מישהו יכול לעזור בעניין הבא?

במבי45

New member
מישהו יכול לעזור בעניין הבא?

לצערי, מסיבות בריאותיות (שהותירו מגבלות מסויימות) לא יכולתי לעבוד במשך תקופה ארוכה. אח"כ קרה כל מה שקרה וזה נמשך עד עכשיו. אני מעוניינת לעבוד במשרה חלקית כי, כפי הנראה, לא אוכל ליותר מכך כרגע. אני בעלת תואר אקדמי ועוד תעודות מקצוע. לא עבדתי מעולם בתחומים שלמדתי כי לאחר שסיימתי את הקורסים (שאותם סיימתי בציונים טובים מאוד) וחיפשתי עבודה, נאמר לי כי רוצים בעלי נסיון מה שלא היה לי מיד אחרי הקורסים וכך מצאתי את עצמי בעבודות שונות שלא היו קשורות למה שלמדתי. כך עברו שנים ונותרתי ללא כל נסיון "ממשי" בתחום מסויים. מעסיקים לא אוהבים אנשים במצבי וכך נכנסים ללופ של חוסר עבודה. אין לי רצון לפנות לעו"סיות כי מנסיוני, הן לא ממש עוזרות (יצא לי פעם לדבר עם אחת כזו שלא ממש עזרה ורק שלחה אותי להסתדר לבד ללא כל הכוונה ועזרה). חיפשתי במודעות הדרושים משרות לבעלי מוגבלויות ולא ממש מצאתי משהו. אני מיואשת ולא יודעת מה לעשות. חייבת למצוא משהו במהירות. אני משתגעת ועל סף התמוטטות. HELP.
 
אם תצייני את תחומי ההכשרה שלך

אולי מבין קוראי הפורום יהיו כאלה שמכירים מישהו הזקוק לעובד בתחום זה.
 

במבי45

New member
יש לי

תואר ראשון דו-חוגי במדעי הרוח בתחומים שאינם רלוונטיים כ"כ לעולם התעסוקה ועוד שתי תעודות מקצוע (מזכירות רפואית ויחסי ציבור). העניין הוא שגם לאחר הקורסים לא מצאתי עבודה משום שדרישות המעסיקים היו ניסיון של כמה שנים. למי שמסיים קורס אין ניסיון והוא לא יצבור אותו לעולם אם אף מעסיק לא יקח אותו בשל העובדה שהוא חסר ניסיון (אני קראתי לתופעה הזו "פרדוקס הניסיון"). לצערי, בשנים האחרונות לא התאפשר לי לעבוד בשל בעיות בריאות ובשנה האחרונה נאלצתי גם לטפל באמי ובאבי שנפטר. מעבר לזה שזו האמת, זה לא עושה רושם טוב על מעסיקים והעובדה שהמצב הוא כזה יכולה להיות בעוכריי. נכנסתי למערבולת שרק 'שואבת' אותי למצולות ואין לי מושג איך לצאת ממנה. רצון כשלעצמו עוד לא קידם אף אחד.
 

מישהי1632

New member
במבי יקרה,

נסי להפעיל מכרים. עבודות רבות עוברות מפה לאוזן ולא מגיעות ללוחות הדרושים.
לדעתי, נסי משרת מזכירות, לאו דווקא רפואית. אפילו עבודה זמנית. אם יש לך אנגלית ברמה גבוהה, יהיה לך ממש קל.
 
בנוסף למה שהוצע לך כאן

אולי כדאי לנסות למקומות שמחפשים "משרת סטודנט". לרוב משרת סטודנט לא אומר שצריך להיות סטודנט, אלא מבטאת רמת ציפיות מסוימת.
לרוב דבר כזה לא ידרשו ניסיון ויסתפקו במשרה חלקית. קחי בחשבון שהשכר יהיה בהתאם. אבל צריך להתחיל ממשהו.
 
שלום

ידע הוא כוח. אולי בעתיד יהיו משרות במה שלמדת שפחות ידרשו ניסיון. בינתיים עבדי בעבודות מזדמנות והרוויחי כסף וקידום, ואם יעריכו אותך בעבודות הקודמות תוכלי לעבור יותר בקלות לעבודות שיתאימו לך. נסי בזמנך החופשי ללמוד עוד נושאים שיקדמו אותך, אולי בחוגים, ואולי בהם תוכלי למצוא עבודות במשך הזמן.
&nbsp
 

supersonic777

New member
הי,יש מס' משרות הניתנות לחצי משרה...

חנות פרחים,ספרים,סייעת בגני ילדים למשל...
אגב,לא מעט אנשים עם תארים העובדים בתחום שונה ממה שלמדו.
 
למעלה