...

nike001

New member
...

התארגנתי לצאת.
תזונה.
מים.
קרמים.
מסיכה.
בגדים.
מייק אפ.
התלבטתי אם עם המייק אפ בסוף הורדתי ומרחתי הכל מהתחלה בלי המייק אפ.
עדיין ראיתי את הרזון בפנים - הנפח בפנים שירד לי כתוצאה של הזדקנות כתוצאה של הזנחה ומצוקה של הגוף.
פחדתי לצאת למועדון - פחדתי שלא יתחילו איתי וזה יהיה הוכחה להזדקנותי.
לאחרונה שומע המון מילים שפונים אליי כגבר ואדוני.
פחדתי ואחרי המון התארגנויות ואחרי מאמצים לקבל משמרת מוקדמת כדי להתארגן לצאת לבלות - נשארתי בבית.

ומה שעצוב שגם שנים לפני שהייתי לוהט, חתיך וצעיר יותר גם הייתי חסר ביטחון ומתוסבך.

 

nike001

New member
הפחד

היה כדי לשמור עליי. לשמור עליי לא להיפגע כי אחרת הפגיעה יכולה לשתק אותי ולהרוס לי את שאר מה שהשגתי בחיים בעמל רב.
כשהבנתי שבסוף לא אצא לבלות, החלטתי לאזור אומץ ולהפגש עם גברים מאתרי הכרויות מה ששנים גברים רוצים לעשות איתי ואני מפחד להפגש איתם ולעיתים נדירות נפגש משם. כשהתכתבתי עם 3 גברים במטרה להפגש - כמובן אחרי שליחת תמונות עדכניות מהחודשים האחרונים (שגם איתם הרגשתי לא הכי בנוח כי מרגיש לי שכל שבועיים אני שונה משבועיים לפניו - יש לי בעיה), הגיע המכשול השני שלא הכרתי כי שנים לא ממש נפגשתי: רצו תמונות של הגוף שלי - הכוונה להצטלם ללא בגדים. אני לא שמן אבל גם לא רזה אבל כן יש לי קצת בטן. אמרתי שאין לי תמונות גוף ורצו שאצלם. לא צלמתי ולכן לא נפגשתי עם אף אחד.
 

nike001

New member
הדברים הטובים שאני רואה מכאן, וזה עצוב כי אני כבר גדול מאוד

גדול ופספסתי המון ...
הדברים הטובים שכעת עוברים לי בראש ואולי בהמשך יעלו עוד:
- להמשיך לעבוד על הגוף גם בהרזיה ולא רק בהזנה של ערכים תזונתיים בריאים
- לראות איך אני מצליח להספיק גם להתאמן מוקדם וגם לישון מוקדם
- חסכון. חסכתי כסף - אם הייתי מבלה הייתי מבזבז.
- זמן עם עצמי.
- שיחה עם ידידה בטלפון בלילה שהייתה גם מספקת
 
שלום

חשוב לעבוד על טיפוח הגוף, המראה, הבריאות והכושר. לא כל כך נורא להיות גבר ואדון, הרבה אנשים אוהבים שקוראים להם כך. טוב שיזמת וניסית לשפר את הופעתך, אני מקווה שעוד מעט היא תשתפר. האם יש לך בינתיים כמות סבירה של קשרים?
&nbsp
&nbsp
 

