שבורה לגמרי

צרפתית 5

New member
שבורה לגמרי

לא יודעת מאיפה להתחיל מרוב שיש לי בעיות,
ובכל זאת, הבעיה העיקרית שלי היא בני בן ה 25, יש לו דחפים מיניים מאוד חזקים, ואם יש לו הזדמנות אז הוא נוגע בילדים, הפסיכאטר קבע שהוא צריך זריקה דקפפטיל לדיכוי החשק המיני, יותר נכון זה סירוס, אני מאוד מודאגת מהמצב, חוששת לשלמה, כי יש לזריקה תופעות לוואי בלתי הפיכות, ויחד עם זה אין לי ברירה והוא חייב את הטיפול, והוא כבר מזמן עם הזריקה.
האם נתקלתם במצב כזה, האם אתם מכירים אנשים עם צרכים מיוחדים שיש להם גם את הבעיה הזאת?
בטוח שבני לא עשה דברים בכוונה, הרי הוא לא מבין את ההשלכות ואת הסכנה.
לא יודעת מה לעשות, אין לי כבר כוח.
מי יכול לעזור לי לעזור לילד?
למי אפנה?
אובדת עצות ואבודה
 
היי (עלול להיות טריגר, גם בהודעה הפותחת וגם כאן)

ברוכה הבאה. האמת שמעולם לא שמעתי על אימא שבאה להתייעץ על דבר כזה. אני מתארת לעצמי שקשה לך נורא להתמודד עם דבר כזה, והביאי בחשבון שהתגובות פה לא יהיו כנראה סובלניות במיוחד.
&nbsp
אני אשאל אותך מה המסגרת שבנך נמצא בה כיום? האם הוא מטופל אינטנסיבית ע"י פסיכיאטר ופסיכולוג? האם הזריקות עוזרות? האם הוא נמצא במוסד כלשהו שיכול למנוע ממנו להמשיך לעסוק ב'הרגליו' הפליליים? אם הוא לא מבין מה ההשלכות של המעשים שלו, לפי דעתי הוא צריך להיות באיזה מוסד, שגם אם הוא לא מבין את ההשלכות זה עדיין ימנע ממנו פגיעה בילדים. מה דעתך? מי שומר עליו שלא יעשה את זה? בכלל, מי מטפל בו?
&nbsp
שיהיה לך קל...
 

צרפתית 5

New member
הוא נמצא במסגרת

הבן שלי נמצא במסגרת במרכז, והוא מטופל ע'י פסיכיאטר, אבל המצב מדאיג, כי עד מתי זה ימשך כך, ההבנה שלו אולי כמו בן 3,אני לא ישנה, לא נהנת מכלום, כל הזמן הראש שלי סביבו.
וולי אך אחד לא עוזר, אני גם לא יכולה לשתף אף אחד, שלא יבוזו לי או ירחמו עלי, או יתרחקו ממני
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תמיכה ...

שלום לך,
אני מבינה שבנך נמצא במסגרת בה הוא מוקף בצוות טיפולי ונמצא במעקב פסיכיאטרי, ושאת מבינה שהוא זקוק לטיפול הזה, אך דואגת מפני תופעות הלוואי וגם מפני השאלה האם יחול שיפור ומתי... וששאלות אלו שבות ומציפות ולא נותנות מנוח...
ולצד הדאגה לבנך, בולטת מאוד ההתמודדות שלך לבד מול זאת, בדידות שמאלצת לשמור סוד בשל התפיסה החברתית שיש בה (לצערנו הרב!) הרבה שיפוטיות, התמודדות לבד בשל הרצון לגונן על עצמך מתגובות לא רצויות, אך גם מונעת ממך להיות נתמכת... התמודדות שכזו היא התמודדות מתישה, התמודדות ששואבת את כול הכוחות והחיוניות...

נשמע שאת מחפשת אנשים עם התמודדות דומה, מישהו שיוכל לומר "יהיה בסדר" או "יש אור בקצה המנהרה" או לעוץ עצה למודת ניסיון עבור ההתמודדות הקשה של אובדן עצות מול סבל של ילד בשר מבשרך..
ואולי גם את מבקשת מסגרת, מסגרת עבור עצמך בה ניתן יהיה לראות כיצד נבנים מחדש אל מול ההתמודדות הזו, ששוברת ומגדירה באופן ברור "לפני" ו"אחרי" של מחלה... כאשר התמונה של "האחרי" עדיין לא ברורה...
אני רוצה להמליץ לך לפנות לשירות ייעוץ למשפחות נפגעי נפש, ששייך לעמותת אנוש. הם מנוסים בעבודה עם סוגים שונים של צרכים מיוחדים, מציעים ייעוץ פרטני וכן קבוצות תמיכה, ואולי הם יוכלו להוות מסגרת שכזו עבורך...

