מחשבות

מחשבות

אני עסוק ברעיונות פילוסופיים עצמאיים וזה מביא לי למחשבה כל מיני מלים ומנתק אותי מהחברה. אני אוהב שעשועי מלים וממציא גם רעיונות תוקפניים כמו "אותך" וזה גורם לי להרגיש שאני תוקפני ונלחם ואני מנסה למנוע את התחושה הזאת. גם גיליתי שלא צריך להגיד דבר לא נכון כי אפשר להגיד "אתה יכול להבין" אז אני לא מסדר נכון את המלים וזה יוצר מלים לא נכונות.
 
איזו גישת חיים עדיפה

להתעניין בתחביבים באופן בוגר ולמצוא דרכים אסרטיביות ומתוחכמות לא לשקר, או לדבר על נושאים משותפים ולהימנע ככל האפשר ממצבים שצריך לשקר?
 
אני עברתי בשנים האחרונות

את המצבים הנפשיים הכי קשים שיכולים לקרות לאדם. דיברתי עם זרים בכל הארץ, התפלספתי, סיכנתי את חיי, קיבלתי מכות, מצאתי את אהבת חיי האדירה בתור מטפלת, הטרדתי אותה במשך שנים, איבדתי אותה, עברתי התעללות נפשית ממושכת מצד פסיכולוג ושטיפת מוח מצד מדריך מטומטם ומשוגע, איבדתי את היכולת לתקשר ואת הקשר לאישיותי, הגיתי מלים גסות ובקיצור התעמתי עם כל החברה ונלחמתי בחומר לטובת הרוח. אני משער שזה חישל אותי אבל זה הזיק לי. מה לעשות עכשיו?
 

מישהי1632

New member
פילוסוף יקר,

מצטערת לקרוא שאתה מרגיש כך.
אני לא רופאה, אבל לדעתי להתייעץ על תרופות עם פסיכיאטר, שבהבדל מפסיכולוג, מוסמך לתת תרופות.
לקחת תרופה נגד מחשבות טורדניות. זה עשוי לשפר את הרגשתך מאד.
 
זה לא עוזר

ואני לא מאמין שיעזור. המלים שמטרידות אותי הן משהו פסיכולוגי ומאד חזק, צריך להבין את הסיבה הפסיכולוגית להן ושום תרופה לא תעזור. זה משהו בדרך התנהלותי בחיים, וכי אני מנותק מהמציאות מטבעי.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
ומה שקורה

שכל מלה שאני אומר או חושב אני חושב אחר כך בלי שליטה אלו מלים היא מזכירה בצליל, וזה גורם לי להתנגד כל הזמן ומעמיס לי על המוח עוד ועוד מלים שהורסות לי את הריכוז ואני לא יכול להתמודד אתן. מאד מפחיד.
&nbsp
 

מישהי1632

New member
אני לא מומחית בזה, אבל,

הלכת פעם לייעוץ אצל פסיכיאטר בכיר?
שווה לשלם ביקור פרטי ולמצוא את התרופה והמינון הנכון.
כנס לאינטרנט ותקרא על מחשבות טורדניות ואיך הן מתבטאות. אני לא אשת מקצוע, אבל ככה זה נראה לי.
בסופו של דבר, מדובר בתהליכים כימיים במוח, ומזל שיש היום תרופות.
 
לא ייתכן שזה מהליכים כימיים בלבד

יש עניין עקרוני שיוצר את המצב, אלו מלים ומלים לא באות סתם. דרך השימוש שלי בחשיבה על מלים שגויה. יש לי פסיכיאטרית אבל היא לא מצליח לעזור, והיה לי פסיכולוג שחשב שהתוכן מפריע לי ולא הבין שזה מלים ולכן לא הצליח לעזור לי ועזבתי אותו.
 
כתבתי בהודעה למעלה

אני אוהב פילוסופיה ורוחניות ומדבר באופן פילוסופי רוחני ואנשים לא אוהבם את זה וזה יוצר התנגשויות ועימותים עם החברה.
&nbsp
 
למעלה