nike001

New member
היי

אני רוצה להביא הליכון (לא חדר כושר) אמא לא מרשה כי החדר לא נקי ומסודר. לי אין כוח לסדר. גם בתשלום לא רוצים לנקות ואם מנקים אני מבלגן מהר.
לכן יוצא להליכות בשכונה שזה לא כמו הליכון שיותר טוב, וגם יוצא מאוחר והולך לישון מאוחר והשינה המאוחרת מזיקה למראה שלי..
&nbsp
אני רוצה לצאת מוקדם להליכה אבל גולש שעות באינטרנט (מכור) וכשחוזר מהליכה גם גולש שעות ולכן ישן מאוחר מאוד ומתקשה לקום.
&nbsp
אני רוצה לעשות עוד משהו טבעי כדי להחזיר את הנפח שאבד אבל בספק שזה יעזור וגם מתעצל לעשות את זה.
&nbsp
בעינייך לא נורא להיות גבר ואדון - בעיניי זה נורא מאוד.
&nbsp
גם אנשים שאומרים לי שאני יפה - עדיין אני בספקות עם עצמי ואם יפה אז אולי יפה אבל לא יפה וצעיר כמו פעם. ומה היה פעם? אמרתי לעצמי שאני לא יפה וצעיר כמו לפני יותר שנים. ומה היה לפני יותר שנים? אותו סרט. משהו דפוק אצלי בקופסה חזק.
&nbsp
יש לי כמות של קשרים ובזכותם אין לי בדידות.
&nbsp
אני לא מאושר - אני רוצה להגשים מטרות ואני עובד בעמל רב להגשים אותם ואמנם הקצב שלי איטי מאוד אך עדיין טוב בהשוואה לאחרים שמכיר שממש בדיכאון ובקושי מתפקדים.
&nbsp
הפער בין המקום שאני רוצה להגיע אליו למקום שאני היום מצריך מוטיבציה לשנות ואני עייף קצת מהחיים. ובכל זאת כשמסתכל על הפער בין איפה שהייתי בעבר לאיפה שאני היום - אני טופח לעצמי על השכם - כל הכבוד. וטוב לי עם הכל אך עדיין אני צריך עוד... ולא מעט פעמים אני אומר שאני שעייף נפשית.. שהתעייפתי מהחיים. אני פייטר לא מוותר אבל מודה קצת תשוש מהחיים והמציאות בבית הוריי עוד יותר מתישה אותי יחד עם הסיוע שלהם (וגם העצבים שעושים לי ואני להם) - מקווה שיום יבוא ואוכל להצליח להשכיר דירה תוך כדי הכנסה גבוהה ולא להיות תלוי בהם. גם עכשיו יכול להזכיר אבל יש לי חששות.
&nbsp
שוב אומר שהמבטים במראה מעייפים אותי ולהסתכל בתמונות מעייף ומתיש אותי. כואב לי להסתכל על עצמי. כואב לי על עצמי. מצד שני, יחד עם הירידת נפח עדיין יש ימים שמצליח להראות טוב ולקבל תגובות של יחס נעים וחם מהסביבה מה שאומר שאולי זה בראש שלי ואני נראה טוב? כי אנשים אומרים לי שאני נראה טוב אז מה דפוק בי?
&nbsp
בבקשה, בלי ביקורת ושיפוטיות אלא יותר עם חמלה ורצון להיות בשבילי.
&nbsp
 

nike001

New member
המשך

לא כולם אומרים שאני נראה טוב. חלק אומרים יפה, חלק נראה טוב, חלק נראה סבבה, חלק הפנים פחות משהו, חלק אני לא הטעם שלהם.
בגיל 24 הייתי הטעם של כמעט כולם!!! ובגיל 19 גם!
&nbsp
אז אני יודע על מה אני מדבר.
&nbsp
ומה גרם לי להפסיק להשקיע ולטפח בגיל 24? ההבנה שלא משנה כמה יפה חיצונית אהיה, במילא אני לרוב חושש לקיים יחסי מין למרות שאני רוצה ולמרות שגם רוצים, החוסר ביטחון שליווה אותי המון שנים אז אמרתי בשביל מה כל האימוני כושר והטיפוח האלה? אז זנחתי.. ואז כשהמראה התחיל להתקלקל והתגובות נהיו שונות ופחות אוהדות - אני מתחיל להבהל ולנסות לעצמי.
&nbsp
החוסר ביטחון זה אחד הבעיות החמורות אצלי מעבר לחיצוניות שגם חשובה.
&nbsp
עניין נוסף, יש לי ביטחון במקומות מסוימים למשל במקום עבודה וכו'
אני במקומות אחרים אני יותר ביישן.
&nbsp
יש לי שקט נפשי יחסית לבעבר אבל עדיין המון הפרעות - המשפחה שמוציאה ממני לא מעט שלוות נפש ועוד דברים שלא אציין.
&nbsp
יש לי עוד דרך ארוכה כדי להגיע ליעד של הכנסה גבוהה, יופי חיצוני, ביטחון עצמי, שקט נפשי ומקום מאוזן רוחני וטוב יותר.
&nbsp
הדרך ארוכה - המציאות נוחה יחסית אך לא קלה והשעון לא עוצר לי!!!
 

nike001

New member
...

