תמיכה

תמיכה

היי לכולם , פעם ראשונה שלי בפורום זה ובכלל...חשבתי שבתקופה שבה אני נמצאת אוכל להיתמך בכתיבה עם אנשים בפורום...אני בחודש וחצי הקרובים צריכה להיות הכי חזקה שיש במצב פנימי וחיצוני לא פשוט.ואז בספטמבר אולי אכנס למסגרת שיקומית בשם חירם בקיבוץ הרדוף אם מישהו מכיר.
המצב כזה שכל מי שניסיתי להיתמך ולהעיזר בו אמר שאין לו מה לעשות ונאלצתי לשנס מותנים ולהיות חזקה ביותר.שלפעמים החוזק הזה נראה לא מציאותי.אבל הוא בי.הוא אני.כי אני לא מוותרת על עצמי ועל החיים.וכנגד כל הסיכויים אני אצליח.פשוט מפחדת.
שמחה לשתף ולחלוק ולשמוע ��
 

משה057

New member
הי אופיריהל


כל הכבוד על הנכונות לשתף! את נשמעת מאוד מאמינה בעצמך ואופטימית, אני מאמין שתצליחי במטרות שלך, מאחל לך המון בהצלחה ואם תרצי לשתף אותנו את מוזמנת..
לילה טוב!
 
שלום

אני שמח שהצטרפת ומקווה שתצליחי לתרום ולהיתרם כאן. מטרת הפורום לעזור ונשתדל לעזור לך ככל האפשר להתגבר על קשייך. מקווה שמצבך ישתפר.
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כאן בשביל לתמוך

היי אופיריהל היקרה,
אני מקווה מאוד שהפורום שלנו יוכל לספק לך את התמיכה שנראה שאת זקוקה לה בתקופה הזו... זה ללא ספק דבר שאנחנו שואפים אליו. נשמע שהתקופה הזו השאירה אותך מוצפת... ויכול להיות שאת גם מרגישה בודדה, כי האנשים סביבך לא יכולים לתמוך בך, ואולי את נאלצת לסחוב את הנטל שמכביד עלייך לבדך...

נראה שיש בך כוח שאומר את שלו ולא מוותר, והוא מנחה אותך- כי הוא יודע שעבורך, בחיים יש יותר... כוח שתמיד נמצא שם איתך, מחכה לך שתמצאי אותו- גם בשעות שאת חוששת, גם כשחשוך בחוץ... ולמרות שנראה שאת סובלת ונאבקת- ייתכן שהתקווה לוחשת לך ומחזקת אותך, אומרת לך לא לוותר ולבחור בחיים, למרות הכל...

יקירה, הייתי רוצה להזמין אותך לצ'אט שלנו, בו תוכלי להיעזר בנוסף לפורום. תוכלי לשוחח בו בשיחה אנונימית של אחד על אחד עם מתנדב או מתנדבת שיהיו שם כדי להקשיב ולתמוך... הצ'אט פועל בשעות 21:00 עד חצות כל יום, פרט ליום שישי.

בנוסף, את מוזמנת לשתף ולחלוק איתנו... אנחנו כאן בשבילך ומאחורייך ואנחנו רוצים לתמוך בך בתקופה הנוכחית וגם בהמשך... רוצים לשמוע מה עובר עלייך.
כאן בשבילך- עכשיו ותמיד...
שולחת חיבוק חם
,
שלך,
מתנדבת סה"ר.

"התקווה כדבורה אוספת כל נופת וללב בעליה תטיל דבשה"
-יהושע שטיינברג.
 
למעלה