מחפש רעיון להתבודדות

למישהו יש מונופול על רגישות?

באמת שלא ברור לי מדוע את מנסה לחפש בכוח דברים שלא קיימים, במקום להודות שלא הייתה שום התקפה בדבריי.
הניסוח דווקא היה מעודן. אפילו לא הייתה פניה ישירה. כתבתי "לא הייתי מציע", כלומר מה *אני* לא הייתי עושה. זה בהחלט שקול לוגית ל"אני חושב".
לגבי עניין הזיוף - כאן זו כבר לא דיעה זו עובדה. את מוזמנת לבדוק בתקנונים של האוניברסיטאות והמכללות. ובנקודה הזו אני לא רואה צורך ליפות את המציאות.

מעניין שאין לך מה להגיד על התגובה שלה כלפי. אולי גם אני רגיש ונפגעתי ממנה? אולי כמי שמגיע מהאקדמיה עצם ההצעה הזאת מאוד פוגע בי? כמו שכתבתי בכותרת- לאף אחד אין מונופול על רגישות.

ותודה על הגושפנקא שאני בסדר
 
אני מסכים לגמרי איתך

לא היה בעיני שום נימה תוקפנית כאמור עניין טון הוא אוד אישי אבל אני רואה זאת אחרת .
 
סליחה אם נפגעת ממני

לא ניסיתי להאשים אלא להסביר את התגובה של שיימי. חשבתי שכשכבתי שזה עניין של הבנת הטון היה מובן מכך שזו לא "אשמתך". בכל אופן סליחה. ודי.
 
היכולת לבקש סליחה בעיני היא הדבר הנפלא ביותר

שמראה היותך אדם טוב שזה נאמר מהלב בכלל זה נשגב יףה שיכולת לבקש סליחה זה לא.מה בכך תבורכי
 
תימוטי, גם במוסד יהיו סביבך אנשים

העיצה של שיימי היא הפרקטית ביותר: לפנות לעיבוק שממזער את החיכוך עם בני אדם אחרים. מה אתה עושה כיום? העבודה הנוכחית דלך אינה מאפשרת לך רגעים של התבודדות? מה בעצם אתה חווה בחברת אנשים שכל כך בוער לך לברוח מהם, גם במחיר חירותך?
 
להפך

באישפוז יש המון גריום וכופים עליך מה לעשות לא ממליץ בחיי אולי תעבור לצפון לאיזה יער ותבודג שם , אבל עדיין זה לא לגמרי התבדדות כי צריך לקנות אוכל או דברים אחרים , מה שאני עושה זה לא לצאת מהבית אני שנים לא יוצא מהבית ואני רק בחדר שלי לכן לא רואה אף אחד זה טוב לי אבת לא מתאים לכלום .
 
למעלה