עכשיו למשל הלכתי לשירותים ואחרי שהשתמשתי בשירותים רציתי להסתכל במראה וניסתי להביט במראה והיה לי קשה, הסתכלתי ברבע מבט ובמעורפל על המראה ויצאתי.
כל כך כואב לי לראות את עצמי במראה.
חבל שרק כשהנזקים קורים מתחילים להתעורר. ניסתי להתעורר פעם אבל היה לי קשה, ביקשתי סיוע מהסביבה אבל לאנשים לא אכפת. גם הסדרי עדיפויות שלנו שונים או שהם קנאים או לא אכפת להם פשוט. סובל.
 

nike001

New member
אני גם תוהה לעצמי

אם זה שהצוות ביחס אליי עוד יותר טוב נובע מזה שאני כבר פחות מהווה איום כי הפנים השתנו לפחות יפות ואז מקבלים ומחבקים אותי יותר ופעם היו מתעצבנים עליי יותר מהר אולי כי היה להם קשה להכיל מישהו גדול שנראה כל כך צעיר ויפה. היום שהשתניתי אולי יותר קל להם. רוב הצוות הם אנשים אסתטיים.
&nbsp
אולי בגלל שהזדקנתי יש יותר חמלה כלפיי או הבנה. לא יודע.
 

nike001

New member
למשל

בעבר עבדה איתי עובדת שלא הייתה איום אליי בכלום: נראית פחות טוב, עובדת פחות טוב, ביצועים פחות טובים. אחת כזאת רק התייחסתי יפה ובמתיקות. לעומתה היו עובדות שאיימו עליי מבחינה זה שהביצועים שלהם מרשימים בעבודה - ורציתי לשמור על המקום שלי - אז פחות הסתדרנו.
&nbsp
ככה אולי גם אחרים רואים אותי. לא יודע אנערף..
&nbsp
ידידה שלי אמרה לי להפסיק לחשוב יותר מידי.
 
שלום

יפה שאתה עושה ספורט, אפשר לעשות כל מיני סוגים של פעילות כמו הליכות וריצות. אפשר וכדאי לנצל את האינטרנט למטרות חיוביות ולמה שאפשר להשיג ממנו. אני שמח שיש לך מעגל חברים. אולי דווקא אם תעשה פעילות גופנים טובה במשך היום, יקל לך לישון יותר טוב בלילה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
הכנות ליציאה שלא התממשה...

nike001 היקר,
נשמע מדבריך שהשקעת מאמצים רבים בהכנות לקראת היציאה למועדון: דאגת למשמרת מוקדמת כדי שתוכל לצאת למועדון, תספורת חדשה ,קרמים ועוד ולבסוף החשש ממה שיהיה במועדון אם אף אחד לא יתחיל איתך מנע ממך לצאת...ממש מתסכל אחרי כל הזמן ובעיקר האנרגיות והמאמצים שהשקעת.
למרות כל המאמצים נשארת בבית ,החשש מזה שאולי אף אחד לא יתחיל איתך היה כנראה חזק יותר מהרצון לצאת ולגלות אולי מישהו כן יתחיל איתך...
ייתכן והפחד מפני השתנות הגוף עם הגיל מרפה ידיים ,אולי אפילו משתק אותך עד שהוא מרגיש כאילו משתלט עליך...לשים מייק אפ? לא לשים? לשים מסכה לפני היציאה ?לא לשים?
אני שולחת לך חיבוק וחיזוק לקראת היציאה הבאה ,שתמצא בתוכך את הכוחות לצאת לכל מקום בו אתה רוצה להיות... ובנתיים מזמינה אותך להמשיך ולשתף אותנו בחוויות שלך.
 