מצרפת את הפרטים:
מיל"ם תל אביב, שדרות שאול המלך 8, בית אמות משפט, קומת מסד. טלפון: 03-5368102.

מאחלת לך ולכם המון המון בהצלחה,
מזמינה אותך לעדכן כאן אם תרצי בכך.. אנחנו ממש נשמח לשמוע
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
מה אומרים לך הצוות שמטפלים בו?

האם יש להם קבוצות תמיכה לבני משפחות של החוסים? אני יודעת שיש כל מיני ארגונים שמקיימים קבוצות של בני משפחות של פגועי נפש. קראתי פעם באינטרנט.
 
שלום

אולי לא צריך לדכא את היצר, אלא לחזק את ההתייחסות הנכונה לחברה. למדו אותו לא לגעת יותר מדי בבחורות, והסבירו לו שכך רק עוד יותר יתקשה למצוא בת זוג. למדו אותו לנווט את היצר שלו למגמות הנכונות.
&nbsp
 
אז הוא צריך טיפול

אני מניח שכדאי לשלוח אותו לכמה בדיקות וטיפולים מקצועיים וטובים אפילו סדרה אינטנסיבית, עד שימצאו את הטיפול המתאים לו. אם יעשה פשע או מעשה מגונה, יצטרכו לתת לו עונש מתאים או לשלוח אותו למוסד שיעזור לו להשתקם.
&nbsp
 
אז כמו שכתבתי

שישתדלו לטפל בו היטב, בקפדנות ובנאמנות ונקווה שכך לא יצטרכו להזיק לו יותר מדי.
&nbsp
 

צרפתית 5

New member
אלומת אור

זה לא יפה שאת כותבת כך, "לא לעולם חוסן" את לא יודעת מאיפה זה יבוא לך, אף אחד לא מעוניין ולא היה רוצה שיהייה לו ילד עם צרכים מיוחדים ועם בעיה כזאת, הלוואי והחיים שלי היו אחרים.
 
איפה כתבתי שלא לעולם חוסן?

ודאי שאף אחד לא רוצה בעיה כזאת, איפה ראית שכתבתי אחרת? הסברתי לפילוסוף מה הבעיה של הבן שלך, כי הוא חשב שהוא מטריד בחורות...
 
היא אומרת *לך* ש"לא לעולם חוסן",

ואדם אף פעם לא יכול לדעת אם לא ימצא את עצמו יום אחד במקומו של חברו, שהיום הוא דן אותו לכף חובה. ואת *זה* (השיפוט לכף חובה) היא ראתה במילה "פדופיל".
נכון, זו המילה המדוייקת למצב שהיא תיארה. ועדיין...
 
כן, הבנתי את זה אחרי ששלחתי

אני די מכירה פתגמים, פשוט לא הבנתי למה היא ייחסה לי את הפתגם הזה. אסימונים יורדים לאט בגיל שלי...
 
אני בטוחה שאת מכירה


פשוט זה לא ממש השימוש המקורי של הפתגם. "לא לעולם חוסן" משמעותו " אל תתגאה /אל תהיה זחוח או שאנן מדי כשאתה למעלה, כי יבוא יום ותהיה למטה". אבל כאן הגולשת השתמשה בזה כתחליף ל"אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" (עם סוג של אזהרה לא נעימה שאתה אכן עלול להגיע לשם יום אחד, אין לדעת!). וזה יכול לבלבל.
 
אולי הגזימה שכתבה שהוא פדופיל

אבל התכוונה להסביר לי שאינו אדם רגיל שרק נוהג לא נכון עם נשים ובחורות, אלא הוא מתנהג בדרך לא נורמטיבית שמפריעה לאנשים וצריך לעצור את זה מהר.
&nbsp
&nbsp
 
ייתכן שאתה צודק

אולי זו מילה קשה מדיי, אבל לא חשבתי שזה עלול לפגוע, כי כך מכנים אדם שנוגע בצורה מינית בילדים ומקבל זריקות סירוס. אני לא מחבבת במיוחד מילים מכובסות (כלומר למצוא למילים קשות מילים מרוככות יותר) אבל אולי הייתי צריכה להביא בחשבון שיש אנשים שכן מעדיפים למצוא מילים אחרות. תודה על ההסבר, פילוסוף.
 
אין לי בעיה נגד המלה שבחרת

אלא הסברתי למגיבה לך את הסיבה לדעתי שהשתמשת במילה. אני נוטה להסכים אתך שלאדם כזה אפשר לקרוא פדופיל.
&nbsp
 
למעלה