אישה התערלה בכותל ככל הנראה לוקה בנפשה

Renat Zeitune

New member
אישה התערלה בכותל ככל הנראה לוקה בנפשה

http://mobile.mako.co.il/news-israel/local-q2_2017/Article-85d7c884fd69c51004.htm

מישהו שמע על זה? רק אני לא יכולה לשפוט את מעשיה? כולם מקללים אותה, מאשימים אותה בפרובוקציה, ואפילו נתקלתי בתגובה שמאחלים למותה. אבל הכי נוראי זה שמישהי שאמרה שאם היא לוקה בנפשה היא צריכה להיות בבית או במוסד. לדעתי יש מצב שהבחורה עברה תקיפה מינית קשה ובגלל זה הייתה עירומה. התגובות בכל עמודי החדשות על הידיעה היו ביקורתיות, שיפוטיות וקשות. זה מזכיר לי את הבחור שהיה בהתקף פסיכוטי ונכנס לגן חיות ופלש לאיזור האריות שתקפו אותו והצוות שם ירו בהם על מנת להציל אותו והתגובות היו קשות נגדו.

האם אני מבלבלת בין לוקה נפש לנפגע נפש? האם המקרה של אותה בחורה הוא חסר תקנה וצדקה מי שאמרה שצריכה להיות במוסד? אשמח לדעת מה אתם חושבים כי לצערי לא קיים פורום רלוונטי לכך למרות שניסיתי לפתוח ופניתי לתפוז אך הוא סירב לי. המדריך בהוסטל שיכל היה לעזור לי בפתיחת פורום אחר עזב.
 
האלימות שהפעלו עליה מבישה

וכל שאר התגבוץ לאחר מכאם בני אדם שופטים בלי לנסות להבין מה הסיבה כמו שאמר אמינים תהיה בנעלים שלי ואני אהיה בשלך נתחלף , אנשיפ בדרך כלל בוריפ וטיפשים ורעי לב בטח מול שונות או דברים קיצוניים , היא כנראה במצב מעורר זה בטוח ואני מקווה שהיה לנ טוב יותר
 

Renat Zeitune

New member
ואיך שכחתי את המקרה של השבוי בעזה שנקלע לשם בטעות

והוא לא יציב בנפשו וכולם התנגדו לשחרר אותו והאשימו אותו שהגיע לשם ואטמו את האזניים לכך שהוא לא צלול בדעתו. פשוט עצוב שמתאכזרים ואטומים כלפי נפגעי נפש. מבחינתם פגוע נפש זה מסוכן רוצח פסיכופט שעושה דברים מזעזעים וגם יש כאלה שתופסים על זה טרמפ כמו המקרה של ההוא שרצח את אשתו וילדיו והשכן ואמר שהוא חתול.
 
כן אני מסכים

אין מודעות לנפגעי נפש רוב חולי הנפש בכלל לא אלימים דווקא פסכופתים נם כאלו שכן פוגעים והם נחשבים נורמטיבים למשל מנהלים בכרים שחייפ על חשבוננו ולא נענשים והכל מעבר לחוק יש משפט שמעתי שאדם חזק באמת זה מי שמשתמש בחוק כדי לעבור על החוק קרי צווארון כחול לבן אנו אנשים קטנים ולא מזיקים לרוב ועלינו האים כל התותחים והאש זה חבל נורא , אבל ככה זה אטימות ...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לפתוח את הלב

רינת היקרה..

אני מניחה שרובנו קראנו את הכתבה הזאת, ולצערי גם רובנו נחשפנו לתמונות שלא טרחו לחסוך מאיתנו, ואני אומרת את זה מתוך המקום העצוב ששם רק את הרצון של אותם מפרסמים לקבל הרבה לייקים ורייטינג, בעוד כבודה של הבחורה לא שיקול בשבילם כלל.. אני שומעת שאת כל כך כואבת את העוול שנעשה לה, את התגובות הקשות שהגולשים "הרעיפו" עליה מכל עבר, שלא חסכו בביקורת כלפיה ואפילו ייעצו מה כדאי לעשות איתה.. נראה שזה מפריע לך כל כך ואולי אפילו מתסכל, להבין איך אותם אנשים לא מסוגלים להבין שיש מי ששונה מהם, ויותר מכך- הופכים את השונה למשהו בעייתי שיש לטפל בו בחומרה.. וכל זאת במקום לנסות לעצור ולהבין את מצבם.. לשים את הכעס לרגע אחד בצד...

אינני מכירה את הסיפור לעומקו ולפרטיו, לכן לא אוכל לספק לך את התשובה לה את מייחלת.. אבל כן ארצה יקירה, לקוות איתך יחד לראות תגובות אכפתיות ומכילות יותר לסיטואציות שכאלה.. נטולות שיפוטיות כלפי מי שבסה"כ זקוק ליותר הבנה וחמלה.. לנסות לראות מעבר ופשוט להבין שזה לא נובע מתוך מקום של רוע..

לקוות לקצת יותר אנשים אכפתיים כמוך
 
זה היה נורא. נורא.

עד שהבינו שהיא לוקה בנפשה, מעורערת, היו אנשים, שמאלנים בעיקר, שהתלהבו כל כך מה'מיצג האמנותי הפוליטי' וטענו (ועדיין טוענים) שזה בדיוק מה שהכותל היה צריך, כאפה לפנים על הצביעות של הדתיים, לא יודעת מה. כשהתברר שהיא חולת נפש הם כל כך הצטערו... אמרו שכל כך חבל, שזה היה יכול להיות מיצג יפהפה. מזמן לא התרגזתי כל כך על הבוקר (ואני לא דתייה).
 
למעלה