קשה לי לגור עם ההורים המעיקים אבל מפחיד אותי להיות עצמאי. אני סובל ):
 
שלום

עליך לאהוב את עצמך. החיים יפים, העולם יפה, והאנשים יפים. היפתח למציאות, אהוב אנשים, צור אתם קשרים, היה נחמד אליהם, ומי שלא נעים אליך התרחק ממנו. עבודה צריכה להיות מעניינת, אבל חשוב לעשות אתה מתוך מחויבות אישית להתקדם. אם תשקיע יותר בעצמך, יהיה לך יותר ביטחון עצמי להתקדם וגם לעזוב את הבית ולהמשיך הלאה. בכל זאת השתדל לשמור על יחסים טובים עם ההורים, גם עכשיו וגם כשתגור בחוץ.
 

nike001

New member
היי לך

נראה לי שאקח את עצמי בידיים. לקחתי על עצמי כמה דברים לשנות.
אני עכשיו חזק יותר - היה לי שיחת עידוד.
אני מוכן להמשיך להתמיד. להתמיד בטיפוח של החיים שלי, בטיפוח של כל מיני דברים חשובים וכל כך רוצה להמשיך לעבוד במקום עבודה האהוב שלי.
תודה רבה לך!
נ.ב
היה לי שיחת טובה עם המטפלת היום אבל השיחת עידוד הגיע הערב מידידה טובה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להתחיל מחדש


נייק יקר..
בימים האחרונים כתבת שרע לך ושאתה סובל... ועכשיו חזרת אלינו, אחרי שיחת חיזוק שהייתה לך, והפעם עם משב רוח מרענן.. נראה שבזה שלקחת על עצמך החלטות שיטיבו אותך, אם זה בקשר לעבודה או לכל תחום אחר שהעיב לך על הנפש, קיבלת כוחות מחודשים, כאלה שיעזרו לך לצמוח ולהתקדם.. מאוד משמח אותנו לדעת שיש לך את הידידה הטובה הזאת שנמצאת שם בשבילך כשקשה...

שמחים לדעת שטוב לך, והלוואי שתרגיש שהכל רק משתפר יותר ויותר
 

בילי79

New member
משמח מאוד לשמוע

כייף לך שיש לך מטפלת ושיחות טובות איתה , אגב- האם תוכל לומר מה בשיחה עם הידידה גרם לך להרגשה טובה כל כך?
 
למעלה