מחפש רעיון להתבודדות

מחפש רעיון להתבודדות

והתנתקות מבני אדם.

מרגיש רצון להתנתק מסביבה של בני אדם ומחברתם. נמאס לי מאנשים . מרוב שהם שונים ממני אני מרגיש צורך
להתרחק מחברתם.

לטעמי הם אגואיסטים וכל רצונם זה סיפוקים בלי חשבון. ואני די צנוע ומופנם, ההיפך הגמור מאחרים.

יש למישהו רעיון איך אפשר להתנתק מבני אדם ולהיות לבד , כמו באיזה אי בודד?



חשבתי על אישפוז באיזה מוסד כדי להתכנס בתוך עצמי בלי הרבה דאגות כי הרי באותו מוסד יש מיטה ואוכל.
 

Shamy

New member
למה לא לקחת פשוט חופש?

אתה בכל מקרה תאלץ להתמודד עם אנשים כי גם אם תרצה לחיות באי בודד תאלץ שיהיה לך מספיק כסף כדי לגור שם...הכסף לא מגיע מהשמיים. אתה יכול פשוט לצמצם מגע אני קוראת לזה. תמצא עבודה שאין בה הרבה קשר עם בני אדם כמו אולי עבודה שאפשר לעשות מהבית ושתהיה סוליסט אולי כמו תכנות, בדיקות תוכנה, לבורנט (יחסית מאץעט מאוד קשר עם אנשים, טכנאות (בעיקר טכנאי מחשב במעבדה), כתיבה, תרגום מאמרים וכתיבת עבודות. או למצוא עבודות בשוק שיש לך פחות קשר עם אנשים כמו עבודות מחסן, בק אופיס, אדמינסטרציה (סטייל סורק מסמכים וממיין דואר) יהיה לך מעט מאוד קשר עם אנשים ולרב זה עבודה מאוד רפטטיבית אולי יהיה לך נוח בנישה כזאת. יהיה לך מספיק בשביל לחיות בצניעות בחדר אחד תאלץ להסתפק בנימוס מינימלי של שלום שלום עם מי שתעבוד איתו בעבודות כאלה...אתה יכול להיות גם קלדן - בזה גם אין הרבה קשר עם אנשים, רפרנט כספים (בדרך כלל בחברות ביטוח) ויתרה מכך עד כמה שזכור לי בעבודות מהסוג הזה רק יושבים באשקובית 8 שעות ביום ומתעסקים במחשב ויהיה לך מעט מאוד קשר עם האנשים. אולי תוכל לעשות שליחיות...או ניקיון דברים בסגנון הזה. ואולי פשוט קח חופשה עם עצמך לשבוע פעם בשנה רחוק מכולם עם עצמך ותאגור כוחות להתעסקות מינימלית באנשים. מי יודע אולי תפתיע את עצמך ותפרח בעבודות כאלה.. ממה שראיתי מחברים וסיפורים על אנשים, אם אין לך מה לחפש במוסד לבריאות הנפש אל תתקרב לשם..אתה תרגיש שם הרבה יותר גרוע לדעתי כי שם זה בעצם בית חולים עם חולים קבועים יחסית..ורובם לא בקו הבריאות אתה תרגיש שם סתם מנוכר ולא שייך אם בסהכ אתה לוקה במיזנטרופיה ולא חרדה קיומית מאנשים. בהצלחה
 
אולי הייתי לומד מחשבים ותכנות בגיל צעיר יותר כי היום

לא מקבלים לעבודה אם אתה אתה מבוגר. ככה לפחות שמעתי.

דווקא יועצת לימודים בזמנו הציעה לי ללכת בתחום הזה ולא הלכתי מחשש שאני לא אתמודד עם קושי הלימודים (זה היה בתקופה רעה שסבלתי מחוסר ביטחון שהיה לי גם אז שמנע ממני ללמוד תכנות) גם אז מצבי הנפשי לא היה טוב.
 

