עיוות משיכה אחרי הפנטזיה הכדי גדולה שלי

עיוות משיכה אחרי הפנטזיה הכדי גדולה שלי

מצטער אם אני מעלה נושא שהוא ״צרות של עשירים״
אבל אני באמת תוהה אם קרה למישהו ואיך הוא חזר לעצמו
יצא לי לאחרונה לצאת ממערכת יחסים עם אדם שמאוד נמשכתי אליו פיסית. גם רגשית. אבל הפיסית היה לי מאוד חשוב.
אחכ יצאתי עם בחור מחול שהיה אחד לאחד הפנטזיה הפיסית שלי( הוא דוגמן במקצועו). ואחרי זהפסקנו - אני לא מסוגל להמשך לאנשים מן השורה. כאלה שלא נראים כאילו יצאו ממגזין.
אם בתור צעיר הייתי יכול להמשך ולצאת לדייט עם כל מיני אנשים וסוגים. היום הטעם שלי הרבה יותר ממוקד. ואפילו צר וממוקד מדי.
זה בעיה. אני תוהה אם זה תהליך בלתי הפיך. כמוש רובנו היום לא נעבוד בתור מלצרים במקדולנדס. אולי גם ברמה של טעם בגברים - אני נעשה בררן ואין דרך חזור?
קרה למישהו? מזדהים?
מרגיש אבוד. אולי הסיכוי יבוא רק עם תייר מחול. זה עצוב ועלוב להגיד ככה. אבל לפעמים חושב
 

nike001

New member
אצלי זה שונה

בצעירותי הייתי מאוד בררן ופסלתי המון בכמויות.
מה גם שהידע שלי לגבי מי יפה ומי לא לא היה עם מודעות גדולה.
למשל היום אני יכול לזהות מישהו מכוער: בצעירותי גם מכוערים (לדעת הרוב) ספציפיים היו נראים לי יפים - בזמנו כצעיר נמשכתי בעיקר למראה נערי והרוב שהיו כאלו משכו אותי. היום הטעם השתנה, המודעות התפתחה וגם הבררנות ירדה: אני נמשך למלא סוגים של גברים. אני לרוב לבד כי יש לי חוסר ביטחון אני חושש להפגש עם גברים בגלל פגמים בגוף שאולי בעיני אחרים זה לא פגמים למשל שגיא ברייטנר שנחשב לאחד היפים (גם בעיניי) פתאום אני רואה תמונה שלו מהשרדות ויש לו המון!!! שיערות על החזה, בטן וזרועות. אני בזרועות מעודן אבל כן יש לי בחזה ובבטן ולדעתי אפילו פחות ממנו והוא עם כל הפמיליה שלו ככה מצטלם ומושך נשים. אני חתיכת מקרה...
&nbsp
סליחה שהכנסתי את התוכן שלי למצוקה שלך פשוט הייתי חייב לפרוק.
לגבי המצוקה שלך: נכון שרוב הגברים לא נראים כאילו יצאו ממגזין, או חלקם נראים כאילו יצאו כך רק אחרי הרבה השקעה (מישהו אמר לי פעם במסיבה שאני נראה כאילו יצאתי מקטלוג\מגזין - זה היה אחרי המון השקעה מצידי. ביום יום אני לא משקיע כך) , אני חושב שאם אתה ממוקד על טעם מסוים לך ותחפש אותו: במועדונים, באתרי הכרויות בחו"ל או תיירים. זה הטעם שלך! מה תתחיל להתפשר?
אני לא יודע איך אתה נראה או מה הסיכויים שלך להשיג מישהו יפה במידה ותפגוש אחד כזה, אבל הייתי ממליץ לך גם להשקיע בעצמך שיהיה סיכוי שהצד השני יסכים (כסף\מראה\ביטחון עצמי\כולם) - ופשוט לך על זה!
נכון שהרוב לא נראים כל כך טוב בעינייך אבל במקרה שלך זה משהו שיש סיכוי להשיג ואתה לא פוגע באף אחד על הדרך - פשוט חפש את אותם מהממים גם אם זה קשה!
&nbsp
נ.ב
נכון שרוב הבחורים באתרי הכרויות לקהילה בארץ נראים לא משהו?
 
אתרי הכרויות בחו"ל או תיירים. זה הטעם שלך! מה תתחיל להתפשר?

אני מסכים. אבל לא רואה את עצמי טס לחול כדי להכיר.

והעבודה שלי בארץ.

אם לא הייתי פוגש את אותו דוגמן הטעם שלי היה רחב יותר. אני מקווה להאמין

זה הפיך?
 
למעלה