nike001

New member
תודה סהר - ממשיך לפרוק

עד לפני שנה
אמרו לי שאני נראה צעיר מאוד לגילי
אז למה היה לי קשה להאמין לזה? למה כי לא הייתי מושלם כמו גיל 19? למה אני אידיוט, ועכשיו כשהשתניתי זה עוד יותר צורם - איפה שהשנים שפספסתי? ולחכמים שיבואו ויגידו אז בוא תנצל את מה שיש עכשיו - עדיין אני תקוע עם גופניות וחוסר ביטחון.
&nbsp
אני הבנתי משהו. זה משהו כואב אבל אני מצליח קצת להבין: אני פשוט דפוק במוח מבפנים. זה מציאות. דבר נוסף שהבנתי שזה לא אשמתי שיצאתי ככה: אנשים דפקו לי את החיים. עברתי חיים קשים. ולעוד חכמים שיבואו ויגידו הנה 'אכלו לי שתו לי' כן וואלה בא לי גם להיות עם רחמים עצמיים. מי שזה מפריע לו בעיה שלו. בא לי. ומעבר לאכלו לי ושתו לי - אני באמת מנסה וגם הצלחתי להתקדם בחיים - לא נשארתי מאחור ואני עדיין שואף להתקדם, אבל האיטיות הרבה היא פשוט כמו דפוק במוח. ואני עדיין במציאות של סביבה לא הכי תומכת. ומאוד עצוב לי ואני לא זקוק לביקורת כי יש לי את זה המון מההורים , אמפטיה, תמיכה כן יועילו - זאת הסיבה שאני כותב פה אגב אם זה לא היה מספיק ברור..
 

nike001

New member
המשך

כל פעם שקוראים לי גבר
כל פעם שאני מביט במראה או מסתכל בתמונות
זה כואב לי מאוד. קשה לחיות ככה! קשה אני סובל.
&nbsp
אפילו לפני שנה שהייתי בסרט שהתבגרתי (אני מגיל 20 בסרט הזה - אמרתי שאני מפגר. בגיל 20...) לא היה לי כואב להביט בתמונות כמו עכשיו. כנראה לפני כן זה היה אשליה במוח שגדלתי עכשיו זה באמת שינויים קצת יותר.
&nbsp
לראות בחור בערך בן גילי מתיישב לידי וליד עוד עובדת בהפסקת סיגריה ומדבר איתנו רק מהמחשבה שאולי אנחנו בני גילו גם קצת מבאס. אני מאוד אוהב אנשים בגילי ואנשים גדולים לשיחה, אבל כשאני חושב על זה בגלל שאחד כמוני נמשך למראה צעיר וואלה לא בא לי שבגלל שהזדקנתי אני אהיה אולי אובייקט מיני בשבילך - אתה לא מושך אותי! וואלה לא!!!
ובגלל זה אני מאוד רוצה להצעיר את המראה. נכון שיש צעירים שנמשכים לבוגרים ולהיפך (בדר"כ זה להיפך- גברים נמשכים לצעירים) אבל הרוב הצעיר נמשך למראה צעיר ואני גם רוצה להיות איתם. מה שעצוב שגם כשהייתי יותר צעיר והם רצו אותי לרוב היה לי קשה להפגש ולהיות איתם - כי אני דפוק. עצוב אבל זאת המציאות. אנשים דפקו לי את החיים בגלל זה יצאתי ככה... ואני בטיפול מקווה שהטיפול יעזור לי - עצוב אני מגיל 17 ואפילו גם מגיל 8 בטיפול, לא מתייאש... אבל כן תשוש ועצוב.
 
שלום

אולי יש דרכים טיפוליות שונות להצעיר את המראה. אתה לא צריך להרגיש טיפש, כל אחד יכול להחכים והשתמש בידע שלך ובטעויות שלך להסיק מסקנות טובות בקשר לעתיד.
 
למעלה