בעולם מלא אכזבות

כאב 8

Member
בעולם מלא אכזבות

עוד ועוד יסורים
אחרי שהמבוגר פגע בי
בהתנהגות מאז הגוף שלי נפגע
המחלה שלי פעילה ברמה גבוהה
יש פגיעה בעור ועצמאות וכאבים וכתמים בכל הגוף .
מכירים אנשים שמדברים הרבה ולא עושים כלום זה היה אחד אנשים .
בזבז לי שנים.
כולם דואגים לתחת של עצמם
גם חברות וגם משפחה
אז מה הטעם בחיים האלה
אני סובלת ברמות ואנשים לא מתייחסים כל כך בא לי ללכת למרפסת ולקפוץ למוות
עולם של אכזבות שיקח אותי השם כי אין כוח לעולם הזה עוד .
יש אנשים רעים שאומרים לך הבטחות ולא מקיימים לא ממש אכפת להם הם את חייה או מתה .
מרגישה שבא לי להכינס לתרדמת לא להרגיש את אכזבה מאנשים .
לא להיות מתוסכלת מכאב הפיזי והנפשי ממראה שנשקף במראה מלאה סימנים שמשקפים את הפגיעה בלב הנפש מאכזבות מחיים מאנשים
מכאבים בגוף .
הכל מעורבב ויש רק רצון אחד למות למוות
לא יודעת מה להגיד אין מילים יותר
רק אכזבות
 
שלום

החיים חשובים, עליך לאהוב את עצמך ולא לרצות למות. יש סוגים שונים של אנשים, צריך לדעת לחשוד במידה מסוימת אבל גם למצוא את האנשים שיאהבו אותנו וידעו להעריך את מעלותינו ושנוכל לסמוך עליהם. רוב האנשים טובים ולכן החברה שורדת. מחלות וכאבים קשים מאד להתמודדות, אבל כדאי לחיות בריא ונכון ולמזלנו הרפואה היום מתקדמת ויכולה לעזור. מקווה שתרגישי טוב.
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כשהכאב כבד מנשוא...


שלום יקירה,
אני שומעת נמצאת בסבל קשה מנשוא... מדברייך עולה שהרבה אנשים קרובים סביבך איכזבו אותך אותך בשעת צרה כשהיית זקוקה להם, ויתר על כן נפגעת ונבגדת על ידי חלקם, אולי דווקא אלה שאמורים היו להיות מבוגרים ולשמור עלייך...
אני שומעת את הבדידות והכאב, כאב שנראה שהפך לבלתי נסבל, והוא בנוסף לכאב הפיזי שאת חשה, ושמשתקף מול המראה שלך.
אני משערת לעצמי עד כמה מתיש להתמודד עם כאב שכזה, עד כדי כך שהמוות נראה עבורך כפיתרון וכמנוחה מהאכזבות והכאבים, הפיזיים והרגשיים..
ולצד כל זאת, מצאת את הכוח לכתוב לנו, לשתף במצוקה... ואולי זהו קול בתוכך שמבקש לראות כיצד אולי בכל זאת ניתן לתת אמון, ליצור קשר.. קול שיש בו חיות, שמנסה, גם אם בכוחות אחרונים, לנסות לראות כיצד יכול להיות אחרת...
אנחנו רוצים להיות כאן עבורך, איתך,
מבקשים שתדעי שעבורינו אינך לבד במערכה,...
אנחנו פה, גם בפורום וגם מזמינים אותך לצ'אט שלנו,
שולחת חיבוק חם,
מתנדבת סה"ר
 
אני נסיתי לקפוץ מהחלון

מקומה רבעית עצרד אותי היום אני מצטער בהתקף עצבים שאבא מציק לי אני מנסה לקפוץ מקומה שניה קרה לא מעט פעמיך ואז הוא נבהל ועוזב אותי , מבין לגמרי אני תמיד רוצה למוות כבר שנים אני רוצה לישון ולא לקום להיות בחלום כי שם אני פחות סובל , יש לי סיוטים כל לילה כמעת ופלאשבקים אני פוסט טרטומה מורכבת ודיכאון ומחלות פסכוטיות. ומה לא , ממש מזדהה איתך לא סומך על אף אצד כבר ולא יוצא מהבית שש שנים יש לי פוביה מבני אדם נראנ לי , אני הקושי להתקלח יודע כבר , ממש מזדהה איתך ואני קהנ רגשית רוב הזמן לאחרים ואת נגעת בי , תודה .
 
אני פחות תלוי באנשים כי אני חיי רוב הזמן לבד

אני לא מאוכזב מאנשים וגם לא תלוי בהם כל כך. אני הייתי רוב הזמן בבדידות ונוח לי כך. קירבה של אנשים גרמה לי אי נוחות ולכן שמרתי מרחק מהם.

תלמדי לא לצפות יותר מדי מאנשים ואז יהיו פחות אכזבות. אנשים לא תמיד קשובים לך גם לא תמיד יכולים להיות קשובים לך מסיבות שונות. גם להם יש עיסוקים וטרדות. לקפוץ ממבנים זה פתרון רע. למה להכאיב לעצמך? כאבים פיזיים זה יותר גרוע, ואולי תהפכי לנכה וזה יסבך לך את החיים עוד יותר?. אם כבר עדיף שיטות אחרות להתאבד אבל לא מקפיצה מגובה ולא באכזריות. זה פתרון לא רצוי.
 
למעלה