Shamy

New member
אין גיל

היא הציעה לך כנראה כי יש לך ראש לזה..אני מציעה שתלך ללמוד תכנות או תלמד את עצמך כי ספרים לא חסרים.. וחוץ מזה נתתי לה פה אופציות אחרות לעבודות אחרות שאתה יכול לעשות בלי ניסיון (כל עוד אתה יודע קצת אופיס - דהיינו וורד, אקסל, אאוטלוק, כישורי מחשב בסיסיים ואנגלית קלה ותצליח בקלות). כמו : 1.עבודות בק אופיס 2. ממיין וסורק מסמכים ודואר (זה נקרא אדמינסטרציה אבל זה בתכלס בק אופיס) 3.מחסנאי 4.מלקט (בסופרים, מחסנים וכו') 5.כתיבת עבודות ומאמרים - תתפלא לשמוע כמה סטודנטים במדעי הרוח והמשפט ישמחו לשלם למישהו שיכתוב את העבודה בשבילם...אם יש לך ידע טוב במקצוע ואתה יודע לחפש באנציקלופדיות אתה תצליח 6. תרגום מאמרים ובכלל תרגום...בתחום המשפט צריכים כל הזמן מתורגמנים למסמכים...אם יש לך אנגלית טובה אתה בקלות יכול לעשות את זה ואין הרבה להתמודד עם אנשים. 7. שליחיות 8. ניקיון 9. דוג סיטר...נשמע לי יהיה לך בסדר גמור. הרבה אנשים עובדים הרבה שעות ביום וישמחו למישהו שיוריד להם את הכלב. על אותו משקל אתה יכול להיות גם בייביסיטר לחתולים וחיות מחמד אחרות לאנשים שנוסעים לחול ואין להם אנשים שיטפלו להם בחיית המחמד בזמן הזה. 10. טיפול בחיות - אולי תחפש חוות סוסים או משהו כזה 11. נדוש עד כמה שישמע אתה יכול אפילו לעבוד במשק חקלאי (היום יש הרבה תאילנדים לצערי ופחות ישראלים שעושים את זה אבל אם אתה לא רוצה לדבר עם אנשים...ולא אכפת לך עבודה פיזית..למה לא בעצם?) בקיצר...יש פה המון אופציות ובטח יש עוד כאלה שלא חשבתי עליהם...אז זה דעתי..במקום לחפש לך תירוצים למה לא...אולי לחפש תירוצים מה כן לעשות ואיך לצאת מהמצב ולתפקד מבלי להכנס לבית חולים לבריאות הנפש כי לא כדאי לך להגיע לשם אם אין לך סיבה ממש טובה...זה בהחלט חוויה שיכולה לצלק כל אחד ולכן זה יותר כמו נשק יום הדין ושקצו כל הקיצין. דרך אגב יש מקום שנקרא מאניקר הם ארגון שנועד לטפל באנשים ולעזור להם וכולל גם משהו שנקרא אשפוז בית נשמע לי באמת ארגון ממש טוב אולי תפנה אליהם לייעוץ. בהצלחהה
 

Shamy

New member
במקום להתעסק בלגנות

תציע לבן אדם הצעות. הכי קל לבקר...
 
האם מה שאמרתי אינו נכון?

הצעת הרבה הצעות טובות ויפות.
בין השאר הצעת לו (אולי מבלי לשים לב) לבצע עבירה.
האם היית מציעה למישהו ללמוד מחשבים כדי שיוכל להיות האקר ולפרוץ לבנק?

ואגב, את לא בפוזיציה של לחלק לי הוראות מה לעשות.
היה הרבה יותר מכבד מבחינתך אם פשוט היית חוזרת בך מאותו סעיף אם נאמר בתום לב.
 

Shamy

New member
תודות לך. אני לא אכתוב פה יותר לאף אחד. כלום!

 

במבי45

New member
שאמי יקרה,

אין שום סיבה שתעזבי. את חלק מאוד חשוב מהפורום הזה. התייחסותך להודעות חשובה לכולם. אני רוצה להאמין שמדובר באי-הבנה. אנא, שקלי מחדש את החלטתך.
 
היא לא בפוזיציה?

יסלח לי אדוני, אבל מי אדוני שהיא לא בפוזיציה להעיר לו? אם אני בפוזיציה לשאול, כמובן. כי אולי אני לא בפוזיציה לשאול את אדוני ולא שמתי לב לכך. במקרה זה, אנא קבל את התנצלותי הכנועה.
 
הבנת הנקרא

לא דברתי על הערה, אלא על הוראה.
אולי כדאי שתקראי שוב את השרשור. התגובה הראשונה שלי כללה בסך הכל שתי שורות: שורת כותרת + שורת תוכן. לא היה בה שום דבר מתלהם, תוקפני או לא מנומס. רק הובעה שם הסתייגות מאחת ההצעות שכוללת שיתוף פעולה עם זיוף. ומה לעשות, לכתוב למישהו אחר עבודה אקדמאית ולאפשר לו להגיש אותה כשלו היא זיוף. אם לדעתך זה דבר ראוי אפשר רק להצטער על כך.
בתגובה כך שאמי התיימרה להחליט עבורי מה אני צריך או לא צריך לכתוב בפורום. זה מעבר לסתם להעיר. הבהרתי שהפטרונות הזאת אינה במקום.
"איומים" בנוסח 'מעכשיו בגללך אני לא אכתוב כאן יותר' אינם מרשימים אותי (כנראה שיש כאלה שזה כן עובד עליהם). אף אחד לא עושה טובה שהוא כותב.

