מרגיש לי

nike001

New member
מרגיש לי

שאין לי ממש איפה להוציא את הכעס.
אם אשתף במצוקה שנקלעתי אליה ולא הצלחתי לצאת ממנה ועכשיו דברים יסתבכו אז או קרובים יגידו לי "אמרתי לך" בלי להבין את הקושי שהיה לי באותו זמן לצאת מכל הברוך, בדיוק כמו שאנשים יודעים איזה יעדים הם רוצים בחייהם ומתקשים מכל מיני סיבות להשיג גם כשברור שצריך לעשות א', ב' ו-ג',
ואמשיך שגם אם אוציא את הכעס ואפרוק את הקושי לקרובים\מטפלים\ער"ן\פורום\וואטעבר - לאנשים במילא לא באמת אכפת ממני ומטבעם חושבים בעיקר על התחת שלהם אחרת מזמן היו לוקחים אותי כפרויקט רציני לעזור לי לצאת מהבעיות החמורות שנקלעתי אליהם והחלומות שלי שהרבה מהם לא התגשמו.

אני מרגיש רע, אני מרגיש שאני מתחיל כבר לאבד את זה, אני מרגיש שבמצבי ובבעיות שלי אולי כבר אין דרך חזור - כאילו קצת פספסתי את הרכבת ואני מרגיש שאני רוצה לפרוק (וזה מה שאני עושה בעצם) אבל לעזאזל - אני 11 שנים בערך בפורומים האלו, במסגרות טיפוליות ומצלצל לער"ן - נמאס לי.. ):
 

בריטוש

New member
למצוא את הכוחות....

עזוב את האנשים שמסביב
תתחיל בעצמך
אם אין אני לי, מי לי?
רק לך יש את הכוח לקום ולשנות.
לשנות את דפוס החשיבה שלך.
לסלק מחשבות כולאות.
להפסיק להיות קשה כ"כ עם עצמך.
כי אתה צעיר, חופשי ואתה יפה.
תעריך את עצמך.
אני רצינית.
אל תיתן לאף אחד להוריד אותך.
תאכל בריא, תישן בלילה, תעשה כושר.
אף אחד אחר לא יעשה את אלו בשבילך.
רק אתה.
בהצלחה...
 
שלום

מרעים צריך להעניש בהתאם לחומרת המעשה שעשו. אם אתה מרגיש שיש לך מה לשפר בעצמך, כדאי שתפעל לשפר באופן עצמאי. אם תנסח את עצמך בבירור, יימצא מי שידע להקשיב. היה בחברת אנשים שמעניינים אותך כמו במסגרות בנושאים שמעניינים אותך, ואז תהיה חברות טובה ותוכל לסמוך עליהם שיעזרו לך. לפני הפנייה לאחרים השתדל לעזור לעצמך, וככל שתנסה לעזור לעצמך האחרים יעריכו אותך.
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להוציא את הכעס...


היי ,
הכעס הזה שעולה בך מחפש מקום לצאת ונראה שהסביבה הקרובה לך לא מגיבה בהבנה והכלה לכעס הזה ואף מתסכלת יותר כי עד שאתה מתחיל לשתף זורים מלח על הפצעים באמירות מהסוג "אמרנו לך..."
כנראה בגלל זה אתה מעדיף לא לשתף את הסביבה הקרובה אבל כעס שמציף מחפש מקום לצאת...לכן אתה פונה לתמיכה במקומות אחרים ומוציא את הכעס...סוג של פתרון המלווה אותך כאחת עשרה שנים.
נראה שבכל זאת מצאת דרך לפרוק את הכעס הגואה בך גם אם נראה לך שזו לא הדרך האידאלית ...
חשוב שתדע: לנו אכפת ממך!!! גם אם אתה לפעמים חושב את ההפך, אנחנו כאן בשבילך ,לתת יד (גם אם מדובר ביד וירטואלית ) כדי שלא תרגיש כל כך בודד ומתוסכל. כדי שתמצא מקום בטוח לפרוק את הכעס שלך ...
שולחת לך חיבוק
ושיר
ותזכור אנחנו כאן בשבילך בפורום ובצ'ט גם ברגע זה עד חצות.
מתנדבת סה"ר

 
למעלה