אני חושב שהבנתי

אני חושב שהבנתי

מה גורם לסבל בעולם. טיפשות מביאה לחומרנות, וחומרנות מביאה לתוקפנות. במשך שנים התעללו בי בגלל היותי רוחני יותר וגרמו לי נזקים קשים, והגעתי למסקנה שאנשים פשוט טיפשים. טיפשים נולדו, טיפשים יחיו וטיפשים ימותו. לא יודעים להעריך פילוסוף ואמן, כי הם חומרניים וטיפשים ולא יודעים מה זאת פילוסופיה ורוחניות.
 
אבל אני אילחם

אלחם, אעניש ואנקום. נגד כל העוולות. אני בינתיים זה שנהנה, הם סובלים. אנשים כל כך קטנים ואני כל כך גדול. בסוף יתייאשו מלהציק לי, יראו שתמיד אעניש. שילכו כולם לעזאזל ולכל הרוחות.
&nbsp
&nbsp
 
אילחם עם שמחה

לא איראה כועס, רוצים להרגיז אותי. אראה להם שלא יצליחו להרגיז אותי ולהציק לי, שלא מפריעה לי התנהגותם המכוערת. אלחם עם חיוך על הפנים.
&nbsp
 
תודה על ההתעניינות

אני עוסק כבר הרבה שנים באמנות הכתיבה. בעבר הייתי כותב סיפורים קצרים, ובשנים האחרונות אני כותב הרבה מאד שירים. אני גם יוצר כל מיני סוגים אחרים של רעיונות בכתיבה, למשל מתרגם וממציא שפות. אמי ציירה ואחר כך עברה לכתוב, וירשתי ממנה את הנטייה לאמנות. בבית אמי יש לה ספרייה ענקית ואמרה לי שכל הספרים בה יצירות מופת. אני מתקשה לקרוא אבל אני נוהג לכתוב הרבה, בוורד במחשב.
 
אתה מזכיר לי את

חיים צינוביץ שהיה מתוסכל מהרבה אנשים שלא העריכו יצירתו.

בכל מקרה אתה נשמע אציל .
 
תודה

למעשה יש כמה חברים ואנשים שאוהבים אותי ונחמדים אליי, אבל יש אנשים וגם חברים שמתנהגים אלי מאד לא יפה.
&nbsp
 
שמור מרחק מאנשים שליליים.

לי אין חברים ביום יום ונוח לי כך. ככה אני מגיל 16. אני מרגיש חופשי לבד. ןלא נוח בחברת אנשים .אנשים זה רק מכשול. לא מרגיש רגשי נחיתות בגלל שאין לי חברים. ואני לא שואף שיהיו לי חברים.

יש לי קשר רופף עם בני דודים וניפגש איתם מדי פעם. חוץ מזה אני לא מרגיש צורך בחברת בני אדם.
 
אני משער שדווקא

יש לי חיי חברה די טובים במובנים מסוימים, אבל אני מרגיש שהחברה באופן כללי נגדי כי אני פועל ומדבר בדרך פילוסופית כי אני אינדיבידואלי ואנשים לא אוהבים את זה ולכן הם דוחים אותי ולא מעריכים אותי היטב.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כעסים

פילוסוף יקר, אני מרגישה שהמילים שלך מביעות המון כעס. אני שומעת שבמהלך חייך סבלת מהצקות, התעללויות ולעג אולי בגלל אנשים שפגשת בסביבה שלך שלא הצליחו לראות ולהבין אותך. נראה שהיום הגעת לאיזה שהיא נקודת רתיחה, נקודת שיא והזעם שבך פשוט רוצה להתפרץ ולנקום נקמה איומה בכל "האנשים הקטנים והטיפשים" שלא מבינים אותך. האם קרה משהו חריג לאחרונה שהביא אותך להרגיש את התחושות הקשות האלה? האם היה לך עימות כלשהו שהיה הטריגר למצוקה אותה אתה מביע? אני מזמינה אותך להמשיך ולשתף אותנו שנבין אותך ואת החוויות שלך.
 
תשובה

במשך שנים עברתי התעללות קשה מצד החברה. בשנים האחרונות במשך שהותי בכפר, סבלתי מאלימות פיזית קלה מצד החברים וניסיתי כמה פעמים לפנות למשטרה אבל אמרו לי שזה כפר סגור שמטפל בעניינים בעצמו. בנוסף יש בחורות שמנתקות אתי קשר בלי סיבה ברורה ומשחקות ברגשותיי.
 
אני מזדהה איתך כי גם אני חושב שאנשים הולכים אחרי יצרים אפלים

זה כולל את שני המינים. כל הזמן נולדים עוד טיפשים חדשים שמאמללים את העולם ואנשים אחרים.

מעריך אותך, פילוסוף רוחני.
 
למעלה