מקווה שהשבתי לשאלתך, יום מקסים ושבוע נפלא.
 
לגבי עבודות אקדמיות - זה מורכב ממה שאתה חושב

לפחות לגבי סטודנטים וסטודנטיות להוראה, שהכישורים הנדרשים מהם בתהלעך ההכשרה האקדמי איהם קשורים כלל לכישורים שידרשו להם כדי להיות בעלי מקצוע טובים. מכירה אישית כמה מורות וגננות טובות בהחלט שמקבלות שכר נמוך בהרבה כי לא סיימו את התואר - בדרך כלל בשל אותן עבודות. ואין להן הרבה סיכוי לעשות את העבודות האלה בעצמן לאור שגרת חייהן העמוסה. מה לגבי סטודנטים אחרים אני פחות יודעת. ייתכן שגם בתחומי דעת אחרים נוהגים להכביד על הסטודנטים מעבר ליכולתם הסבירה. לא מבחינת האינטלקט, מבחינת שעות שינה...
 
אני מכיר היטב את עולם האקדמיה

אינני חושב שזה רלוונטי שאפרט את הרזומה האקדמי שלי. אסתפק בלומר שהייתי סטודנט בעבר.
כל מה שאת אומרת איננו רלוונטי כלל ואף מאוד מאוד חמור. את בעצם מכשירה מצב שבו כל אחד יעשה דין לעצמו. זה שלמישהו אין סיכוי לעשות את העבודה בעצמו זה עדיין לא מתיר לו להשתמש באדם אחר שיעשה את העבודה מולו. גם אם מדובר בכישורים שאינם קשורים לעבודתם לאחר מכן (מבלי להכנס לדיון שלא לנו לקבוע את זה).
גם הכישורים הנדרשים לקבלה לרפואה אינם שייכים לכישורים אותם צריך רופא. הפסיכומטרי שנדרש הוא בשמיים בעוד הלימודים עצמם מאוד קלים. לפי אותה לוגיקה זה גם תקין שמישהו ישלח אדם אחר שיתחזה וייבחן במקומו בבחינה הפסיכומטרית על מנת שהוא יצליח להתקבל.
ואין לזה סוף. כל אדם יכול להחליט שחוק או תקנה אינם באמת מבטאים את מה שנכון ולעשות מה שבא לו.
 
ולגבי שיימי - אופן ההתבטאות שלך כלפיה נשמע מתנשא מאוד.

אולי לא שמת לב לזה.

כשהיא כתבה לך "במקום להעיר תציע הצעות", היא התכוונה בסה"כ להדוף את המתקפה שלך עליה, לא "להורות לך מה לעשות".
הבנת הנכתב בין-השורות....
 
עושה רושם שאת רחוקה מלהיות אוביקטיבית

אני שוב קורא לך להראות היכן "המתקפה" שלי בהודעה בת שתי השורות שכתבתי?
מה בדיוק היה צריך להדוף כאן?
כי אם לכתוב שלא הייתי מציע למישהו לכתוב עבודה אקדמית בשביל מישהו אחר זה משום שמדובר בזיוף זוהי מתקפה, הרי שקל וחומר שהתגובה שלי אלי מתקפה פטרונית. ועל כך השבתי לה , והתגובה שלי עוד מתונה יותר משלה.

רק כנראה שאת מוטה מראש לקחת צד אחד.
 
אם מישהו מתעקש להעלב לא יעזור שום דבר

אני לא יכול להיות אחראי על "טונים" שכל אחד בוחר לייחס לי.
שימי לב שלמרות בקשתי החוזרת להראות לי היכן בדיוק התקיפה בדבריי, את ממשיכה להתפתל וללכת סחור סחור מבלי להשיב. אולי משום שאין מה להראות.

לא היה גם שום דבר שיכול לרמז על "טונים" בתגובה. לא היו סימני קריאה, לא היו אייקונים מעליבים- שום דבר.
 
בסדר, מט, אתה בסדר גמור, אוקי?

מי שרגיש לביקורת עלול לקרוא את השורות המדברות על זיוף כמתקפה נגדו, מעצם זה שהוא רגיש לביקורת. לכן אולי אפשר לעדן את הניסוח. יש דרכים בשפה לעמעם את חדות הניסוח: שימוש ב"לדעתי", "אני ח5שב" , "אולי היה יותר טוב ש" וכו'
 
למעלה