אני רוצה להפגש אבל מפחד

nike001

New member
אני רוצה להפגש אבל מפחד

אני רוצה להפגש מאתר הכרויות ומפחד
כי אולי התמונה מחמיאה ובמציאות איני מספיק יפה.

אני רוצה להפגש מאתרי הכרויות אבל חרד לגילי
שהתבגרתי.
כשרואים תמונה שלי רוצים לפגוש אותי אבל אני עדיין מפחד.

גם מעליב אותי שאני אומר את גילי ואנשים בניגוד לבעבר כבר פחות אומרים שאני נראה פחות ומה שעצוב שבתקופה שנראתי פחות ונראתי טוב יותר גם פחדתי להפגש... וזה דבילי.

סטוץ אחד שהיה לי זה מישהו שהייתי לקוח שלו בסביבת העבודה שלי (עובד בחנות אחרת) הוא כתב לי בגריינדר משהו על זה שאני לקוח שלו ושאלתי מי זה ודברנו... ואז נפגשנו... כי בעצם הוא רואה אותי כל יום והוא רצה אותי.. היום מישהו שלח לי בגריינדר משהו על שם האיזור שאני עובד.. יעני אנשים רואים אותי במציאות ומבינים שזה אני... וכאילו מקבלים את זה ואולי גם נמשכים. אז למה אני קשה עם עצמי? למה אני פחדן? הפסדתי המון שנים שיכלו להיות בהנאה של סקס ואני כבר מתקרב לגיל 30 ובעיקר נמשך לחבר'ה צעירים בתחילת שנות ה-20 וככל שאני גדל הסיכויים איתם נמוכים יותר וכשהייתי צעיר יותר גם פחדתי נמאס לי מעצמי..

איך תוכלו לעזור לי להתגבר על הפחדים שלי בדימוי גוף?
 
שלום

אולי יש לך ציפיות רבות מדי. למה חשוב לך שיגידו לך שאתה נראה צעיר מגילך? הרי החשוב שלא יגידו לך שאתה נראה מבוגר יותר, ואם המראה שלך מתאים לנתונים שלך ולגיל שלך זה סביר וטוב. אם אתה חושש שיש לך ליקויים במראה, השתדל לטפח את עצמך ולהבליט בחברה את התכונות הטובות שבך. אל תקשה עם עצמך יותר מדי. צא לבלות, נצל ואהוב את החיים, היה במסגרות עם אנשים מעניינים ומצא קשרים.
&nbsp
 

nike001

New member
אני

אני יודעת למה אני רוצה - אבל מעדיף לא לכתוב כאן וגם אם אכתוב זה לא יעזור הרבה..
 

nike001

New member
זה בדיוק מה שעשיתי


 
למעלה